k:kas tasub mersut osta?
#1

Probleem selline:
Pakkumisel (mulle) Mercedes 190 D automaat aastast 83 v6i 84
Kere läbi , muu nagu enam-vähem.
kylmaga panimke aku peale ja läks käima!!!
Hinnaks kysitakse 2000

1: Mida yldse m6elda sellisest asjast , mida vaadata jakas tasub osta(ikkagi diisel ju), v6i on see pigem ikkagi rohkem juba kuusakoski kraam?
3: kas sellest ka hiljem lahti saab (on yldse veel mingit n6udlust selliste järele?)?
2:m6te oleks sebida enam vähem kere ja see mootor vahele istutada sinna....

Pole midagi targemat teha
Vasta
#2

Ei teeks paha ka pildimaterjal juurde, saaks vähe reaalsema vastuse anda Smile

Vana tehnika ja veokite huviline
Vasta
#3

Kui ise ei taha siis mina tahan küll.Mul endal sama aastakäigu mersu diisel ja ei ütle ühtegi halba sõna,pole talvel kordagi hätta jätnudCool.
Vasta
#4

Ei tasu. Kui keret pole, siis autot ju enam pole. Seda enam, et kutsikas pole just likviidseim rariteetide hulgasToungue Üldse ei tasu vana autot hankida. Sellest miljoon teemat olnud.

Samas, 2 kEEK eest ei saa töötavat diiselmootorit. Et selle hinna eest nagu võiks hobina ju isegi võtta. Kui vana ja usaldusväärse rauaga on tahtmist tegelda. See kahene diisel on lollikindel (kuivõrd üks keerukas tehniline süsteem seda olla saab) ja automaadist jagusaamiseks peab seda kuival hoidma.

Kui käivitub ja sõidab, siis 2 kEEK eest kogemuse (tõsi küll, ilmselt negatiiivse) saamiseks sobiv... Lahtisaamine sõltub suuresti sellest, mis autost "lõpuks" alles on. Kui mootor jääb terveks, siis see on likviidne, samuti starter-generaator-elektrividinad. Võimalik, et sisu läheb laubaks. Roostes kere võtab Kuusakoski meelsasti vastu. Eriti, kui see neile kinkida sõiduauto nime all...

Sry, et nii sapiselt. Aga tasub-ei tasu teemad ajavad karva turri...
Vasta
#5

To Võsa: 100 % nõus. 2 kilo pole teab mis raha tänapäeval. Tasub-ei tasu jada katkestamiseks - teeks mingi ordenistatuudi - julgetele ja pealehakkajatele, kes katsetavad...Proovige ära ja siis saate hoopis sisukama teema luua - katsetasin, nägin ära, tehke kõik nii või hoidke kaugemale.

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#6

peeterpaul Kirjutas:Tasub-ei tasu jada katkestamiseks - teeks mingi ordenistatuudi - julgetele ja pealehakkajatele, kes katsetavad...Proovige ära ja siis saate hoopis sisukama teema luua - katsetasin, nägin ära, tehke kõik nii või hoidke kaugemale.

Taoline teema siin oli aastake-paar tagasi. Keegi foorumlane (nime kahjuks ei mäleta) ostis EMEX-ikandidaadist Volvo 244 ja sõitis sellega vähemalt aasta ja hea hulga kilomeetreid. Täiendavat raha läks sinna sisse minimaalselt.

Temal igatahes tasus ära.
Vasta
#7

zazik Kirjutas:
peeterpaul Kirjutas:Tasub-ei tasu jada katkestamiseks - teeks mingi ordenistatuudi - julgetele ja pealehakkajatele, kes katsetavad...Proovige ära ja siis saate hoopis sisukama teema luua - katsetasin, nägin ära, tehke kõik nii või hoidke kaugemale.

Taoline teema siin oli aastake-paar tagasi. Keegi foorumlane (nime kahjuks ei mäleta) ostis EMEX-ikandidaadist Volvo 244 ja sõitis sellega vähemalt aasta ja hea hulga kilomeetreid. Täiendavat raha läks sinna sisse minimaalselt.

Temal igatahes tasus ära.

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=11572&page=1

loll on loll olla.
Vasta
#8

Ka uued mersud ei ole tänapäeval kuigi töökindlad: ka laupäeval on raske remondiaega saada ning järjekorrad järve silberi ukse taga...
Vasta
#9

v6sa Kirjutas:See kahene diisel on lollikindel (kuivõrd üks keerukas tehniline süsteem seda olla saab) ja automaadist jagusaamiseks peab seda kuival hoidma.

Ma pikalt ei viitsind vahtida kas on 2.0 ... KAS on ka väiksemaid disla mersusid?
Mulle jäi meelde juskui oleks olnud 1.8...

tegelt teema selles et mulle pakutakse seda tegelt raha asemel , mitte raha eest Big Grin
Nii et kui kellegil peaks olema soovi sellise vastu , siis PS.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#10

zazik Kirjutas:
peeterpaul Kirjutas:Tasub-ei tasu jada katkestamiseks - teeks mingi ordenistatuudi - julgetele ja pealehakkajatele, kes katsetavad...Proovige ära ja siis saate hoopis sisukama teema luua - katsetasin, nägin ära, tehke kõik nii või hoidke kaugemale.

Taoline teema siin oli aastake-paar tagasi. Keegi foorumlane (nime kahjuks ei mäleta) ostis EMEX-ikandidaadist Volvo 244 ja sõitis sellega vähemalt aasta ja hea hulga kilomeetreid. Täiendavat raha läks sinna sisse minimaalselt.

Temal igatahes tasus ära.

Et mina siis Big Grin Ordeni kandidaat???
Jup, asi tasub ära siis, kui selline 2K alghinnaga auto omab ülevaatust ja suudab sõita kuni paar tuhat kilomeetrit. Siis on ta juba raha kuhjaga tagasi teeninud. Ütleme nii: see auto läheb vähemalt oktoobrini ise käima (ilma tõmbamiseta, ma mõtsi Big Grin). Miski 1000 on diislite must ülevaatus, 600 ARK kulu, miskine 400 läheb kindlustus. Kokku 4K. Mistahes uue auto väärtus langeb sama ajaga kordi rohkem pluss mistahes liisimiskulud. Küsimus ongi vaid selles, KAS ta sõidab probleemivabalt pool aastat.Volvo sõitis ja oleks vist sõitnud veelgi, kui poisid poleks Talverallil nii vali sõitu teinud. Rihm läks, auto jäi kevadeks seisma ja roosteuss tegi jubeda töö. Aga oma otstarbe ta täitis.
Hetkel järgmine katsetus käsil, mis ei ole nii õnnelik olnud. Mersu W124. Vaja tagasild ümber lapata. Tegelikult oleks vaja vaid paar puksi vahetada aga poisi sõbra isal vedeleb korralik suht uute puksidega sild niisama, lihtsam on 1,5K krooni eest kogu mant ümber visata. See autu polnud nii odav, maksis suisa 7K krooni. Pool aastat sõitmist ei ole teda veel tasuvaks teinud, seega tuleb pisut juurde panna (sest ülevaatus ja kindlustus olemas) ja sügiseni ära sõita. Siis võib otse pressi alla saata. Oleks ta tänaseni probleemivabalt kestnud, võinuks ära kinkida...
Mis aga mistahes vana Mersut puudutab: olgu ta nii romu kui tahes, kui ta vähegi liigub, siis nood moodsad käulad on suisa vankrid tema kõrval.
Seega: valik on Sinu, kes iganes Sa selle teema tegid.

PS: Eksperimendist on üle jäänud 244 velgedel kaks väga head suverehvi. Kes vajab? Tulge viige minema.
Vasta
#11

hommik
ja vabandust teise mehe teema risustamise eest.
Ma selle jutuga medalile, ega muudele aumärkidele ei kandideeriks. Küll aga kasutan töölkäimiseks (170 km tööle, 40päeva parklas, 170 km tagasi, kodus liikumiseks muu tehnika) kaitsejõududelt ostetud Nissan Sunny-t, mis maksis 1000 eek rohkem kui uus muruniiduk. Suurematest kuludest registreerimine 600, pidurid, aku 600 ja küljekarbid (odavad, hinda ei mäleta), õlid-filtrid. nüüd TÜV, amordid (2500) ja jooks talverehve 3000. Autoga igati rahul, kuigi alul oli plaanis teda kirvehinnaga müüa. Antud otstarbeks on autot rohkem kui küll. (märkuseks veel, et Tüv sai teisel katsel ausalt läbitud)
huvitav fakt, et 240tkm tõestatud läbisõiduga, on tegemist ühe paremini hoitud/säilinud sisu ja tehnikaosaga masinaga mis minu käest läbi käinud. sellised pisiasjad, nagu kulumata juhtseadmed, salong jms. Enamus vanemate Nissanite omanikke kirub "vedelat" käiguvahetus. antud isendil liigub kang kui uuel autol. Kui võrrelda näiteks sama ls-ga toyotaga, mis õuel, siis võib vaid oletada, palju oleks toyo tegelik läbisõit, kindlalt on see kordades suurem kui tegelik.

Kui rääkida kuludest per/km siis on tegu kindlalt ebarentaabli projektiga, kui aga vaadata kulu ajaühiku kohta, siis... Smile

Teemaalgatajale aga soovitaks küsimuse: kas tasub?, asemel küsida: kas on tarvidust? kasvõi kogemuste saamiseks.


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne