GoPed ??? Kas keegi teab?
#1

Soov endale muretseda Goped (mootoriga tõukeratas), kas kellegil mingeid kogemusi? Millist osta jne


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#2

Olen taolist masinat omanud. Muud pole õelda kui seda, et sõita on väga lõbus kuid pikka maad naljalt ei sõida, kruusatee on nii sinu kui masina surm ja seda ka, et tasakaalu on alguses väga raske hoida(raju minek).
Vasta
#3

GoPed on Ameerika tootja. Üks parimaid omasuguste seas. Hinnaklass vaid hirmutab su tõenäoliselt ära - sõltuvalt mudelist on meerikamaa hind 400-1200$, euroopas veidikene kallimad
Kui ikkagi ostma hakkad, siis kõige optimaalsem oleks GSR25 või Bigfoot, kui tahad tõsist ekstreemi teha, siis Trail Ripper
Vasta
#4

Endale hakkas ka silma GSR25. Esitasin tellimuse, hinnaks tuli 600$. Ühelt USA saidilt oli võimalik tellida.
Vasta
#5

Tõukerattaga kogemusi pole aga valiku muudan veidi raskemaks ikka Smile.

http://www.zerosign.net/index.php/2006/0...rd-hybrid/
Vasta
#6

Kui juba veesegamiseks läks, siis isiklikku GoPedi ega Wheelmani pole ma kahjuks veel oma ulatuslikku mänguasjanurka soetada raatsinud aga "Imelikest asjadest" oman G-Boardi

[Pilt: rula.jpg]
Vasta
#7

oldmoped Kirjutas:"Imelikest asjadest" oman G-Boardi
Siin ka veidi infot sellest http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=item.info&id=1515039
Vasta
#8

OT'na, et seda viidatud oksjonil olevat hinda ma ei kommentaari.

Teemasse tulles, et GoPed'i kõrval on lisaks hulgalistele hiina vägahalbadele kloonidele mootoriga tõukerattana täiesti arvestatav kaubamärk ka Evo Powerboard. Gopedi suht algusaegadest pärit klassikalise välimuse ja stiili kõrval on need "tõukerattad" tunduvalt rohkem hiteh välimuse ja sisuga.
http://www.evopowerboards.com/Site/
Vasta
#9

oldmoped Kirjutas:Kui juba veesegamiseks läks, siis isiklikku GoPedi ega Wheelmani pole ma kahjuks veel oma ulatuslikku mänguasjanurka soetada raatsinud aga "Imelikest asjadest" oman G-Boardi
Oman sama asja ja peale umbes kümmet tundi kasutamist ja 14 aprilli ka mõningaid luumurde. Kips võetakse maha loodetavasti 18 juuni.

Copy-paste teisest foorumist:
Asi väga vinge, ainult üks puudus - otsesõidul on võimalik saavutada sedasuurt kiirust, et iga tasakaalu kõikumine mõjutab VÄGA PALJU sõidusuunda. Laupäeval sai asja demotud Erikule, kes on selle foorumi kasutaja ja ühe ilusama kandilise Voya omanik (reklaampaus) Smile Ühtlasi rääkisin ka otsesõidu ohtudest suuremal kiirusel... Pühapäeva pärastlõuna sisustasin (Tartus) alul lauluväljaku taga, siis K-Rauta ja VW keskuse parkimisplatsidel tiirutamisega ja tundsin täielikku kaifi - kuivamaa lainelaud ehk lumelaud! Ühel järjekordsel pea täisgaasiga kimamisel aga kaldus tasakaal hetkeks, asi oli seda kurvem, et sama kiirusega oli paarkümmend meetrit enne läbitud väikesed asfaldiaugud ja edasi oli ainult sile asfalt...
tasakaalu vääratus, kummide kiunatus, kukerpall ja rullumine mööda asfalti, valu mitms kohas korraga ja kõige lõpus kuklaga vastu maad...
Tõstsin pea, et näha, kas rula jäi terveks, see jauras tühikäigul kraavis... lasin pea alla ja tundsin, et nii - pikali, keset teed on kõige parem olla, kuna iga liigutus tegi hullumoodi valu. Mõtlesin, et kohutavalt nõme oleks, kui mingi suvaline auto tuleks ja ma nagu laip, keset teed... Ajasin end püsti ja kooberdasin teeäärde, kus seni pikali olin, kuni jõudsin traumapunkti minna. Tolmune, verine ja katkiste riietga...Diagnoos: parema käeluu murd ja terve hulk marrastusi +venitusi vms.
See illustreerib matsu suurust, et üks jalas olnud sandaal lendas umb. 50 m kohast, kuhu ma lamama jäin. Tööjuures kuulsin ülemuselt, kes on paadunud tsiklist, et olevat olemas terasplekist kaitsmed (kätele), mis vigastused ära hoidnud oleks, õnneks on mul varsti juubel ja vast sõbrad klapivad need kaitsmed mulle kingiks Smile Rula ma igatahes maha ei müü!

PS! Arstide esialgne diagnoos, et ainult üks luu katki, oli ennatlik. Sellest siis niipikalt ka kipsis
Vasta
#10

selle masina juurde kommentaarideks lisaks sellele, et see on ülimalt FUN... tekib selle juures küsimus, et huvitav, misasjast hiinlased rauda valmistavad... metall see igatahes ei ole Wink
Mootor on aus, fiiberlaud ja alumiiniumveljed koos korralike rehvidega samuti... aga "sillaosa" on tehasest alla igasugust arvestust
Ära tuleb esmaselt vahetada kõik poldid-mutrid, eriti need, mis on musta värvi ja näevad välja, nagu oleks eriti tugevad. Soovitavalt vahetada ka laua "survevedrud". Enamus sirgel vibamisest on pärit sellest, et pöördeteljed ja raamid, kuhu need kinnituvad, on tehtud imepehmest materjalist ja selle augud on juba ka alguses kerge loksuga, mis juba natukese sõitmise järel venivad-kuluvad veel suuremaks ja juhitavusel puudub selle tõttu konkreetsus. Endal on lähiajal plaan treida nende suvaliste poltide asemele korralikud pöördeteljed ja lisaks panna need praegu lihtsalt rauas oleva augu asemel korralikele ja täpsetele pronkspuksidele. Samuti pean ma selle sõiduki ülekannet veidikene liiga kiireks - paigalt minek on veidikene uimane ja offroadides (põhiliselt kasutan mina oma masinat asfaldi asemel kõvakstallatud metsaradadel ja murul, kus muide on ka tunduvalt pehmem kukkuda) on jõudu väheõitu, tippkiirus (~35kmh) aga sellise sõiduki kohta ebavajalikult suur... ja selletõttu plaanis vahetada ka esimene ketiratas väiksema vastu.
Vasta
#11

Kui juba küsimiseks läks, siis küsiks, et kas keegi on saanud ka Segway preparaati proovida? Kasutatud variandi saab ka juba 1,5k$ eest kätte. eesti tänavatele mõeldes on ilmselt praktiline väärtus asjal siiski null, kuid adrenaliini sobiks ehk pumpama ikka.
Natu möla kah:
Üleskutse nupumeestele, kel kodus liigne emmi mootor ning triikimislaud! Võimalus alustada ainulaadset projekti! Rula-Emm! Võidab see, kelle triikimislauast rohkem luumurde välja pigistab.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#12

OT G-Board-i kohta (ei ole siiani leidnud kedagi, kellega sellest rääkida saaks) Sad
Tsentrifugaalsidur - odav aga masendav lahendus. Et minu 100 kg kohalt liiguks, tuleb gaasiga opereeritav pööretevahemik suht kõrgeks keerata, millega kaasneb ka oht ennast kogemata unustades liigsuure kiiruse saavutamise näol... Isegi kergete tõusude puhul kipub see kuradi sidur läbi libisema ja kiirus langeb olematuks. 60 kg massi liigutamise juures on kindlasti hoopis teine tera.
Pidur ja gaas - kumbki mõjub ainult ühele (erinevale) tagarattale. Suurem pidurdamine hakkab laua suunda "kiskuma", samamoodi gaasi lahtilaskmine (vääääääga ettevaatlikult tuleb suurema hoo pealt gaasi lahti lasta) El. mootoriga isenditel veab terve telg ja ka pidurdatakse mootori e. terve teljega, samuti rabab el. mootor kohe kohalt (vt. tsentrifugaalsidur) Järgine laud tuleb eelnevast tingitult 600-800W elektriline. See kahetaktilise lõugamine käib ka närvidele.
Meenutaks veel laua halba juhitavust otsesõidul ja kõigest eelnevast lähtuvalt tuleb vähegi suuremal kiirusel kasutada väga hoolsalt läbimõeldud sõidutehnikat (pidurdada ja gaasi lahti lasta vastavale poole pöörates, täisgaasiga liikuda ainult kurve võttes jne.)
Kummid - minu tagasihoidliku arvamuse kohaselt sobivad nad vaikseks sõiduks, kuid "kurikate" vahel kiirema hooga slaalomit sõites või täisgaasiga suuremate kurvide läbimise järel näevad eeskätt tagumised kummid välja nagu nad oleksid juustust tehtud. Pind muutub uskumatult "karvaseks"
Minu omandatud komplekt nõudis kohe gaasitrossi vahetust ja suretuse juhtme lappimist (kusjuures, kui see juhe katkeb, siis mootori väljasuretamiseks tuleb küünal maha võtta vms.)
Kõigest hoolimata super asjandus! Olen vist peetusega aga 30 aastat vana ja tunnen selle lauaga sõites meeletut kaifi Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne