registreerimiseelne ülevaatus
#1

Tsikli arvele võtmiseks peab ratas läbima registreerimiseelse ülevaatuse. Küsimus selles, kui komplektne ratas olema peab? Kas piisab, kui ainult raami kohale viin? Või peab olema sama korras kui TÜV läbimiseks vajalik? Uurisin ARKi infotelefonilt, sealt vastati, et "no peab ikka koos olema", mitte midagi täpsemat. Jõhvi ARKis kohapeal ütles teenindaja, et piisab raamis ainult, kuna kontrollitakse ainult raaminumbrit. ARKi kodukalt vahetut kontakti reg. eelse ülevaatuse tegijatega pole võimalik saada, siinne foorum ka läbiotsitud, ei leidnud vastust. Kuna ratta toimetamine ARKi on keerukas, tahaks kindel olla.
On's keegi läbinud reg. eelset ülevaatust ainult raamiga või siis ehitusjärgus oleva rattaga?
Vasta
#2

Kui reg. eelset ülevaatust tehakse nii, nagu seadus ette näeb, siis peab tsikkel ikka komplektne olema. Töökorras ei pea olema. Ülevaataja peaks kontrollima andmete vastavust tegelikkusele, st. pikkus- laius - kõrgus, valgustusseadmete vastavus E- normatiivile, rehvide ja velgede mõõdud jne.
Vasta
#3

Komplektne peab olema 100% ja Tartu omad nõudsid '38 aasta Wandereril originaaltulede puudumisel E-märgistusega tulesid Wink

Dad.
Vasta
#4

Selge, jääb ära üks asjatu sõit. Tänud.
Vasta
#5

Mõistusega ülevaataja korral ei teki ka probleeme mittekomplektse sõidukiga. Ise olen reg. eelse ülevaatuse teinud autole millel puudus mootor ja käigukast ning kahele tsiklile millel raami küljes vaid hargid-rattad ja mootor. Võib-olla luges ka see et tsiklid nägid viisakad välja (ehk siis taastamine pooleli) ja auto polnud kah päris tavaline.Cool

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#6

Ma käisin enne ülevaataja jutul ja küsisin järele - pidavat olema komplektne. Tõstsin siis riiulitest tsiklijupid kastidega autokäru peale ja sõidutasin ARKi ette. Sai arvele ilma probleemideta.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne