BMW R12 restaureerimine
#1

Kasulik lugemine kellelegi:

http://home.hiwaay.net/~ebahl/1941_BMW_R12.htm

Veel:
bmw-r12.tripod.com/resta/

Asp
Vasta
#2

nagu ise väheke aru sain, võtis kõik mootori lahti ja kõik osad puhastas ära? Mismõttes puhastas? Mõtlen kas livapritsi ja siis lasi mootori hõbedaks? Endal veel igliskeel nii tugev pole, aga see peab ju siis mingi kuumuskindel värv olema? Et lasta mootor ja silindripea nii puhtaks ja pärast hõbedane värv peale?

NB: Midagi oli öeldud värvi kohta aga aru ei saanud SadSad

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#3

palju eestis ka R12 võb olla? R12 raam on neljakandiline eks? Kui nii siis mul isegi võibolla on niisugune pill 200m kaugusel treialitöökojas rauahunnikuall Smile

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#4

I started to clean the engine parts and sandblasting them (this will continue for a while). Note: the $199.00 sandblast cabinet from Harbor Freight works great (I am using a 60 gallon air compressor set at ~80psi with medium glass beads)


Tüübil vist kasutada selline väike liivaprits kuhu saab asjad sisse panna ja siis tuld anda. Aga natuke imelik on see, et kas siis liivapritsis natuke karedaks ei tee seda pinda. Kas see mootor tal pärast õli ja kompressiooni kah pidama hakkab?:???:???:???

Värviga on lihtne. Kui jupid ilusti puhtad siis spets kuumakindel värv peale ja asi korras.
Vasta
#5

Jah, ta kasutas liivapritsi. Mingit värvi ei ole. Sama tehnoloogia oli kasutusel ka tehases endas. Liiva asemel on kasutusel aga pisikesed klaaskuulid (glass beads). Mingit värvimist hiljem ei toimu.

R12 Eestis väga levinud ei ole. Ise tean sõitvas olekus vaid ühte masinat. r35 kohtab kordi sagedamini.

Asp
Vasta
#6

vanasti kui tehastest tsiklid välja tulid, siis oli ju mingi spetsiaalne vahend või lakimoodi asi mootoril ja ka velgedel peal ju. Sest kui liivapritsist mingi asi läbi käib ja seda üle ei värvi nt velge või mootorit, siis ju hakkab roostetama. kas need klaaskuuulid siis sisaldavad mingit ainet ve ?:eureka

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#7

Üks vähestest vene tsiklitest, millel ma mingit katet mootori alumiiniumdetailidel tean, on vana K-175. Ülejäänud vanad on kõik puhta alumiiniumiga.

Klaaskuulides pole mingit soga, lihtsad kuulid. Need eemaldavad suurel kiirusel vastu metalli põrgates sinna tekkinud oksüüdi. Ja nii ta siis ongi.

Asp
Vasta
#8

olen ise kasutanud koduse vahendina liivapritsis purustatud kirsi ja ploomikive... sellliste asjade puhastamisel mille koostisex raud originaalis oli on asi suurepärane.. kuid ka alumiiniumi teeb puhtax.. kunagi vedeles eestimaa pinnal seda klaasikuulikesi ka... vähemalt miskid lapsepõlve mälestused on sellised... vast siiani.....

Ostan Mini juppe!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne