roolivõimendi remont
#1

siis lugu siuke et roolivõimendi lekib, küsimus siis et kas saab jõusilindri simmereid ise vahetada, puksid tundusid terved olevat.
auto on siis VW passat 1990a.
Vasta
#2

Remondikomplekte müüakse, seega ilmselt seal midagi üle mõistuse keerulist ei ole. Omaette küsimus on see, kaua selline vahetatud simmeritega latt peab...
Vasta
#3

Kodus sellist asja tegema hakata on suht mõtetu ,olen neid ise servises remontinud ,iga simmeri jäoks on  erinevad tööriistad ja töövõtted ,isegi igapäev tehes ei pruugi latt pidama jääda .sellepärast kontrollitakse korralikus kohas enne üle  kui tagasi saad .
kui on kulunud või roostes  hammaste osa  siis  läheb remont kulukamaks .
igaljuhul soovitan soojalt võta latt maha ja vii spetsialistidele, veelparem koos autoga ,see raha mis kulub tööle  ei ole nii suur kui kulu närvidele .
Vasta
#4

Paraku pole veel ew territooriumil kohanud firmat , mis lati ära taastaks.Olen selle taastamise tehnoloogiaga ( sellega , mida võib taastamiseks nimetada) liigagi hästi kursis. Mõned küll üritavad, aga isegi vähegi tehnilist taipu omav kodanik teeb sama asja ka koduste vahenditega ära ( sry, kui mansetivahetajaid solvan).Raketiteadusega seal tegemist ei ole. Iseasi , kui keegi vahetab jagamise ftoroplast rõngad ka ära..Big Grin Lisaks lihvib ja kroomib hammaslati jne.Kui keegi oskab öelda , kus taastatakse ..andku aga julgesti teada.
Vasta
#5

kui soovid taastada siis vana narva mnt 7
sealsed mehed peaks saama hakkama ,vähemalt senimaani kui mina seal töötasin saime küll hakkama .
http://www.avk.ee/varuosad/rool_pildid.php
Vasta
#6

et see pole nii raketiteadus et seda ühe jõuusilindri simmeri pärast kuhugt töökota viia võtsin lati maha ja sain selle simmeri käte ainult et seda tuleb väga puhtalt teha, et vaja oli siis nii palju, et teravate otstega näpitsaid et üks splint käte saada ja suruõhku et simmer käte saada ja oligi kõik
Vasta
#7

Küsimus targematele: Kuidas saada kätte Audi 100 roolivõimendist hüdrosilindri simmerit? Otsast sisse vaadates paistab seal eksootilise kujuga mutter olevat. Sõber pooldab teooriat, mille kohaselt olla see hoopis sisse pressitud. Õhukese seinaga torust tehtud "võti" andis keeramiskatsel järele. Kas tasub hakata ehitama kõvemat võtit või on seda kusagilt võimalik osta/laenata? Või käib asi hoopis kolmandat moodi lahti, ilma keeramata? Kuna remondikomplekt oli müügil, siis peab olema võimalik kõiki seal olnud vidinaid ka vahetada. Uue roolivõimendi ja teeninduse peale rahakott ei hakka. Vana võimendi on veel üsna kobe, ei mingit roostet ega vigastusi latil või silindri varrel. Simmer immitses juba varem, aga hiljuti läks leke järsult suuremaks. Avastasin, et tolmukate ehk n.n. "lõõts" oli otsustanud katki minna ja veidi sodi oli sisse läinud. Õnneks mitte vett ja liiva, sest mul on mootori alused katted siiani alles ja tee pealt üles lendav kraam otse jaole ei pääse. Peale vea avastamist jätsin masina kohe seisma, et mitte asja hullemaks ajada. Nüüd on võimendi laua peal laiali ja remondikomplekt kõrval ootamas. Saaks ainult selle kuramuse simmeri kätte!
Kui miski muu enam ei aita, siis ... küll loeks instruktsiooni, aga interneedusest ei ole midagi leidnud! Üksikud on roolivõimendit üldse vahetanud, lahti kakkunud pole justkui keegi.
       

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#8

Maru segased pildid on.
Kas seda asja on soov keerata millel 1 külg on ära lõigatud?
Misasi see üldse on selline?
Näeb välja nagu kolvivarre ots.
Vasta
#9

http://www.audi-club.ru/forum/showthread.php?t=48019
Kui sealt ei saa, vaata selle sõnaumiga edasi: усилитель руля ауди 100 замена уплотнителя

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#10

(04-02-2015, 00:29 AM)2715 Kirjutas:  Kas seda asja on soov keerata millel 1 külg on ära lõigatud?
Misasi see üldse on selline?
Jah, seda asja on eeldatavasti vaja keerata. Teine küsimus näitab, et antud asjaga sa vist aidata ei oska.  Sad  Kuigi tänan kaasa elamast ja mõtlemast.
Pildid on sellised nagu nad on, paremat võin proovida teha, kui see vaid aitaks! Kordan veel üle, et eeldatav mutikas asub 35mm siseläbimõõduga ja 26cm pikkusega toru põhjas. Teravat pilti on sealt saada sama lihtne kui proktoloogil päraka kaudu purihammast pildistades. Kes on sama asja lahti võtnud, see peaks ka ilma pildita oskama inffi jagada. Kes ei ole lahti võtnud, see vaatab ka parimat pilti arvatavasti sama nõutult nagu meie õhtul sõbraga vaatasime ja teeb oletusi. Teeksin siiski jätkuvalt panuse keeramisele.
Edit: Vaatasin ksf! Aavu lingi üle ja peab ütlema, et see mees on kulda väärt! Juba teist korda päästab Basilio kitsikusest! Pagan küll, et ma ise ei taibanud venekeelsest netist otsida! Peab nüüd süvenema, aga esimese hooga paistab et õigus oli hoopis sõbral, see asi ei ole keeratav vaid sisse pressitud... Igatahes respekt vene meistrimehele, kes selle õpetuse koos piltide ja joonistega üles riputas!
Edit: tegin pildid uuest tihenditega varustatud juhtpuksist, mille vanem vend peaks pesitsema selle ühe äralõigatud küljega virbli all. 
           
Sellesama jupstüki pärast kogu see kammajaa käibki, teised tihendid veel pidasid, kuigi vanust neilgi juba 20a.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#11

Muu maailm vahetab agregaate, vene maailmas on kombeks leiutada remondivõimalusi.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#12

(04-02-2015, 11:19 AM)aavu Kirjutas:  Muu maailm vahetab agregaate, vene maailmas on kombeks leiutada remondivõimalusi.
Täpselt!

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#13

 Järgmist poolpidust ei oleks lihtsam panna? 100l ja 80nel minumeelest nad üldiselt kestavad.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#14

Sain ühe hea inimese kontakti, kes lubas SOS olukorra puhul välja ajada Poolas remonditud roolivõimendi. Täpset hinda ei osanud öelda, aga pakkus puusalt suurusjärguks 200 ruublit. Uus maksab 418.
Muide, sain selle jubina kätte!  Wink Ei raatsinud hakata treiali kintsukaapimisega aega raiskama vaid leidsin enamvähem sobiva jämedusega pulga, panin otsa pikenduse ja koputasin pikenduse otsa vastu põrandat. Algul koputasin tasakesi ja siis järjest kõvemini. Lahti saamiseks tuli lüüa oluliselt kõvemini kui oma peaga katsetades julgenud oleks... Vana juhtpuksi esiserv sai veidi räsida, aga kuna see jupp läheb niikuinii vahetusele, siis pole oluline. Venelase õpetuses tehakse see lahti ja vahetatakse sisu ära ning pannakse tagasi. Sellest ka spetsiaalse abivahendi vajalikkus - et midagi ära ei rikuks. Muide, soovitatud 12mm pulk ei mahu avasse, vaja on 11mm. Minu remondikomplekt on selles suhtes parem, valmis tükk sisse pista ja korras. Enne kokkupanekut peab hoolega otsima või ikkagi tegema abinõu, millega kübar tagasi pressida ilma seda kahjustamata. Kui kübaral ots "seeneks" lüüa, siis ei pruugi silindri ots enam peale minna. Katsun veel täna oma jutu selgituseks mõne udupildi teha ja üles panna. Ehk on mõnele abiks, kes tahab samasuguse sadomasoga tegeleda.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#15

                         
Niisiis - tihenditega puksi sisaldav kübar on korpuse sisse pressitud ja serva freesitud sälk ei ole keeramiseks, nagu ma oma vaimupimeduses arvasin, vaid õlile pääsu avamiseks silindri sisemise ja välimise kontuuri vahel. Kahel viimasel pildil on mul kübar silindri otsa pistetud, et näidata, kus ja mispidi see asub. Sinna otsa istub ta lõdvalt.
Paremini saab ehk aru vene saidilt pärit joonisest: 
       

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#16

Piltidest saan aru, et said juba hakkama?

Kui vaja, siis siin on ka ingliskeelset materjali.

41@kah sama rada tallanud
Vasta
#17

Igasugu muude kohustuste ning jamadega sõidetakse kogu aeg selga, tatitõbi pealekauba, muidu oleks asi koos juba!
Lati pool ongi juba koos ja lati otsas kilekott et tolmu eemal hoida. Teha on jäänud reduktori/hüdrojagaja osandamine ja tihendite vahetamine. See oli muidu OK veel, aga nagu ütles vana Kiir Jorhile: "Nüüd kus me oleme juba nii palju kahju kannatanud, ei saa me asja ometi pooleli jätta!"
Roolivõimendi kättesaamine ja tagasipanemine on selline kepp, et teist korda enam teha ei tahaks. Vähemalt mitte samal autol. Seega ei ole mõtet jagajat niisama tagasi kruvida. Teeb ikka kogu agregaadi uueväärseks enne tagasipanekut. 

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#18

Mis imemootor sinna on paigaldatud,et ruumipuudus on?
Vasta
#19

Nüüd ma pilte vaadates hakkan alles aduma selle asja täit koledust.
Kahtlemata on tegu maailma keerukaima ehitusega hüdrosilindriga.
Vasta
#20

Probleeme ei valmistanud mitte roolivõimendi ehituse keerukus, see on lihtsa ehitusega, vaid teadmatus kuidas lahti võtta ja paar trikiga kohta. Kui juba tead ja oled teinud, siis on kõik asjad lihtsad. Kui vaatad nagu vasikas aiaväravat, on oht teadmatusest midagi ära lõhkuda. Seega tuleb olla 2x ettevaatlikum kui demineerija, tema ei pea pommi enam uuesti kokku panema...  Big Grin 

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne