Üks punasesse raamatusse kantud isend on soovimas leida uut kodu vanatehnika varjupaigas. Tegemist Nuia EPT-s ilmavalgust näinud täismetallkerega UAZiga, mis toodetud UAZ, GAZ-52/53 ja volga juppidest. Peremehe sõnul neid vaid 7 tükki valmistatud ja needki vaid jahimeeste tellimusel. Kere on heas korras, selle tootmisaeg jääb endise suure kodumaa viimastele eluaastatele, kerest allpool olev osa pärineb 73. aasta masinast.
Varjupaika toimetamise eeltingimuseks on peremees pakkunud välja vahetusvõimaluse 5000 krooni vastu, muud variandid ei tulnud kõne alla. Usun, et Eesti autoehituse vaatenurgast on tegemist väärtusliku isendiga ja üheskoos ei tohiks antud summa olla ka mitte väga ülejõu käiv. Väike pilt ka juurde.
Seega kuulutan avatuks uue päästeaktsiooni ja panen oma 200 krooni seemnena tiksuma.
Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com
Kahtlen arvus 7. Nende kerede tegemise juures oli mees nimega Aasna. Tegin tema juhendamisel ühe sellise. Sel ajal rääkis ta arvust 16. Minul ei ole olnud kokkupuudet 2 samasugusega.2 samalaadset isendit läks Pihkva oblastisse ,sohvoosi Majak.
See auto hea näide inimese leidlikkusest!Nõukogude Inimese leiutis.
Arvude osas kaasa ei räägi, lihtsalt meil külavahel seisab täpselt samasugune. Kui meil siin pommiaugus on, on neid kindlasti veelgi. Hommikul panen pildid ka üles.
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Üks selline või peaaegu selline liikus veel mõned aastad tagasi aeg-ajalt Ramsil, kuid mälu järgi viimased paar aastat pole ma seda enam näinud. Tegu sama isendiga, mille pilt on hetkel veel Varjupaiga Punases Raamatus:
See jutt meenutab mulle alati, et kõik lahtised mersud on Eva Brauni isiklikud autod
Dad.
jurka Kirjutas:Kahtlen arvus 7. Nende kerede tegemise juures oli mees nimega Aasna. Tegin tema juhendamisel ühe sellise. Sel ajal rääkis ta arvust 16. Minul ei ole olnud kokkupuudet 2 samasugusega.2 samalaadset isendit läks Pihkva oblastisse ,sohvoosi Majak.
See auto hea näide inimese leidlikkusest!Nõukogude Inimese leiutis.
Võibolla on selliseid suurte akentega variante tehtud 7tk? Teistel variantidel on aknad tunduvalt väiksemad. Neid 52/53 kabiiniga UAZ'e liikus ikka omajagu, praeguseks vist enamik selliseid seisma jäänud.
Kusjuures see päästetav isend on isegi täitsa nägus, erinevalt teistest omalaadsetest.
Krisi ,peeterpauli ja varjupaiga lehel on kõik erinevad autod. Üks jahimeeste versioon oli katuseluugiga (kasutati Niva punkri luuki). Konkreetselt sellel autol polnd aknaid ja pingid oli seina ääres.
(Seda postitust muudeti viimati: 09-05-2007, 23:50 PM ja muutjaks oli mrali.)
Pigem arvan, et see 7 - 16 võiks olla miskine kindel teostusviis (nt tagaistmete tüüp, tagaakende arv ja suurus, tagarattakoopa ava ja poritiiva kuju vms). Kahtlen ka ise, et 16 on maksimum. Ei saa muidugi ka välistada, et Landy toodud lingil vähemalt osad kujutatud UAZid on tõesti ise nuiakate idee alusel tehtud masinad...
Läänemaalt mäletan ise ka paari tükki, veel mullu nägin ühte pealtnäha sõidukõlbulikku sellist masinat Piirsalus.
See 16 oli siis kui Nuia veel töötas. Palju neid hiljem lisa tehti ,ei tea. Osa neist Landy piltidel olevaist võivad olla samadelkinid. Nuiast tulid kumerate plekkidega.Need millel viltune nina ,sündisid siis kui 53 kabiini põrand jäi samale kõrgusele.
Neid autosi ei toodetud tüübi järgi . Nende detailide valmistamine oli kõik käsitsi. Kel polnud 69 tagatiibu tuua see sai kandilised . Kes tahtis astmelaudu sellele tehti. Oli 53 istmega ja eraldi.
53 uus kabiin oli sel ajal defka ,enamasti kasutati (minu teada) uusi kabiine.