#81

Siin teemas on märkimata jäänud Järva-Jaani Vanautode Varjupaigas olev GAZ 63.
Vasta
#82

Üks GAZ 63 Viljandimaal:
http://www.zone.ee/andres222/slides/IMGP9803.html
http://www.zone.ee/andres222/slides/IMGP9808.html
Vasta
#83

Olen Valga kandis Gaz 63 näinud
Vasta
#84

mul ka üks selline 63 (läbisõit 2500 km)
[Pilt: P6050008.jpg]

Sai ära puhastatud
[Pilt: P6090002.jpg]

Siin kabiin esimest korda värvitud

[Pilt: P8020003.jpg]

Rohkem pilte siin

www.temeko.ee Raudselt Kindlaim
Metallaiad- ja väravad
Metall- ja tuletõkkeuksed
Metallkonstruktsioonid
Vasta
#85

Mis kasutuses see on olnud, et selline huvitav kuut on ?
Vasta
#86

Meil olid Punawäes selliste kuutidega staabi ja raadiojaama masinad.
Vasta
#87

Regardman Kirjutas:Mis kasutuses see on olnud, et selline huvitav kuut on ?

See on arvatavasti mingi raadiojaam olnud.
Tal on praeguseni peal kuivad akud ja ees vintsi kohal ka generaator (230 v). Seda küll katsetanud pole, aga eks jõuab kunagi.

www.temeko.ee Raudselt Kindlaim
Metallaiad- ja väravad
Metall- ja tuletõkkeuksed
Metallkonstruktsioonid
Vasta
#88

Kas kuut on tagant tühi? Tolle peal millel mina sundaega teenisin oli jaama toide taga kuudis,selle jaoks oli omaette wäike kamber.
Vasta
#89

PETSS Kirjutas:Kas kuut on tagant tühi? Tolle peal millel mina sundaega teenisin oli jaama toide taga kuudis,selle jaoks oli omaette wäike kamber.
siin on näha mis sees veel alles on
[Pilt: P6050036.jpg]

siin üks netist leitud pilt mis muidu sama masin, aga generaatorit ees pole
[Pilt: gaz_63_muu.jpg]

www.temeko.ee Raudselt Kindlaim
Metallaiad- ja väravad
Metall- ja tuletõkkeuksed
Metallkonstruktsioonid
Vasta
#90

Unicweb, räägi siis Gaz 63 saamislugu ka ära, kus selliseid siis veel välja võib ilmuda?
Vasta
#91

Martti Kirjutas:Unicweb, räägi siis Gaz 63 saamislugu ka ära, kus selliseid siis veel välja võib ilmuda?

Erilist saamislugu nagu polegi, pigem juhuste kokkusattumuse tulemusena see tekkis. Kusagil Lõuna-Eesti kolkakülades võib neid masinaid veel olla. Juhtusin jaanipäeva paiku Mustvee kandist Tartu poole sõitma ja teepeal jäi 2 kohas silma zil-157 kongid, olid teised päris võsa sees.

www.temeko.ee Raudselt Kindlaim
Metallaiad- ja väravad
Metall- ja tuletõkkeuksed
Metallkonstruktsioonid
Vasta
#92

[quote=unicweb]
[mASIN VIIMASE PEAL AGA KAS TAL EI OLE MITTE 51 ESITIIVAD?
Vasta
#93

villis1 Kirjutas:[quote=unicweb]
[mASIN VIIMASE PEAL AGA KAS TAL EI OLE MITTE 51 ESITIIVAD?

Miks sa nii arvad?

www.temeko.ee Raudselt Kindlaim
Metallaiad- ja väravad
Metall- ja tuletõkkeuksed
Metallkonstruktsioonid
Vasta
#94

unicweb Kirjutas:
villis1 Kirjutas:[quote=unicweb]
[mASIN VIIMASE PEAL AGA KAS TAL EI OLE MITTE 51 ESITIIVAD?

Miks sa nii arvad?
Sorry, minu viga, pean ikka vist prillid hankima.
Ei suutnud esitiibade tagumisese nurgas neid 63 omaseid otsi tuvastada
Vasta
#95

Minu tähelepaneku kohaselt on 51 ja 63 poritiivad tegelikult sama stantsi alt tulnud, porikummi kohal on lihtsalt sobiv tükk ära LÕIGATUD.
Selline \"kirvemeetod\" hakkab silma ka testes detailides. Näiteks parempoolne astmelauaplekk on tööriistakarbi mahutamise tarvis lihtsalt äärest maha taotud. Tööriistakarbi enda ava on samuti lihtsalt sisse lõigatud. Servast on see kinnitatud plekikruvidega, kusjuures esineb ka mööda puuritud auke. Tööriistakast näeb , kui mitte arvata stantsitud kaant, üsna kodukootud välja, kinnituskohtade valikuga on tehas parajalt metsa pannud.
Niipalju siis Gorki inseneride töökvaliteedist. Selliseid pisidetaile leiab masina juures veel hulgim.
Vasta
#96

Hommik Kirjutas:Minu tähelepaneku kohaselt on 51 ja 63 poritiivad tegelikult sama stantsi alt tulnud, porikummi kohal on lihtsalt sobiv tükk ära LÕIGATUD.
Selline \"kirvemeetod\" hakkab silma ka testes detailides. Näiteks parempoolne astmelauaplekk on tööriistakarbi mahutamise tarvis lihtsalt äärest maha taotud. Tööriistakarbi enda ava on samuti lihtsalt sisse lõigatud. Servast on see kinnitatud plekikruvidega, kusjuures esineb ka mööda puuritud auke. Tööriistakast näeb , kui mitte arvata stantsitud kaant, üsna kodukootud välja, kinnituskohtade valikuga on tehas parajalt metsa pannud.
Niipalju siis Gorki inseneride töökvaliteedist. Selliseid pisidetaile leiab masina juures veel hulgim.
Gorkis valmis teatavasti kõnealuse Gaz-63 sasii(runk). Kuut ja kõik muud lisaseadmed- ja tööriistkastid ja muud spetsseadmed paigaldati juba kusagil mujal olevas sõjatehases. Eks vene masinate koostekvaliteet on kõigil teada ja seda tuleb võtta kui ajastu eripära.
Vasta
#97

Hommik Kirjutas:Minu tähelepaneku kohaselt on 51 ja 63 poritiivad tegelikult sama stantsi alt tulnud, porikummi kohal on lihtsalt sobiv tükk ära LÕIGATUD.

Stantsid on läbi kogu N.Liidu aja olnud asjad, mida on püütud unifitseerida ning mitte eriti palju erinevaid teha. Sest tegu on raske keerulise ja kalli asjaga. Vrd - mosse kered 408-2140 ja sigullide kered 2101-2107

Loomulikult on reaalne, et 63 tükid valmisid samade 51 tükkide stantside all. Lõpuks oli ju 63 toodanguarv ka 51 omadest palju väiksem.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#98

Tere,
Seda raadiokuudiga auto pilti vaadates meenus üks (hetkel küll ebaolulineSmile) fakt: Saksa filmis \"Untergang\" olid äärmiselt huvitavad ning ajastutruud sõidukid, kuid sõja lõpust teavitas purustatud Berliini tänavaid pidi sõites just säärane 63, millele olid ruuporisarnased esemed katusele kruvitud.
Lauri
Vasta
#99

Viljandimaal üks 52/53 kabiiniga 63:
http://www.automoto.ee/galerii/view_phot...d=IMGP9643
http://www.automoto.ee/galerii/view_phot...d=IMGP9646
http://www.automoto.ee/galerii/view_phot...d=IMGP9647
Vasta

Täna on pidulik päev, kus toimetame minu 63-e Motorexile Nõukogude tehnika osakondaSmile
Masinat eristab originaaleksemplaridest eelkõige GAZ 66-lt laenatud kohendet veokast ning esiveljed. Samuti pole kasutusel originaalstange ja ilmselt veel mitmed vähemolulised detailid, millele siinsed spetsialistid kindlasti tähelepanu oskaksid juhtidaWink
Huvilised oodatud!
Lauri
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne