"Karvase" soonega harjastihendid ukseklaasidele.
#1

Kuna meil Volgaklubi foorumis on niisugune teema päevakorras, ja juba on tekkinud ka mõningaid huvilisi sellise spetsiifilise materjali ostmiseks, siis ma otsustasin panna selle teema ka siia foorumisse üles.
Et võibolla lisandub neid tihenditellijaid siit foorumist ka natuke juurde.

Taolisi harjastihendeid kasutati minu teada peale Volgade ka teiste Nõukogude/mitteNõukogude automarkide juures.

Ja ilmselt tuleks enda huvist sel teemal siis Sm. Zwanesele märku anda.
Tema e-maili saate ta ankeedi altservast.
Vasta
#2

No see mis pildil näha on üksnes hädapärane vahend puuduva või kehvas seisus originaaldetaili asendamiseks. Õige karvamaterjali värv on sügavmust, ise on ta metall koordil ja servas kroomkant-vähemalt Gaz 12-l on nii.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#3

Tere siinne pere

Abivalmis kolleeg on siia uudise juba üles pannud, tänud talle!

Tahtsin mõne sõna selgituseks öelda. Needsamad "karvased" tihendid on suht defitsiitne kaup, mida ka idapiiri tagant keeruline hankida. Kui kellelgi on mingi kanal/võimalus originaale hankida, andke palun teada. Olles neid ise pikalt otsinud, siis olen natuke skeptiline...

Kõnealune saksa kaup on seni ainuke, kust väga konkreetne tagasiside on tulnud ja seetõttu otsingi huvilisi, kes oleks nõus kampa lööma. Loomulikult ei ole need originaalid, aga mõõtude poolest täpselt sobivad. Värvis võib erinevus sees olla, aga kes pildistamisega kokku on puutunud teab, et musta värvi on suht võimatu mustana pildistada (eriti stuudios ereda valguse käes), seega ärge seda pilti päris aluseks võtke, aga ma ei oska täpselt ütelda, kas on tegemist musta või väga tumehalli tooniga. Suurendasin selle pildi ja lisasin siia, otsustage ise kui tume või must see on.

Lühidalt. Kel on tähtsam vaikne salong ja korralikud tihendi ning kes suudab silma kinni pigistada, et tegemist ei ole originaaliga, mõtelge selle võimaluse üle. 100% originaali tahtjatele ei ole kahjuks selle infoga midagi peale hakata ja soovin siiralt jõudu otsinguteks.

Toredat alanud suve soovides,
Zwanes


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#4

veel täpsustuseks, et G-24 (ja ilmselt ka G-21) puhul on tihendid täpselt sellisena (liist ei ole tihendi küljes) klaasi ülaservas ja B-piilari poolsetes servades. Kolmnurkklaaside poolsetes klaasi servades on tõesti tihend liistu küljes kinni ja sinna need vabatahtlikult ei sobi (ilmselt osavama näpuga mees suudaks ka sealt need eraldada ja uued paigutada). Samuti ei ole nendel tihenditel plekist kinnitusklambreid (mille saate vajadusel oma vanade tihendite küljest)
Vasta
#5

viimane täpsustus, et siis tihendi "kandevkere" on 0,7 mm galvaniseeritud metallist (sarnane metall on ka originaalide sees).
Vasta
#6

zwanes Kirjutas:Samuti ei ole nendel tihenditel plekist kinnitusklambreid (mille saate vajadusel oma vanade tihendite küljest)

Plekist kinnitusklambreid ei ole ka eriti keeruline ise konserviplekist välja lõigata. Vähe keerukam on neid korrektselt ja selliselt , et pärast ei jääks klaasi kriipima tõmbeneetidega tihendi selja külge klammerdada.
Igatahes jõudu Volgaklubi poisid ja tore, et teil areneb selline meeldiv ühistegevus!

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#7

Kas pildil on kõik tihendid ühesugused, või on mitut tüüpi? Üks klaasi soone sisse, teine alumise serva jaoks? Ega mõõtusid ei tea? Kui lai on tihend, kui paksule klaasile jne?
Olen asja uurimisest huvitatud.

Terv. Märt Aarne
www.vanatehnika.ee
Vasta
#8

Tihendite profiile ja mõõte saab uurida sellest tabelist: http://www.schlegel.com/pdf/Flex_Channel_Sheet.pdf

Vajalik Adobe Reader programmi olemasolu.
Vasta
#9

Analoogsed tihendid on näiteks Inglismaal saadaval firmadest mis tegelevad vanaautode varuosade ja tarvikutega. Samuti ka paljude teiste asjadega.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#10

Mul on M401 puhul täpselt sellised tihendid puudu. Kas on kaaskannatajaid, kellega saaks volgameeste eeskujul tellimuse kokku panna?
Vasta
#11

Soovitan vaadata ka Restoration Specialties kataloogist. Valik on suur ja lisaks veel tohutult palju igasuguseid teisi tihendeid ja vidinaid.



Raimond Kirjutas:Mul on M401 puhul täpselt sellised tihendid puudu. Kas on kaaskannatajaid, kellega saaks volgameeste eeskujul tellimuse kokku panna?

Kuhu sa M401-l sellised tihendid paned?
Vasta
#12

änan hea vihje eest, kuid millegipärast ei saanud seda linki avada.

Tihendid ikka akendele, ainult Volgaga võrreldes teine mõõt.
Vasta
#13

Mul ka bussil ukseklaaside tihendid läbi.(lükandaknad) Olid nad nüüd harjastega või mitte, seda on juba suht raske tuvastada vanade järgi. Uusi oleks aga vaja küll.




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne