elekktronsüüte probleem
#1

Kuna ma oman VENE-tehnikat siis on sellega palju jamamistToungueMinskil ilmneb järgmine viga:

Tegu on siis minskiga:Madalatel pööretel masin töötab ilusti,suurtel pööretel läheks justkui süüde valeks.Vaatasin süütemängu üle ja avastasin,et andur annab edasi-tagasi liikuma ca. 1-2mm. Sellest tuleneb ka ilmselt see kehv käimine.Sest süüde paigas muidu ja küünal korras.Küsimus(ed) siis järgmised,kas andur tohib liikuda?(ei näinud küll kohta,kust saaks seda kinni keerata) ja kas kannatab pana mopeedi andurit(minskil 14v ja 85w ja mopeedil 7v ja 45w)?kas anduril on vahet mitu volti on?
Vasta
#2

andur peaks kinnituma geneka külge kahe poldiga. Seega liikuda see küll ei tohiks. Mopil peaks minuteada täpselt sama andurit kasutatama.
Millest sa järeldad, et süüde paigas on?
Vasta
#3

Mopeedi andurid sobivad küll.
Seda võiksid küll öelda, mille järgi sa süüte õigsust tead.
Vasta
#4

Ise panin paika juToungue Vaatasin minski raamatust järele,et 3,2-3,7mm allapoole üss-i ja andur ning see magneti vahekoht kohakuti.Kuigi ega ma ei tea tõesti,kas andur ja see magneti vahe peavad olema täpselt kohakuti.Andur ise tõesti kinnitub 2 poldiga aga mul just see mähis liigub.Madalatel pööretel töötab kui kellavärk,pole seda masinat kunagi õieti kõrgetel pööretel tööle saanud.
Vasta
#5

Ega ikka ei ole küll süüde õigeBig Grin
Stroboskoobiga seadistatakse süüde.
See on umbes siis, kui vaadata väntvõlli pöörlemis suunas, kui magneti soon jõuab pooleldi anduri otsa keskele madalatel pööretel, kõrgetel pööretel veel natuke varem.

Silma järgi seadmisel mitu mm eksimisvõimalust.

Keera süüde hilisemaks, siis ehk hakkab tööle kaa.
Ja õhufilter külge!
Vasta
#6

Kus kurat ma selle stroboskoobi veel peaks saamaBig Grinkuigi teglt on olemas küll aga see on auto oma,kas see kõlbab ja kuidas sellega üldse mõõta?Süüde on tõesti veidi varajane,sest vahel taob karpast välja.Õhufiltri ostan reedel-koonusfiltri.Originaali polegi saada ja seda igavene porno otsa panna ja ära võtta.Aga kas siis see andur tohib liikuda või ei tohi?
Vasta
#7

täpsusta mis sul seal liigub, kas mähis oma südamiku peal või terve andur.
Vasta
#8

Andur on paigal aga mähis liigub ca. 1-2mm.
Vasta
#9

Ja anduri metallist on on ka nagu 1-est kohast kulunud.Kas mähise-anduri liikumisest võib tekkida selline ebaühtlane käimine?
Vasta
#10

Liimi ta sinna südamiku külge kinni kui loksub, sea anduri ja magneti vahe võimalikult väikseks(parem käivitus), kuid et ikka väike vahe oleks vahel ja kusagilt vastu ei käi.
Ebaühtlaselt käib vast selle pärast, et süüde vale ja õhufilter puudu ning karbuss valesti reguleeritud, veel võib muudes süüte osades(kommutaator ja süütepool) viga olla.
Vasta
#11

Millise liimiga peaks liimima?Vast oleks lihtsam välja vahetadaToungueKas siis sellest liikumisest ei tekkida halb käimine?Kas süüte paika panemiseks saab kasutada tavalist auto momentoskoopi-stroboskoopi?
Vasta
#12

Kui südamiku metall osad ei liigu siis ei muutu midagi, see mähis loksub seal suht vähe ju. Kasuta ükskõik millist liimi, soovitavalt elastset, samas kaa silikoonid jms sobiks.

Oleneb stroboskoobi skeemist, kui ta vilkuma hakkab siis saab sellega seadistada, kuid lisaks on vaja veel indikaatorkella mille järgi süüte moment generaatorile märkida, et midagi vaadata oleks.
Vasta
#13

See süüte paikapanek tundub kuidagi keeruline vene tehnika jaoks.Kas tõesti veneajal pandi niiviisi süüdet paika?Ja kui panna silma järgi kas siis jääb süüde väga vale?Ei tahaks eriti uskuda et mingil venelasest mootorratta omaniku Vladimiril oli kodu stroboskoopBig Grin
Vasta
#14

Ehk on ka minski manualis kirjas kuidas süüdet sättida. Ise pole kunagi seda näha saanud.
vene Valodjal oli arvatavasti täiesti savi kuidas süüde on, kui liikus siis oli kõik korras.

Mina seadistan igaljuhul strobo ja indikaator kellaga.

Muidugi keegi võiks veel oma kontaktivaba süüte seadmise meetodit kirjeldada.

Elektronsüüte seadmine ongi keerulisem kui kontaktsüüte seadmine olenemata kas on vene või lääne masin. Kui on märgid mille järgi süüde paigas, siis on loomulikult lihtne.
Vasta
#15

Mul naabrimehel on minski manual olemas aga tal see aastast 76 ja sel ajal olid vb kontaktsüütega minskid ja pealegi see on venekeeles.Elektron süüde võib olla keerulisem aga see on töökindlam ja sellega saab arendada suuremaid pöördeid minski manualis oli kirjas et minskil on max pöördeid 6200rpm.Läänekatega muidugi ei anna võrrelda.Vene tehnika hakkab juba vaikselt koppa ette viskama ja aina mõtlen jaapani toodangu pealeVenelastel on jupid odavad aga üldkokkuvõttes kulub poole rohkem aega ja raha.Aga kas see paar mm sinna tänna on väga tähtis?
Vasta
#16

minsk125mjoha Kirjutas:Mul naabrimehel on minski manual olemas aga tal see aastast 76 ja sel ajal olid vb kontaktsüütega minskid ja pealegi see on venekeeles.Elektron süüde võib olla keerulisem aga see on töökindlam ja sellega saab arendada suuremaid pöördeid minski manualis oli kirjas et minskil on max pöördeid 6200rpm.Läänekatega muidugi ei anna võrrelda.Vene tehnika hakkab juba vaikselt koppa ette viskama ja aina mõtlen jaapani toodangu pealeVenelastel on jupid odavad aga üldkokkuvõttes kulub poole rohkem aega ja raha.Aga kas see paar mm sinna tänna on väga tähtis?
omadest aastatepikkustest kogemustest ytlen ,et kui Minskil tundub,et on kõik korras,siis on seal midagi ikka paigast ja korrast ära,või laguneb kohe ära... usun,et näiteks Vootele on minuga päri Big Grin
Vasta
#17

Eks see ole kogu vene tehnikaga nii!
Vasta
#18

siil77 Kirjutas:omadest aastatepikkustest kogemustest ytlen ,et kui Minskil tundub,et on kõik korras,siis on seal midagi ikka paigast ja korrast ära,või laguneb kohe ära... usun,et näiteks Vootele on minuga päri Big Grin
siil77 minskite kohta kehtib see küll 100% Smile Aga samas pole veel olnud sellist momenti, kui tunduks, et neil kõik korras on. Pigem sinnapoole et enamik asju tahaks kohendamist.
Vasta
#19

Mul töötas algul mingi 0,5 aastat ilusti ja siis hakkas jumpsima ja nüüd muud ei tee kui ainult raiskan aega ja raha.Aga minsk pole kõige hullem märksa suurem sitahunnik on 2silindrine iz nt.jupiter3 seda aparaati ei saa vist kunagi tööle korralikult 2silindriga."tsiklimehel" koguaeg jamab kuigi uued rõngad,sõrm,puks ja kolvid.1silinder on ikka vähemalt töökindel,kas töötab või ei mitt e jama niiWink
Vasta
#20

Minski süüte puhul tuleb ü.s.s. paika panna ja seejärel liigutada staatorit nii, et rootori peal olev sügavik läheks kokku anduriga. Anduri ja rootori vahe 0.3- 0.35mm.
Ma päris täpselt aru ei saanudki, kuidas kodanik minsk125mjoha andur liigub. Minul liikus mähise sees olev metallist osa edasi-tagasi. Surusin näpitsatega kokku ja oli päris hea.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne