Postitused: 427
	Teemad: 17
	Liitus: Apr 2006
	
Maine: 
3
	 
	
	
		Et siis natukene nõu oleks vaja. Nimelt: oleme sõpradega jõudumööda ja pisitasa ühte 1990. a. KAVZ bussi taastanud. Viimased kaks nädalavahetust saanud kõvasti keevitamas, lihvimas, pahteldamas jne käia. 
Praeguseks tundub asi sealmaal olevat, et paras aeg hakata värvimisele mõtlema. Missugune oleks parim krunt sellise vana bussi tarbeks? Teiseks, kui palju üleüldse võiks värvi kuluda sellisele relvale , nt ühekordse katmise korral? Ja mida üleüldse tasuks silmas pidada taolise asja keretööde puhul? Igasugused nõuanded väga oodatud!
Ja veel üks pisike palve: kui juhtub kellelgi leiduma säärase bussi tarbeks tagumise numbritule TERVET plastkatet niisama vedelemas, siis oleksin väga huvitatud selle omandamisest. Õnnestus remonttööde käigus ära lõhkuda see jubin:S
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 773
	Teemad: 12
	Liitus: Jun 2005
	
Maine: 
3
	 
	
	
		Tasuks ehk see teema veelkord läbi lugeda:  
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=2268
 Vaevalt, et KAVZ bussi jaoks miskid erilised värvid või tehnoloogia olemas on 

  Jõudu tööle ja millal siis liikumas võib näha ?
	
`73 Hanomag-Henschel F46KA
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 686
	Teemad: 87
	Liitus: Mar 2006
	
Maine: 
6
	 
	
	
		Ja siit ka üks soovitus - kui vähegi võimalik, koori keretööde käigus ka aknad eest ära. Suht lühinägelik on neid kinni teipida ja lasta tihendirantidel rahus edasi roostetada.
Proovisin otsida ka mainitud tuld kusagult pildilt, aga ei leidnud. Milline see olema peab, saan ehk aidata
	
	
	
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 565
	Teemad: 43
	Liitus: Dec 2005
	
Maine: 
1
	 
	
	
		Millest selline meelemuutus? Kollane värv kole kallis?
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 773
	Teemad: 12
	Liitus: Jun 2005
	
Maine: 
3
	 
	
	
		Kas dokustaadid on ka korras juba? KAVZ peaks olema D ketegooria sõiduk. Kas kellelgi Teie seltskonnast on ka D-kati load olemas, et mitte ebameeldivalt üllatuda, kui sõiduks läheb.
	
	
	
`73 Hanomag-Henschel F46KA
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 691
	Teemad: 58
	Liitus: Nov 2003
	
Maine: 
1
	 
	
	
		Saab ka nö veoautona arvele võtta, aga siis peab istmeid vähem jätma.
Minumeelest pole must üldse ilus sellele vanale bussile. Pigem valge ja triipudega vms selline oleks ilusam.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 686
	Teemad: 87
	Liitus: Mar 2006
	
Maine: 
6
	 
	
	
		Kulla mehed, ärge lollustega ka tegelege....
Toon lihtsa näite - mille pärast oli kunagi Markko Märtingi tusane, et pidi tumesinise masinaga võistlema, samala ajal, kui Sainz ja Mcrae lajatasid aluspinnalt valgega? Või kodumaalt - enamus eesotsas olevaid mehi sõidavad kui mitte valge, siis heleda aluspõhjalise autoga (hää küll, reklaamid ka).
Te teete sellest ehtsa praeahju ja hävitate veel takkatraavi istmekatted ja muu seest. Must kong koos suure klaasipinnaga - hullemat kombinatsiooni annab välja mõelda. Vaevalt et teil on garaaz kus seda hoida ja kui isegi on, siis sooja päevaga on sees ikkagi tappev olla.
 Kammige läbi automoto pildialbumid ja leidke sealt sobilik kombinatsioon.
Ja veel - musta pealt on eriti elegantselt näha üle jala tehtud eeltööd ja meel jääb endal mõru nii või naa. Must ON kõige kapriissem värvitoon kvaliteedi osas.
	
	
	
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 427
	Teemad: 17
	Liitus: Apr 2006
	
Maine: 
3
	 
	
	
		Mnjahh, Peeterpaul, su argumendid on suht mõjuvad paraku:s. eks me peame selle asja läbi arutama sõpradega uuesti. Sel juhul oleks kollane ehk ikkagi sobivam variant...
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 686
	Teemad: 87
	Liitus: Mar 2006
	
Maine: 
6
	 
	
	
		Kui nüüd seltsimees kunstiteadlast mängida, siis ärge üldse tehke ühte värvi, vaid valige kahevärviline kombinatsioon. Põhitoon ja triibud. Kordan veelkord - kammige läbi automoto pildialbum ning vaadake lisaks ka PAZ busside värvikombinatsioone. Löö neti.ee sisse PAZ-672 ja kolmas tulemus peaks juba olema automoto pildialbumid. 
Kurvastusega pean nentima fakti ja hoomama tõika, et kapriissuselt järgmine värv ongi kollane...
	
	
	
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 427
	Teemad: 17
	Liitus: Apr 2006
	
Maine: 
3
	 
	
	
		nuvatt siis... head lahendust leida suhtkoht raske ilmselt. Valge- sinise kombinatsioon oleks ilus ja sobiks KAVZ-le ent valge pealt hakkavad roostetäpid pagana hästi silma... Ja eks see rooste tekib säärase vene pilli peale kiiremini kui oodata oskame.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 463
	Teemad: 6
	Liitus: Jun 2004
	
Maine: 
12
	 
	
	
		Coger Kirjutas:nuvatt siis... head lahendust leida suhtkoht raske ilmselt. Valge- sinise kombinatsioon oleks ilus ja sobiks KAVZ-le ent valge pealt hakkavad roostetäpid pagana hästi silma... Ja eks see rooste tekib säärase vene pilli peale kiiremini kui oodata oskame.
No võta siis põhivärviks mingi oranž toon. Üks või paar valget triipu sobiks ka külgedele - umbes nagu need: 
Näide 1 (mustus ja roosteplekid välja arvatud 

 ); 
Näide 2.
	
 
	
	
Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,477
	Teemad: 19
	Liitus: Mar 2004
	
Maine: 
11
	 
	
		
		
		
		26-04-2007, 22:54 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 26-04-2007, 22:55 PM ja muutjaks oli 
Edel.)
 
	
		Mõtekas valik oleks tõesti midagi heledamat värvitooni ja sinna mõni teist tooni triip peale vedada. Kasvõi sellised toonid ja skeem,nagu kasutaja XTA siin välja pakkus.
Mulle isiklikult pole vahet,mis värvi masin on,aga üks valik on kindel: tume värvitoon olla ei tohi.
	
	
	
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...