Postitused: 371
Teemad: 184
Liitus: Feb 2003
Maine:
0
Embleem ajab eksiteele, mis asub veoauto esininas.
Pilte leiate
http://www.zone.ee/bikehist/aa/
Ette tänades,
Ala310
Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Postitused: 3,559
Teemad: 27
Liitus: Dec 2002
Maine:
39
Millest arvamus, et tegu peaks olema AAA-ga? Pigem ikka märksa laiemalt levinud AA/MM.
Kuigi mingi ekspert ma pole, pole ühtki neist mudelitest lähedalt näinudki.
Postitused: 5,874
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Jah, tundub olevat vana AA/MM. AAA omas taga kahte veosilda. Märk on tõenäoliselt ise sinna radiaatorile pandud. Kahjuks pole Sul ühtegi lähivõtet märgist, et täpsemalt öelda, kes selle doonoriks on olnud.
Mootor on ka hilisem, tõenäoliselt põllumajandusjõuallikas, millel on magneetosüüde ja hilisem sisselasketrakt. Originaalis oli karburaator K-14 allpool.
Igati hea komplekt projektiks.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 6
Teemad: 2
Liitus: Nov 2004
Maine:
0
gaz-mm.Juhin tähelepanu topelt raamile,äkki endine buss.Parempoolne esivelg fordilt.Parempoolne välimine tagaratas hilisem sõjaväe velg.Märk raadiatori võrel viitab ka bussile
Postitused: 1,443
Teemad: 42
Liitus: Jan 2002
Maine:
2
Tagavedrude pakk ei tundu teile vähe imeliku koha peal olevat kaheteljelise jaoks?
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
Jansa Kirjutas:Tagavedrude pakk ei tundu teile vähe imeliku koha peal olevat kaheteljelise jaoks?
GAZ AA/MM -il paiknesidki tagavedrud niimoodi.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 354
Teemad: 13
Liitus: Jul 2005
Maine:
2
Kui see embleem Sind kimbatusse ajas, oleksid ju võinud seda lähemalt pildistada. Praegu on see liialt udune, et midagi vastata.
Postitused: 5,874
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Põhi näib olevat GAZ-MM oma: ees pole pidureid, see vihjaks nagu sõjaaegsele lihtsustatud versioonile.
Võimalik furgoonkerega variant oleks GAZ-55, sellel oli uksed nagu tavalisel MM-l.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 371
Teemad: 184
Liitus: Feb 2003
Maine:
0
koguja Kirjutas:Kui see embleem Sind kimbatusse ajas, oleksid ju võinud seda lähemalt pildistada. Praegu on see liialt udune, et midagi vastata.
Unustasin lihtsalt sellest pilti teha. Kui sa selle pildi ära salvestad omale ja zoomiksid näksid sa, et keset embleemi on kujutatud suurelt nr 5.
Selle nädala jooksul saan ehk lasta sellest uue pildi teha.
Infoks veel niipalju:
Sellega olevat kuskil 5-10.a tagasi heina tehtud. Olevat perre toodud tol ajal juba ilma kabiinita ja uksed olid ära visatud kaevu veelkord eelmise omaniku poolt. Siis uued omanikud läksid neid uksi vaatama, kuid juba siis ei olnud sealt enam midagi võtta juttude järgi.
Olemas peaks olema klaasid, naise sõnul käisid klaasid lihtsalt ülesse, kui neid seest käega lükata. Kuid kas see ka tõele vastab seda ei oska väita.
Ja birka asub eest vaadates vasakpoolse mootoriruumi seinal. Karburaatori juures. Kahjuks ei olnud sealt võimalik enam midagi välja lugeda.
Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Postitused: 608
Teemad: 191
Liitus: Jan 2006
Maine:
20
Vaadates plokikaant tundub mootor olevat Gaz AA (Peenikese väntvõlliga). Kahjuks on pildid sellised, et kollektor ja magneeto varjavad ploki paremat külge, mille järgi saaks otsustada, kas tegemist vanema või uuema sordi mootoriga.
Kuna astmelaua kinnituskronsteine tundub olevat kolm, siis järelikult tegemist kandilise tiivaga ( Gaz MM hilisem variant ).
Postitused: 5,874
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Üldiselt peaks mootori tüübi kohe ära nägema, kui vaadata jõuallika vasakut külge. Vanadel AA-mootoritel on sinna sisse valatu GAZ-i logo. Hilisemad "agraarmootorid" kannavad tähis M-6XXX.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 2,690
Teemad: 268
Liitus: Mar 2004
Maine:
31
mul on sellele pakkuda paar korralikku magneetot ja kaks karburaatorit K-14
Postitused: 1,025
Teemad: 15
Liitus: Jan 2007
Maine:
7
Nii, aga milline siis tähistus on Lindiga versioonile kas oli see AAAA vöi midagi muud ja kas neid ültse alles veel on vöi ültse Eestis olnud, endal on olemas AAA mudel ning olen ka näinud selle lintidega mudeli versiooni.
Postitused: 552
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
2
miniest Kirjutas:Nii, aga milline siis tähistus on Lindiga versioonile kas oli see AAAA vöi midagi muud ja kas neid ültse alles veel on vöi ültse Eestis olnud, endal on olemas AAA mudel ning olen ka näinud selle lintidega mudeli versiooni.
Lintidega versioon on GAZ 60.
Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !
Üks 2001a Busso ongi ainult.
Postitused: 354
Teemad: 13
Liitus: Jul 2005
Maine:
2
Väheusutav, et mõni GAZ 60 Eestisse üldse jõudis. Need olid mõeldud eelkõige siiski Venemaa põhjatute teede tarbeks. Eesti teedel polnud nii aeglaste ja samas üüratu kütusekuluga veokite kasutamine eriti otstarbekas. Kuigi jah, ega sõjaaja möllus polnud aega mõelda ei ökonoomiast ega otstarbekusest.
Arvestades GAZ 60 suhteliselt lühikest tootmisaega 1938 - 1942 ei saanud nende tootmisarv olla väga suur. Pole ka silma hakanud ühtegi kaasajal tehtud fotot sellest masinast. Mis muidugi ei välista, et kusagil Venemaa avarustes võib mõni selline eksemplar veel alles olla.
Postitused: 5,874
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Üks motoringkondades tuntud vanem härrasmees on rääkinud 1939.aastale järgnenud ajast, kui nõukogude baasid juba Eestis olid. Siis oli ühes külakohas seisnud armee lintidega sõiduk, mäletamist mööda just GAZ, mis kohalikele poisikestele tänu lintidele suurt huvi pakkus.
Masin olla külakeskusest minema vuranud, aga juba mõni aeg hiljem laekunud keegi teadjamees, kes seletanud, et too imelik krusa seisab paar kilomeetrit eemal metsavahel. Väidetavalt kuumenes lindisüsteem (või masin ise?) mingil põhjusel üle ja masin pidi jahutuspeatusi tegema.
Asp.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 354
Teemad: 13
Liitus: Jul 2005
Maine:
2
Ehk pakub kellegile huvi, mis masinad neil fotodel on. Teen lühikese kokkuvõtte.
Esimesel kolmel fotol on Kleines Kettenkraftrad Sd. Kfz. 2. Üldjuhul liigitatakse see mootorrataste hulka, kuigi ühine on neil ainult esiots. Jõuallikaks on neljasilindriline sõiduautomootor, kasutati neid masinaid sidepidamiseks ja väiksemate (kergemate) haagiste transpordiks. Toodeti üle 8800 eksemplari, neist umbes 90% NSU poolt. Üks selline masin seisab Riia automuuseumis ja ka Soomes on kusagil selline täiesti olemas.
"Masin" on päris tavaline Sd. Kfz. 251 Ausf. D ehk viimane põlvkond. Tundub et baasmudel, kuigi kuulipilduja toru pole kilbis näha.
"Liikur" on kaugjuhitav tankitõrjemiin Sd. Kfz. 302, mida sõdurid just parajasti transpordikäru pealt maha võtavad (või siis selle käru peale upitavad). Miini juhiti objektini pika kaabli kaudu ühendatud juhtimispuldist.
"Veomasin" on Sd. Kfz. 10. Piltidel tundub enamasti, nagu oleks tegemist tohutu monstrumiga, tegelikult on see masin suuremat sorti sõiduautoga ühte mõõtu. Varustatud 6-silindrilise Maybachi mootoriga, toodeti Demagis, Adleris, Büssing-NAG-is, Saureris ja Phänomenis.
"ZiS 30" on 57 mm tankitõrjekahur kerge suurtükiveoki T-20 (A-20) baasil. Väga levinud nimetus sellele T-20 "tjagatshile" on "Komsomolets". Muide, ka sakslased kasutasid seda masinat tankitõrjekahuri aluseks, kuid nende puhul olen näinud 37 mm PaK-i.
"Tanki kõrval olev veomasin" järgmisel pildil pole mitte Opel Blitz, vaid hoopis 2-tonnine Ameerika Ford. Briti ja Saksa Fordid olid hoopis teise näoga.
Järgmine on küll AMO tehase toodang, kuid selleks hetkeks kandis see ettevõte juba suure juhi ja õpetaja sm Stalini nime. Seega tavaline kolmeteljeline Zis-6, millele peale monteeritud reaktiivmiinipilduja BM-13. ja veel, ärge laske ennast sellest pildist eksitada, sellel masinal pole linte all.
Lintidega BA-64 kandis indeksit BA-64Z. Seeriatootmiseni asi ei jõudnud, sest katsetulemused osutusid kehvakesteks.
Järgmise pildi kohta ütleks vaid niipalju, et seda masinat tuntakse väga erinevate nimede all, näiteks Universal Carrier, Garden-Loyd, Bren Carrier, T-16 jne. Toodeti seda väga paljudes maades ja väga suurtes kogustes.