19-05-2007, 14:05 PM
Kuna mitmete inimestega juba sellel teemal targutatud, siis küsiks ka teistelt.
Nimelt siis küsimus, et milline on see Eesti kultuuriloole oluline sõiduk(auto/ratas/mootor/traktor jne)?
Põhiprobleem just selles, et mitmel juhul on olnud jutuks "Eestile mitteolulisest sõidukist" nagu näiteks Ikarus 66, mille tarvis sai kunagi ju ka raha kogutud või mõni muu seesugune sõiduk. Ehk siis millal saab sõiduk endale nn "Eesti ajaloo", sest vaevalt õnnestub Eestisse osta ntx uut Ferrarit aga kasutatud kujul on neid siin juba mitmeid või siis näituseks Palmses seisev Zis-101, mis kunagi olla kuulunud Eestit okupeerinud riigi esindusele (ühes teises kunagi Eestit okupeerinud riigis), kus võibolla on ka sõitnud väidetav Rootsi kuninga armuke(mine tea ehk on seal tagaistmel isegi ke**i tehtud) või siis see punane 290 mersu pullman, mis on toodud ka juba mitukümmend aastat tagasi, aga enamuse ajast seisnud garaažis või siis enamus Saksa WH mootorrataid, mis on ju järjekordselt ühe Eestit okupeerinud riigi kola ...
Või siis teiselt poolt, kas ainult Eestisse uuena ostetud sõidukid on nn "Eesti ajalooga" ehk siis Ikarussid lähevad loosi aga Ferrud mitte (kuigi üks Maybach oli ka vahepeal Eesti registris) või siis jälle mõni aastakümneid vaikselt "kuuris" seisnud sõiduk ei lähe kuidagi, sest see on rõõmustanud ainult ühe inimese silma/südant nagu ntx tehasekilede all olev Volga vms.
Ehk siis pika jutu lõpetuseks, millal saab üks või teine sõiduk endale nn "Eesti ajaloo".
Dad.
Nimelt siis küsimus, et milline on see Eesti kultuuriloole oluline sõiduk(auto/ratas/mootor/traktor jne)?
Põhiprobleem just selles, et mitmel juhul on olnud jutuks "Eestile mitteolulisest sõidukist" nagu näiteks Ikarus 66, mille tarvis sai kunagi ju ka raha kogutud või mõni muu seesugune sõiduk. Ehk siis millal saab sõiduk endale nn "Eesti ajaloo", sest vaevalt õnnestub Eestisse osta ntx uut Ferrarit aga kasutatud kujul on neid siin juba mitmeid või siis näituseks Palmses seisev Zis-101, mis kunagi olla kuulunud Eestit okupeerinud riigi esindusele (ühes teises kunagi Eestit okupeerinud riigis), kus võibolla on ka sõitnud väidetav Rootsi kuninga armuke(mine tea ehk on seal tagaistmel isegi ke**i tehtud) või siis see punane 290 mersu pullman, mis on toodud ka juba mitukümmend aastat tagasi, aga enamuse ajast seisnud garaažis või siis enamus Saksa WH mootorrataid, mis on ju järjekordselt ühe Eestit okupeerinud riigi kola ...
Või siis teiselt poolt, kas ainult Eestisse uuena ostetud sõidukid on nn "Eesti ajalooga" ehk siis Ikarussid lähevad loosi aga Ferrud mitte (kuigi üks Maybach oli ka vahepeal Eesti registris) või siis jälle mõni aastakümneid vaikselt "kuuris" seisnud sõiduk ei lähe kuidagi, sest see on rõõmustanud ainult ühe inimese silma/südant nagu ntx tehasekilede all olev Volga vms.
Ehk siis pika jutu lõpetuseks, millal saab üks või teine sõiduk endale nn "Eesti ajaloo".
Dad.