m-408 laepolster
#1

Selline isend siis ootab uut laepolstrit,kuna vanale on rotid oma pesaehitamise käigus augud sisse närinud,auto ise aastast 66 ja uuema sordi lagesid ei tahaks kasutada,äkki kellelgi olemas?
Vasta
#2

Laepolster tuleb lasta valmistada ja siis koheselt paigaldada. Seismisel pakitult pakkimisest jäävad polstrile murdejooned ja neid enam sirgeks ei venita. Samuti muutub kunstnahk vabalt seisvana kaledaks ja siis enam ei ole võimalik nurkades vajalikku profiili välja venitada.
Autode laepolstri materjal on valmistatud ühes suunas venivale tekstiilile ja riidematerjali kattev kiht aja jooksul kalestub. Säilitab oma omadused ainult rullis hoidmisel.
Vasta
#3

Tänud Aare aga kust oleks võimalik seda materjali hankida?
Vasta
#4

Ma praegu ei ole enam m 408 - tega kokku puutunud ja ei mäleta missugune materjal laes oli. Kui laes oli Gaz 24 omane väikeste augukestega materjal, siis seda olen võimeline hankima. Valkjas hallikas on gaz 24 materjali värvuseks. Kui laematerjal oli ilma augukestega, siis asi muutub juba palju keerulisemaks.
Vasta
#5

Ilma augukesteta laematerjali võib mul leiduda. Vajalikud oleksid Sul säilinud lekatte detailfotod-eriti mis puutub värvi ja reljeefi!

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#6

Materjal ei ole augukestega,suht paks,seespool kangas ja väljapool siis valge termantiin või miskit taolist.Analoogne lagi ka gaz-21l.
Vasta
#7

M-408 laepolster on ikka ainult olnud valge peenekoelise (augukesteta) mustriga, samast materjalist ka valged tagumised sisemised aknapostide katted ning tagaakna laud. Augukestega polstrimaterjal üldlevinud VAZ- toodangul.
Vene ajal müüdi ka laepolstreid poes varuosana mossedele. Olen sellist paigaldanud. Paigaldamiseks on ideaalne soe päikesepaisteline päev või muul ajal soojapuhuriga sõiduki salongi kütmine ehkki paigaldamisel on ära nii esi- kui tagaklaas ja soojus kaob keskkonda. Soojus teeb paigaldatava laematerjali pehmeks mis on vajalik sellest kortsude väljavenitamise tarvis. Korduvalt juurdevenitatud laematerjal sai fikseeritud väikeste pitskruvide abil ning jäetud "surema" ja alles teine päev liimitud (Nr. 88) eest ja tagant . Venitamise tulemusel tuli hiljem lõigata aknaaugu servadest koguni 10-15 cm üleliigne riba, mis paigalduse alguses ulatus vaevu akna servani, lõpuks torgatakse küljejäägid üles plekkkammi serva taha.
Vasta
#8

Paigalduse koha pealt kõik selge tänu eelneva postitaja kirjeldusele aga ainuke probleem on see materjal leida.
Vasta
#9

Kas siis tõesti enam kellelgi pole rulli tolle materjaliga?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne