Mida me saaksime ära teha, et ohutu oleks ...
#1

...liigelda, tänavatel ja mujal.


Üheks valupunktiks on raudtee ülesöidud. Neid valupunkte on veel Eesti liikluses, kirjutage neist.
Enda arvamus on selline ja selle järgi ma ka osaliselt liiklen, et sul tuleb austada ja ka karta suuremaid masinaid ning teisi liiklejaid. Mida suurema katekooria söiduk seda tähepanelikum pead olema, kuna ta vöib sind mitte märkata ja sulle otsa söita. Isegi, kui sul on eesöigus söita siis vöid sellest vabalt loobuda, et oleks sujuvam liiklus ning ka ei tekitaks liiklus ohtliku olukorra oma eesöigust tagaajades.

Rongi önnetused.
näitlik video mis juhtub suuremal kiirusel.
http://www.youtube.com/watch?v=zRKb6Xv2jGA
39km/h ja FSO 125 on sodi.
http://www.youtube.com/watch?v=hhCyYjKu2Vo
veoauto
http://www.youtube.com/watch?v=nlKdCXOmzH8
pic-up
http://www.youtube.com/watch?v=Gtv14ZM8DNI
Kui masinat eest ära aetud ei sa mingi probleemi töttu, siis tuleb liikuda rongile vastu, et ta teaks juba pidurdama hakkata.
http://www.youtube.com/watch?v=j8z4UfO1blA
Natuke rumal politseinik.
http://www.youtube.com/watch?v=IVoesxeETQI

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#2

Eelviimasel videol ju suur rahvahulk vaatas tagant, oleks vast ikka saanud maha õõtsutada auto rööbastelt. Aga jah, kas just ohutumaks, kuid kindlasti peaksid osad juhid endale sisse juurutama, et kui keegi tahad teda üherajaliselt sõidurealt vasakpööret kuhugi tänavasse, siis vastutulevad juhid peaksid sinna jätma vaba maa, et auto saaks seda teha. Päris tihti panevad sellised mõtlematud juhid Hiiust Nõmme keskuseni liikluse seisma, sest Nõmme Keskusest Hiiu poole tulles on üks rada, ning kui keegi ootab vasakpöörde võimalust, siis kõik autod seisavad selle ühe taga.
Mm, siis veel, et ristmikke ei ummistada, et kui näed, et Sul roheline, kuid autod on ristmikul, siis ei maksa ju peale sõitma, kui tead, et jääd sinna seisma, sest kõrvalteedelt ei pääse ju juhid üle sõitma. Muidugi ka sebral peatumine jne.

<-- Need kõik liikluse sujuvuse põhimõtted. Vabandust kui OT sai.

Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Vasta
#3

fic Kirjutas:Aga jah, kas just ohutumaks, kuid kindlasti peaksid osad juhid endale sisse juurutama, et kui keegi tahad teda üherajaliselt sõidurealt vasakpööret kuhugi tänavasse,
Misasi on üherajaline sõidurida?
Ok, tänu asukoha kirjeldusele sain aru, mida mõtlesid, aga selgemalt võiks end väljendada siiski.

Praegu on üks selline koht veel Sütiste tee lõpus, Sõpruse pst poolt tulijatel ei lasta sooritada vasakpöördeid majade vahele, sellega ummistub kohati terve (niigi ülekoormatud) ristmik.

fic Kirjutas:Mm, siis veel, et ristmikke ei ummistada, et kui näed, et Sul roheline, kuid autod on ristmikul, siis ei maksa ju peale sõitma, kui tead, et jääd sinna seisma, sest kõrvalteedelt ei pääse ju juhid üle sõitma.

Jällegi ülimalt segane lause. Mõte küll arusaadav, aga raske lugeda.

See probleem torkab eriti silma Tammsaare-Sõpruse ja Tammsaare-Retke ristmikel. Nüüd, remondi ajal, ei ole sinna eriti sattunud intensiivsema liikluse ajal, aga muidu sõideti seal isegi päise päeva ajal ilma igasuguse tipptunnita ristmik umbe.
Vasta
#4

zazik, kui millestki aru ei saa, loe alati teine kord üle, eks ? Näiteid tõin ka, et ei oska paremini kirjeldada. No said aru, milleks ilkuda ?

Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Vasta
#5

fic Kirjutas:zazik, kui millestki aru ei saa, loe alati teine kord üle, eks ? Näiteid tõin ka, et ei oska paremini kirjeldada. No said aru, milleks ilkuda ?

See polnud sugugi pahatahtlikult mõeldud. Aga soovitus sulle, loe enda tekst ka alati enne postitamist vähemalt korra tähelepanelikult läbi, siis ei pea teised pead murdmaWink
Vasta
#6

Polnudki tükk aega ühtki liikluse üle paukumise teemat...

Käige jala kui sõita ei meeldi!
Vasta
#7

Jesper Kirjutas:Polnudki tükk aega ühtki liikluse üle paukumise teemat...

Käige jala kui sõita ei meeldi!

....või sõitke kusagil mujal kui Tallinnas...... Wink

loll on loll olla.
Vasta
#8

Ei, mulle lihtsalt ei jõua kohale, et mida Sa virised, kui kohale jõudis ? Kas lähed tänaval halvasti riietatud inimese juurde ka ja ütles, et ma saan aru, et oled vaene, kuid riieta end paremini teinekord ? Big Grin Said aru, milleks piniseda ? Loen alati postituse läbi enne kui postitan.
Tahad midagi veel öelda - ütle seda PSis.

Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Vasta
#9

See teistega mittearvestamise asi liikluses algab vist kuskilt mujalt pihta.Vot ei saa tõesti aru vendadest ,kes sõidavad ristmikule välja kui juba stau ees näha .Ei usu ,et nad kiiremini kohale jõuawad,tänu neile ka teised suunad kinni.Parimaks näiteks Ülemiste ristmik kus järjekorrad kaovad alles ööseks.Ma jätan ka augu sisse näiteks Nõmme taksopeatuse või turu juures ,et mõni väljapööraja saaks oma pöörde ära teha.See aga suht lootusettu ,kuna alati leidub vendi kes sinna auku ennast kõrvaltreast viltu wahele pressivad.Ja tänu sellele ka kõrvaltrida kinni.Lihtsalt ilma suunata vaheletrügijatest ei tasu kõneladagi.Näiteid võiks tuua siin kotiga välja aga see olukorda paraku ei muuda.Lihtsalt omal vähe parem,et sai midagi välja öelda.
Vasta
#10

Jespri soovitus täitsa asine kusjuures. Mina olin kuskil kümme aastat nö autoinimene, pold aimugi bussidest-trollidest-marsadest. Niipalju, kui lapsepõlvest meelde oli jäänd, niipalju teadsin. 36-te näiteks Smile
Nüüd olen priske kuu aega (ok, on jah statistikaks vähevõitu) kesklinnas 9-17 tööl käinud ja võin öelda, et see ühistransa täitsa toimib, vähemasti Õismäelt. Misiganes tipp- või muu tund ka pole, nii poole tunniga saab ikka linna, mõni minut siia-sinna. Ekspressiga 20 minti. Marsa kah kuskil 20 minti, aint jube kitsas on ja mõtetult kallis, seda tarvitan harva.
Orienteerun juba väljumisaegades ja intervallides. Esimesi on suht mõtetu meelde jätta, eriti trollide puhul, kuna neid käib kibedamatel aegadel- uskumatu küll- iga 4-5 mindi takka.
Harjutasin tegelt varem ka juba, naisuke õpetas niiöelda Smile Mina õpetasin teda autoga, tema mind trolliga sõitma Smile Alul oli muidugi raske, tehnika tundus jube peldik ja juhid närvilised tropid, aga ajapikku sellega harjus. Knihv on selles, et istuma tuleb saada, see leevendab nii mõndagi, annab vabadust mõtteid mujale viia. Enam ei häiri peldik tehnika ega närviline liiklus. See pole minu asi, juht tõmbleb, tema töö.
Vabadust annab ühistransa veel ühel moel- peale viit sammud peatuse poole, astud sisse mõnda pubbi, teed kannu, astud edasi Smile Mõnus, ausalt.
Ja teine hea külg on see, et oma autoga, mis suurema osa nädalast nüüd seisab, sõitma minnes on hoopis võimsam emotsioon. Lausa lust on nädalavahetuseti kuskile paarutada.
Muidugi meenus ka üks varjukülg- hiljaaegu, oli Tallinna Ralli, kakrass sital ajal too linnakatse, miski ei liikunud, koju ei saanud. Aga jälle- astud pubbi, teed kannu, astud edasi, võtad burksi, lähed vaatad siis seda rallit. Päris mõnus oli.
Aga kuskil olid kindlasti ummikud, ristmikud sõideti umbe, mõni ei saanud hoovi pöörata.. Smile
Vasta
#11

Ma viimasel ajal sõitnud natuke ühe VAZ 2101-ga. Sellega on nii, et minu jaoks on maanteel paras sõita 80-ga (siis on mõnus "cruise", mitte selline poolvägisi pressimine) ning olen võrdlemisi mõnuga võtnud endale "liiklustakistaja" ameti. Niimoodi sõites on täitsa lõbus jälgida, kuidas (tsiteerides kaasfoorumlast flanagani) "inimesi on lapsepõlves kõvasti suunatulekangiga nuheldud". Maakeeli öeldes, möödasõitu tehes vaevuvad suunda näitama umbes veerand sõitjatest.

Teine vahva värk on sellised vennad, kes näevad, et ees on "vana ront, mille järel ei saa kohe mitte kuidagi sõita". Need siis pressivad oma autodest viimase välja, et aga saaks võimalikult idiootses kohas hakata mööda sõitma (nii linnas kui ka maanteel).
Muuseas, olen täheldanud, et arvukalt on neid juhte, kellel on allergia kahe asja vastu: vana auto ja õppesõidumärgi vastu. Olles ise ehk veidi tihedamalt sõiduõppega seotud kui Harjumaa keskmine kodanik, saan samuti kõikvõimalikes olukordades möödasõite näha. Näiteks just hiljuti oli ühel Audi A6-ga tegelasel vaja kindlasti mööda Tervise tänavat (Tallinnas) hullu moodi kuuma anda, et aga saaks läbi vastassuunavööndi (kuigi parempoolne rada oli vaba) mööda pressida. No kui oli kiire, siis hääkene küll, aga minu jaoks tegi selle olukorra halenaljakaks see, et õppesõiduauto piigaga roolis (kiirus 45-50 kmh) oli Tervise ja Rahumäe tee foori ääres sellesama Audi järel teine auto, mis ootas rohelist tuld. Seepeale ma ütlesin omaette, et huvitav, kus selle möödasõidu mõte nüüd oli, mille peale toosama foorumlane vahtis mind nagu idiooti ja teades surmtõsisel häälel, et loomulikult oli ju mõte sees, sest Audi-mees sai ju märksa varem ristmiku äärde rohelist ootama Wink
Siit ka minu mõte, et enne iga möödasõitu, eriti linnaliikluses, mõelge natuke selle ettevõtmise otstarbekuse üle ning ka seda, kas on mõtet kapsad ninast välja pressida selle pärast, et seista kauem fooritule taga.
Vasta
#12

Eks Tartuski juhtub seda, et mõnel on surnuaeda vist nii kiire, et kohe PEAB kiirust ületades üle kahekordse pidevjoone (vastassuuna vööndi kaudu) mööda sõitma ja seda neljarealisel tänaval. Aga mitmelgi korral on mul sellistel puhkudel oma Mosses/Žigullis viibivaid sõpru õnnestunud lõbustada sellega, et ise täpselt liikluseeskirja järgides ja õigel ajal ümber reastudes olen järgmise punase tule taga hoopis ISE selle kihutaja EES seisnud!

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#13

Mäletan, et söber rääkis ja ka olen korra ise näinud oma silmaga, kuidas Tartus üks viiene BMW söelus ridade vahel, kui Riia tänavast alla söitis, aga pärast all vöru risti juures oli ta 4 rida tagapool.
üks koht mis ka mulle oleks saanud saatuslikuks, oli Kroonuaia tänav, sest vahest pörutavad sealt msinad alla, kuigi sealt vöib ainult ülesse poole jakobi mäe suunas söita. kuna on ühe suunaga tänav. Tollel päeval ma mötlesin kas on mötet üle minna vöi mitte, otsustasin ei ma ei lähe, ning siis tuli masin vasakult ja suundus Emajöe suunas. asusin sellises kohas, kus polnud näha kass ülevalt tuleb auto vöi mitte, hea, et see kord alt masinat ei tulnud.http://tinypic.com/view.php?pic=5yrgvoi

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#14

iriseks ka natukse! mehed ärge ajage taga oma eesöigust, arvestage teiste liiklejatega! tallinnas saab väägte häste liigelda ja seda ilma PROBLEEMIDETA!!näete debiili söelumas , on siis raske nats hoogu vähemaks vötta ja möelda ,et las söidab end segi!! nähtud kogetud! mis puutub suurtesse , ehk raske veokitesse, siis arvestage sellega , neil on pimedad kohad! tehke ennast veokijuhile nähtavaks! FH mis iganes körge vigvamiga rekka ,kes teab ! sealt töesti ei ole vöimalik näha mingit pkwd! kutseline sohver guits aastast 88!! edu teile! ei ole teoreetik , vaid praktiseerib!
Vasta
#15

Lisaks eelkõnelejale ,soovitaks arvestada ka ,et me(LKW)liigume enamasti ka täiskoormatega.Seetõttu pole ka kõige parema tahtmise juures võimalik seisma jääda kui ette keeratakse.Tagajärjed ettekeerajale kurvad ja ka mulle kurvad,kuigi mina ise ja LKW enamasti ühte tükki jääme.Aga kui ma oma 15- 20 tonniga(raskematest 40 tonnistest ma ei kõnelekski) tast üle sõidan siis jääb sellest ettesõtjast suht vähe järgi.Ja ma ei tahaks olla kunagi sellise rekkajuhi nahas(kui ma asjas süüdi pole) kes PKW st üle sõidab.
Vasta
#16

Mäletan, et söber rääkis ja ka olen korra ise näinud oma silmaga, kuidas Tartus üks viiene BMW söelus ridade vahel, kui Riia tänavast alla söitis, aga pärast all vöru risti juures oli ta 4 rida tagapool.
üks koht mis ka mulle oleks saanud saatuslikuks, oli Kroonuaia tänav, sest vahest pörutavad sealt msinad alla, kuigi sealt vöib ainult ülesse poole jakobi mäe suunas söita. kuna on ühe suunaga tänav. Tollel päeval ma mötlesin kas on mötet üle minna vöi mitte, otsustasin ei ma ei lähe, ning siis tuli masin vasakult ja suundus Emajöe suunas. asusin sellises kohas, kus polnud näha kass ülevalt tuleb auto vöi mitte, hea, et see kord alt masinat ei tulnud.[Pilt: 5yrgvoi.jpg]

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#17

Sorry, aga Miniest, mida sa enda arvates teed?
Vasta
#18

Nagu näha, siis miniest näitab jälle, et ta on pullimees Big Grin
Vasta
#19

Oehhhhh..... Sad

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#20

Kahju, MITTEMIDAGI adekvaatsed aru ei saa miniesti jutust. 4 korda kahe päeva jooksul läbi lugenud, kuid ei miskit.

Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne