Postitused: 14
Teemad: 11
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Selline mure, et on võimalus osta sümboolse summa eest Pobeda, mis on ehitatud pikapiks ehk siis kastikaks. Tahaks sellele Pobedale õigeid dokumente ka, kuna Pobil on vana pass ja vana pass on ühe vanema mehe nimel. Küsimus on selles, et kas ma saan mingi avaldusega ise uue dok. kätte võib peab ikka vana omanik ARK-i minema ja uue dok. vormistama? Kuidas käib selle kere muutmine dokumentides ARK-is? Pobeda on ise laiali võetud, kuid on olemas kõik vajalikud jupid.
Pakkuge Dnepr MT 9 juppe.
Postitused: 756
Teemad: 23
Liitus: Sep 2004
Maine:
13
Kui on olemas vana teh. pass ja olemas (elav) omanik, on reg. toiming lihtne.
Kui ostetav sõiduk ise ei liigu, tuleb ta treila peal ARK-i toimetada või kutsuda ARK-i onukohapeale, väljakutse vist 250.- EEK-i. Ta kontrollib kas tehasenumbrid ikka on vastavuses selle vana teh. passiga. Seejärel sisestab ta oma kompuutri vahendusel ülevaatusakti, kuhu kannab VIN-koodi ehk tehasetähise ehk kere numbri ja ka loob ID-koodi mida varem ei olnud.
Seejärel võib minna registritoimingut teostama, täites eelnevalt rohelise kirjaga blanketti (ost-müük), kuhu kantakse nii müüja kui ostja andmed ja ka ostetava sõiduki andmed. Kui tol vanemal mehel on seaduslik naine, siis kuulub see Pobeda ühisvarasse ning seega ka abikaasa peab registreerimistoimingu juures viibima ja andma nõusoleku müügiks. Kui Pobedal on juba EV reg. numbrid siis tuleb maksta riigilõivu 600.- uue reg. tunnistuse väljastamiseks. Kui aga on vene aegsed numbrid siis lisaks veel 600.- uute numbrite eest.
Postitused: 206
Teemad: 101
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
Palju huvitavam moment on selles, et kas nendes dokides on mingi märge ümberehituse kohta? Kasvõi selle pealt võivad hakata ütlema et sul ei ole 4 ust, kui passis veel orig. andmed on. Ja jõuavadki nad väga kiiresti ebaseadusliku ümberehituse jutuni. Ehk et mina esimese hooga veel vastavat asjameest kohale ei kutsuks, käiksin enne maad kuulamas, näitaksin olemasolevad paberid ette, saaksin teada kas muid probleeme ei ole ja räägiksin kasvõi sealse tehnoosakonnaga. Nende pilli järgi käib auto ümberehitamine nii, et enne igasuguste tööde algust lähed sinna ja kooskõlastad oma plaanid, siis teostad ja lõpuks lähed näitad jälle ette. Kuna antud juhul on esimene samm nähtavasti vahele jäänud, siis tuleks see arvatavasti tagantjärgi teostada.
Postitused: 14
Teemad: 11
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
taruvaras - Aga kas sedasi saab, et ma ise lükkan pobi kasti ja lähen sellega ARKi ja omanik ise on kodus,et temaga täidan lihtsalt mingid blanketid, et saan ilma temata teostada uued nr ja uued dokumendid.
Pakkuge Dnepr MT 9 juppe.
Postitused: 309
Teemad: 21
Liitus: Jul 2005
Maine:
3
Prindi netist ostu-müügi leping, täida ära korralikult ja sellest peaks ümbervormistamiseks piisama. Minu teada ei ole abikaasa nõusolekut vaja.
Postitused: 14
Teemad: 11
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Sain siis kätte selle Pobeda, hetkel jääb ta seisma võibolla järgmine talv saab alustada tema täieliku reustareerimisega. Orginaali ma taga ajama ei hakka, vaid üritan lihtsalt temast ühe silmarõõmu teha
. Katsun paari nädala jooksul ARK-is käia ja uurida kuidas saaks dok. korda ajada. Mõned pildid ka siis
http://beta.album.ee/album/30014845/50054625 Kasti tühjendades leidsin hästi säilinu ZIMi rooli kroom osa ja märgi:
http://beta.album.ee/node/10213520/50054625
Pakkuge Dnepr MT 9 juppe.
Postitused: 14
Teemad: 11
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Ümberehitus ei ole kuskil kodus kuuri all keevitatud, vaid lastud kuskil ära keevitatud. Peale selle, et kere on ümber tehtud on ka lastud mootoril täielik kap. remont. Suurim mure tekib arvatavasti dokumentidega.
Pakkuge Dnepr MT 9 juppe.
Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
Kahjux ei näita mu arvuti selle "Pobeda" pilti, võibolla siis pole tegu Koeru Autoremonditehases 60- ndatel kap.- remondi käigus ümber ehitatud masinaga. Tol ajal asutuste pobid ( ka taxod ) rändasid Koeru . Tehti neist siis pick-up või sõideti linttraktoriga üle ja läx Vtortsermetti. Too traktorist rääkis kunagi hiljem, et kui "Pobedast" üle sõitis, siis traktor esialgu tõstis nina ja seejärel vajus, kui aga "Moskvitsid" ( 407) töötlemisele tulid, siis oli traktor kulgenud nagu tasasel maal...Kindlasti on lugupeetud kolleegid kuulnud- näinud ka Koeru Ladasid ja Volgasid -pick-up keredega.
Veteran.