Mootor paugub koormuse all
#1

Tervist!

Masinaks on IŽ K-16, elektronsüüde, Mikuni karburaator.
Hakkan algusest peale jutuga pihta:

Sõitsin rahulikult rattaga, kui suri järsku välja. Vaatasin paaki, tilk bensiini oli, keerasin kütusekraani reservi peale ning masin käivitus jälle (toimetas kõik ilusti). Sõitsin natuke veel, ning valasin paagi bensiini täis.

Sõbral läks krossiraja mäkketõusul natuke käest ära ja ratas kukkus vasakule küljele (hoog oli väike ja kukkumine üsna rahulik). Pärast seda "trikki" enam rattaga sõita ei kannatanud. Tühikäigul läks ilusti käima, nii kui kohalt minema hakkasid käis summutist paukumine ja välja ta surigi. Hiljem enam ei käivitunud üldse.

Üsna nõutu olen hetkel. Nii palju kui autoga kogemusi on, tean, et probleem on kas hilises süütes või uputab karburaator üle. Võtsin süüte"kaane" maha, ükski kruvi polnd lahti tulnud ja kõik paistis oma kohapeal olevat. Karburaatorit ei hakanud veel lahti kiskuma. Ehk oskab mõni tsiklimees nõu anda, mida tuleks kontrollida selliste sümptomitega?

Tuli veel meelde, et viimase paagitäiega hakkas samuti täiskoormuse all paukuma. Arvasin, et viga oli bensiini-õli vahekorras (sai tiba palju õli valatud, suitses ka natuke rohkem), kuid nüüd tundub, et kuskil on mingi muu kotermann.

Ette tänades,
Kristo
Vasta
#2

vaata karbuss üle, võibolla see kukkumine põrutas seda natuke lahti ja saab lisaõhku
Vasta
#3

Enda Vjatka teeb samasugust tralli. Karteritihend võib läbi olla, st tõmbab õhku vahele kui gaasi annad ja ongi asi kutupiilu.
Vasta
#4
Question 

taavi Kirjutas:vaata karbuss üle, võibolla see kukkumine põrutas seda natuke lahti ja saab lisaõhku
Tere!
Võtsin karpa üldse maha ja kakkusin ujukikambri laiali. Puhusin igaksjuhuks düüsi läbi ning mõned avaused veel. Atsetoonise lapiga nühkisin puhtaks ka, natuke mustust oli ujukikambris. Sama stsenaarium, käivitus, käis aga gaasi natuke rohkem andes (kohapeal käies) lõi paugu sumpasse. Sõitmisest ei saa rääkidagi, kohalt minekul kooleb ära. Tundus ka, et ei käi mitte ühtlaselt see mootor. Ise hakkasin küünalt kahtlustama. Kohalt ära minnes annad ju rohkem gaasi, ja ehk ei suuda küünal enam segu korralikult süüdata ning jätab mõne löögi vahele ja nii see bensiin sumpas järelpõlemise tagajärjel põlebki? Või panen väga mööda...?
Vasta
#5

No nii, vahetasin küünla ka ära ja ikka sama teema. Kuid küünlavahetuse käigus nägin, et küünla peal olev piip on küljepealt tüki välja löönud. Kas see võib olla selle puterdamise põhjuseks (lööb äkki seal üle või miskit)? Kui kellelgi Tartust oleks laenata teist küünlajuhet proovimiseks, siis võiks teada anda.
Vasta
#6

Vaheta ka piip ära,siis oled jällegi ühe võimaliku põhjuse välistanudWink
Vasta
#7

alusta asjadega järjekorras: bensiinikraan võib olla umbes.
hakkas ju pihta sellest, et bena otsa hakkas saama. ja tõmbas pasa paagipõhjast ette. vaata , et kraani ja vooliku puhtaks saad, siis saad ka liikuma, muidugi kui sa muid asju juba paigast ära pole keeranud.
Vasta
#8

Käisin proovimas seda masinat.
Kütuses ei saa asi olla, sest masin on täielik matsupill. Kohapeal käib ühtlaselt ja tuurid võtab ka üles nii nagu peab. Kohalt ära minnes hakkab kohe pooma ja mingit jõudu ei ole, hea kui käima jääb gaasiga mängides. Kahtlustan ise, et süüde vale (varajane) ja vaja lihtsalt see paika panna, sest karpa regull ei muutnud midagi. Kuidagi müstiliselt kaua käis ainult kinnise kraaniga.
Vasta
#9

Süütepool on omadega otsas. Mul oli taoline jama muraveiga, seniteadmata põhjusel läks piibu sees olev verdu katki, toimus sädelus ja lõi süütepooli läbi.
Vasta
#10

vb saab liiga palju/vähe kätte süüde varajane/hiline endal k 750 m-iga suht sama asi :S annad gaasi lased pöörded maha ja ennem kui vaikselt tõksuma jääb lööb natukene tuld sumbutajast ja paugub...põhjuseid võib sellel olla mitmeid...esimene oleks et süüde vale

Iz 56, K-750, K-750
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne