Daihatsu 850/Wide 55
#1

Sellisele isendile oleks vaja mootori manuaali (või head avitajat siit foorumist kes asja teab :-) ).
Tegemist siis 843cc kubatuuriga, 3-pütise mootoriga, tüüp CD-20. Mootori külge käivate torukestega on tekkinud segadus, paar tükki on sellised mis ilmselt õiges kohas ei ole.

Mida teada tahaks:
- kuhu suundub bensiinipumba allosast väljuv toru?
- veepumba külge käib samuti üks peenem toru - kuhu tema teine ots läheb?
- jagaja kaane külge saab panna mõne torukese ( otsad on seal olemas aga kuhu ja mis - ei tea)
Vasta
#2

Mul tehase manuaal olemas, kuid seal vist selliseid asju kirjas polnud. Bensiinipumba allosast väljuv toru peaks minema paagi ülemisel küljel oleva toruga ühendusse. Kokku läks paagi külge 3-4 voolikut.
Vasta
#3

Lasin oma küsimuse pisut valesse kohta üles. Oma auto küll ja üritab korda teha niipalju kui suudan aga teema ise tehnilist laadi. Üritan parandada ennast :-)

Tehasemanuaalis ilmselt bensiinipumba torude kohta tõesti midagi ei leia. CB seeria mootorite manuaalile sain ma küüned taha, CD-20 mootoriga on sarnasused olemas (eriti CB-23). Vaakumvoolikute joonised olid seal samuti olemas, osad ka sarnaselt ühendatud. Paraku mitte kõik. Pisikese mootori kohta on tal neid torusid üpris palju küljes...

Parim oleks mõne teise samasuguse liikuri pealt järele vaadata muidugi :-)
Vasta
#4

pane oma mootorist pilt,vaataks palju ta minu subaru 3 pütisest erineb.
Vasta
#5

Natuke pilte siis (!pildid on suured, 2+MB!):
http://www.pld.ttu.ee/java/Immitsad/Daih...index.html

Plokikaas sai Windorfi tänuväärt abiga parem kui enne. Paraku tundub, et sellega kaane paikamise lugu veel ei lõpe. Nukkvõlli hammasrihma poolne ava kaanes on üsna kehva, sinna peaks kas puksi vms asja aretama. Nukkvõllil on samas kohas kahtlane karvane soon sees, ilmselt on kunagi midagi juhtunud. Umbes kolmandik sellest liitekohast on suuremal-vähemal määral kahjustunud. Asja saab ilmselt parandada ka sedasi, et nukkvõllil kahjustada saanud kohtadele peale keevitada, sama teha plokikaane auguga ja kogu moos üle lihvida-hoonida?

Näis mis tast saama hakkab. Kui viimase peal asja peale välja minna siis peaks mootori täiesti pulkadeks võtma, silindrid üle käima, uued kolvid, saaled jne... Koliseb ja logiseb tiba palju minu kõrva jaoks, eriti käivitamisel kui õlirõhk alles üles läheb (rõhuga muidu pole probleemi, tuleb kiiresti üles ja püsib).

Kere tahab hulga paikamist saada, termostaat vahetada, pidurid, tuled ja kes-teab-veel-mis-muud otsa.
Vasta
#6

pildi järgi on subaru ja daihatsu 3-me pütased õige sarnased,isegi ei imesta kui tegu sama tüübi mootoritega.voolikute võrdlusega võib muidugi raskeks minna,kuna mul tegemist pritsungiga.aga kui vaja võib ju proovida.
Vasta
#7

Hmm, võrdleb klappe prooviks. Daihatsul on need selliste mõõtudega:
Sisselase - 6,945mm vars; 36.000mm taldrik; 101,6mm üldpikkus
Väljalase - 6,930mm ; 32.950mm; 101,55mm
Sabad ühe soonega. Iga püti kohta käib üks sisselaske- ja väljalaskeklapp.
Vasta
#8

ei tea mõõtudest midagi,pole olnud vajadust mootorit avada.samas olen päris kindel,et need ei klapi,kuna subarul ikkagi 1,2 l mootor.sarnasus on väline,seega kui otsid voolikute paiknemis kohti,siis siit võib küll sarnasust leida.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne