Kuidas vahetada VAZ 21011 siduriketast?
#1
Question 

Kas keegi hea inimene viitsiks äkki asja detailsemalt kirjeldada? Kas üksinda saab hakkama kui on üheks ööks kasutada kanaliga garaaž? Ja äkki oleks siis ühekorraga juba mõistlik ka sidurikorv ja  -survelaager ära vahetada? Ise pole seda tööd veel teinud, kuigi teooriast üht-teist tean. Ootaks siin praktikute nõuandeid.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#2

Kui on mingi parsa , siis saab k6ige lihtsamini kui auto kylili keerata , kogu töö sellisel juhul pool tundi....
ja kui oled selle libiseva siduriga kaua juba libistanud , siis on oht et need läikivad pinnad(??kuidas neid nimetataksegi??)
on suuri vagusid täis..
Ja vist uuematel ja vanematael oli natukene erinevusi ka sidurikorvis , ennem kui ketas osta , siis tuleks veenduda , et ketas ikka korviga kokku sobib...

Pole midagi targemat teha
Vasta
#3

KILLER666 Kirjutas:Kui on mingi parsa , siis saab k6ige lihtsamini kui auto kylili keerata , kogu töö sellisel juhul pool tundi....
Ei pea ta parsa olema miskit- varuratas ukseposti vastu külili keeratud autot toetama- ei tule kriimugi ja põhjaalused tööd lendavad nagu linnuke Smile
Vasta
#4

ära tuleb võtta starter, kardaan, käigukasti koja ees olev plekk, massjuhe, mis kinnitub ühe kinnitusmutri alla(see tuleb tagasi kindlasti panna) ja salongist käigukangi ümber olev plastik. Kanalis tehes üksinda kasti maha võtmine ja peale panemine suht raske kuna käigukast kaalub ikka omajagu. Isiklikust kogemusest võtab üksi tegemine umbes 3 tundi. Kui uus sidurikorv ja survelaager olemas tasuks ka need ära vahetada. paigaldamisel tuleks siduriketas paika rihtida(tsentrisse) vana käigukasti otsavõlliga ja kui silm hea siis saab ka niisama. pärast asjad kokku tagasi ja valma! võibolla jäi mõni takistav vidin mainimata, kuid eks see näha kohe ole! Kui asja teha külili oleva masinaga, siis tuleb käigukangi ümbrisplastik ennem külili keeramist eemaldada.
Vasta
#5

üheksakümnendate alul sai sigullil mitmeid kordi sarnast tööd tehtud.
lausa spets kõverik võti oli käimakasti poltide lahtikeeramiseks kapoti alt ja teine hea võti starteri jaoks.

siis külili tagavararatta peale ja kallale.

lõpuks oli asi nii käppas, et vast tunniga oli tehtud...
Vasta
#6

Tsentreerida on kõige lihtsam nii, et algul korvi poldid õrnalt kinni, nii et ketas veel liigub, aga tihkelt. Seejärel kast korra alla, lõpuni oma pesasse ning ettevaatlikult uuesti maha. Siis poldid kinni ja edasi nagu ikka. Võib muidugi spetstööriista ka osta, see ei maksa suurt midagi, vist mingi 200 krooni oli.

Külili keeramine on siis hea kui on suur soov langeva auto all surma saada, kui kanal olemas siis pole sellist pornot küll vaja teha. Lisaks ats97 poolt kirjeldatule tuli minuarust (viimati nägin siksi kasti 6 aastat tagasi, niiet aju võib olla vahepeal pehmenenud) sidurisilinder ka lahti võtta, see kinnitus ju sidurikoja külge.
Vasta
#7

http://ladaklubi.ee/foorum/

abiks Smile
Vasta
#8

Ja kardaan on mõistlik eemaldada kasti poolse kolmiku küljest tema nuutühenduse lahti päästes.Seal selline plekkvõru kolme keelekesega.Selle tsentreerimispulga võib teha ka piisavalt jämmust materjalist mis hooratta keskel olevasse auku mahub ja ketta nuudiaugu mõõtu ajamiseks saab ka isoleerlinti tarvitada.Ilma käigukasti tungrauata(see kõrge ja algab 300kg-st)ei viitsi mina küll enam nüüdsel ajal seda kasti min.2 korda üles tõsta.Pikki aastaid ilma selle riistata toimides annabki juba üks kehaosa tunda.
Vasta
#9

Ishijupp Kirjutas:[Ei pea ta parsa olema miskit- varuratas ukseposti vastu külili keeratud autot toetama- ei tule kriimugi ja põhjaalused tööd lendavad nagu linnuke Smile
Jah , aga rahvast siis varuda j6uvarugaBig GrinBig Grin
korra punnisime pesukotti kylili ja ega me kahekesti ei j6ud niikaua kinni hoida kui keegi kummiga kohale j6udis joosta ja kylili ta oligiBig Grin
ja salong tuleb alati ennem ära koristada igasugustest mutriv6tmetest ja muust raskest kraamist..
sest kylilikeeramisel just millegipärast komme neil m6ni aken puruks kukkudaBig Grin

Pole midagi targemat teha
Vasta
#10

milleks peab siduri vahetuseks kasti maha kiskuma....no virgad võivad seda endale ju lubada, laisad nihutvad selle lihtsalt tahapoole. Täpselt niipalju , et tekiks paras pilu asjaga toimetamiseks. Siis võib isegi kardaan kasti külge jääda , lahti tuleb ainult difri ja tugipuki küljest lasta.Isegi spidotross jääb külge, kuigi esmakordsel vahetamisel soovitaks lahti lasta, mine tea mis elu ette toob.
Vasta
#11

granada Kirjutas:milleks peab siduri vahetuseks kasti maha kiskuma....no virgad võivad seda endale ju lubada, laisad nihutvad selle lihtsalt tahapoole. Täpselt niipalju , et tekiks paras pilu asjaga toimetamiseks.
ja läbi selle pilu saad ketta tsentrisse ka?

Pole midagi targemat teha
Vasta
#12

Ju ta siis peab saama kui laiskus ei lase kasti kaugemale nihutada e.eemaldada.Olen oma tööga seoses üsna mitut tüüpi kastiga sidureid vahetanud.Lada oma on päris hõlbus.Aga vot Fiat Marea,t tehes paneb küll imestama kuidas neil see eelmainitud 1966.,,Aasta auto,, nii hästi välja kukkus.Seal kohe peab laiska etendama.
Vasta
#13

Saab ka tsentrisse, pole muret. Siiani on ainus muljet avaldanud mudel mitsu lancer, mille käigukasti vahetus võttis aega 45 minutit. Aga , mis puutub sigulasse, siis võivad ette jääda tagumised mootori tõsteaasad, mis on tehasest installitud päris toredasti(esimesel vahetajal on veits aretamist).
Vasta
#14

rollfix Kirjutas:eelmainitud 1966.,,Aasta auto,,

Siduri vahetamise seisukohalt pole järgneval küll mingit tähtsust, aga http://www.caroftheyear.org/ ja Wikipedia andmetel oli Fiat 124 Euroopa aasta auto aastal 1967.
Vasta
#15

Lp.pppp-le.Siis on ka Ladaklubi oma teadmisi pakkudes eksiteele sattunud......
Vasta
#16

Või käis see valimine kuidagi nii, et aasta lõpupoole valiti järgmise kalendriaasta nn aasta auto? Et siis Fiat 124 valiti aastal 1966 kandma "aasta auto 1967" tiitlit...
Vasta
#17

Ma ei tea, kuidas aastal 1966 asi käis, aga tänapäeval kuulutatakse aasta auto välja eelmise aasta hilissügisel, oktoobris-novembris. Ehk siis näiteks 2006. aastal esitletud auto ei saa kuidagi olla selle sama aasta Aasta Auto.
Vasta
#18

Its object is to acclaim the most outstanding new car to go on sale in the 12 months preceding the date of the title.

Maakeeli - valitakse väljapaistvam auto, mis turule paisatud 12 kuu jooksul enne tiitli tähtaega.

The Car of the Year trophy is presented to the winning car manufacturer in January.

Maakeeli - auhind antakse kätte jaanuaris.

Laused pärit pppp viidatud kodukalt. Kui keegi viitsiks, tehku juriidiline analüüs, kas tegemist on ikka ametliku kodulehega. Kui ei, siis lugupeetud ladaklubi - astuge kogu täiega toomas-hendriku radadele - s.t. eluaegsele õppele ja harimisele;eksimine pidi inimlik olema.

Tagasi tulles esialgse teema juurde (ja siiralt lootes, et viidatud ladaklubi teemas on see ka kirjas) - lisaks käigukangi ümbritseva plasti eemaldamisele oleks mõistlik ka kang ise ära võtta. Ning omades paariaastast tagasihoidlikku kogemust kunagise puhtakujulise VFTS-ga, soovitan soojalt - külasta mõnga treialit, kes treiks sulle käigukangi alla käiva plastpuksi asemele metallist puksi. Käiguvahetuse tunnetus paraneb ja täpsustub oluliselt.

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne