Postitused: 6
Teemad: 3
Liitus: Apr 2007
Maine:
0
Tere! umbes 20 min lasta käia mootoril siis hakkab sumpast sädemeid ja lõpuks ka tuld välja lööma. Mootor hõre ei tundu olevat,sest käima läheb ka -20
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
ei tundu pole vast õige mõõtühik....kellatulemus juba justkui on.
Aga miskit viltu igatahes on, sest tuld korras kone ei purska.
Täiskoormusel lööb sädemeid teinekord küll, eriti, kui pumpa natuke "järele aidatud". Aga mitte kohapeal.
Võib-olla rikastab niipalju, et ülejääke kipub välja põletama?
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 232
Teemad: 2
Liitus: Jun 2004
Maine:
7
hennuke Kirjutas:Tänan vastuse eest. Ja oligi viga pihustites 2 tk "kusesid" russi otsad sobisid ideaalselt. Aga nüüd siis uus probleem.... selle sinivalge suitsu ja sädemesaju asemele tuli jäle must tomu nüüd siis läheb mootori laialivõtuks..
Russi otsad ei sobi T-40. Täpselt ei mäleta, aga minu teada peaksid T-40 õiged pihustiotsad olema 4*0,32.Russi omadega küttekogus tüki suurem.
Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
Postitused: 232
Teemad: 2
Liitus: Jun 2004
Maine:
7
Russil pihusti otsal viis ava T-40 neli ava.
Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
Postitused: 2
Teemad: 1
Liitus: May 2007
Maine:
0
09-05-2007, 20:32 PM
ega kellegil ei juhtu olevat t-40 kompressorit?
Postitused: 1,230
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
t-40 kolm ava pihustiotsal (sifri esimene number 16). mtz-il vanematel 4 auku, uuematel 5 auku otsal. pluss see et russi ja 40 põlemiskambrite kuju teistsugune ergo need EI OLE KORRALIK LAHENDUS T-40 MOOTORILE!
Postitused: 14
Teemad: 0
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
kas keegi teab kust saaks t-40 am edesilda kasvõi juppe ja paljuga
Postitused: 687
Teemad: 72
Liitus: Apr 2005
Maine:
6
Ma veidi solgin teemat aga tahaksin ka küsida T-40 AM kohta. Sõites 4 või 5 käiguga, hakkavad mingist kiirusest alates esimesed rattad kohutavalt loperdama. Sõitmine muutub pea võimatuks, ainus võimalus on seisma jääda ja vaiksemalt edasi kulgeda või proovida vaikselt pidurdada. Kuidas sellist haigust ravida annab ja kas sellest võiks üle saada silla reguleerimisega või nõuab midagi doonoriks? Ettepanekud ja ideed teretulnud.
Postitused: 4
Teemad: 0
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Kui T-40 esirattad hakkavad kiiremal sõidul vänderdama, on probleem roolivõimendis. Nimelt on kolm pisikest kummist mansetti ära kulunud. Hüdroõli pääseb lihtsalt ühest sektsioonist läbi nende mansettide teise sektsiooni ja avab õliklapi , mis juhib õli voolu roolivõimendis, teisele poole korraks ja siisjälle vastupidi. Selle tagajärjel traktori esirattad laperdama hakavadki. Kiiremal sõidul on rataste pööramine kergem ja teatud kiirusest see anomaalia pihta hakkab. Kindlasti on roolivõimendi viimasel ajal jõuetumaks jäänud. Pehmemal pinnasel paigal seisva traktori esirataste pööramine on päris raske.
Need kulunud mansetid on saadaval roolivõimendi remontkomplektiga. Üks nendest kummirõngastest selliste mõõtudega, mida mujalt ei leia. Vahetamine ei ole eriti töömahukas. Peab ainult teadma, kust otsast pihta hakata ja milliseid mutreid lahti päästa ja kuhu vajutada, et kulunud mansettideni jõuda. Käed saavad õliseks ja üks liiter õli valgub ka maha. Toimingute kirjeldamiseks , et teised ka aru saaksid vaja abiks võtta tagavaraosade kataloog. Seal roolivõimendi leheküljel kõik roolivõimendi osad lahtivõetult rivis . Kui see olemas, on edasi seletada. Seniks soovin jõudu käelihaste kasvatamisel T-40 rooli keerates.
Postitused: 687
Teemad: 72
Liitus: Apr 2005
Maine:
6
Aitäh vastuse eest, sümptomid ongi täpselt sellised nagu kirjeldada. Soovige tugevat kätt.
Postitused: 700
Teemad: 11
Liitus: Feb 2007
Maine:
11
Küsin ka siia.
Kas keegi oskab juhatada mõnd linki, kust T-40(AM) raamatut saaks?
Postitused: 14
Teemad: 0
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
a mis siis roolivõimul viga on kui ei loperda üldse aga aeglaselt sõites ja keerates võta või jalad appi ,aga kiiresti sõitestäispööretel on suht kerge (õlisurve on hää) sillal on ka kõik puksid ja taldrikud tutikad
Postitused: 14
Teemad: 0
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
kusjuures tagurpidi sõites on ka suht kerge ja ederpidi aitab ka see pisut kui hoida hüdrokangi julmalt sees
Postitused: 14
Teemad: 0
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
sa tahad kaudselt viidata sellele et mull nagu poleks võimus õli kuigi mul hüdro töötab ja õlipaak kõrimulguni täis
Postitused: 14
Teemad: 0
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
ja muide muteada on 40-nel võim ja hüdro nagu ühe õlipaagiga