See konkreetne buss asub Tartus, ärimees Neinar Seli omanduses.
Kust tema selle välja kaevas, ei oska öelda, aga väga võimalik, et eks ta kusagilt Venemaa avarustest on toodud.
Mõned aastad tagasi, mu eelmises töökohas, tehti ta värvikuuele niiöelda esmane uuenduskuur, kuna tema originaaltoon nägi juba suht väsinud välja ja ta oli ka siit-sealt kriipida-mõlkida saanud.
Mootor oli tal jah, ZIL 130 oma.
Mis vähemalt tol ajal minus veidi positiivset imestust (tekitas lisaks tema välimusele) oli see, et sellele bussile oli peale pandud automaatkäigukast.
Juhi juures armatuuri peal asus lihtsalt üks väike kang, kuhu olid siis venekeelsed tähised juurde kirjutatud.
Minu teada ega neid vene päritoluga bussimarke eriti palju polnud, mis automaatkastiga oleksid igapäevaselt ringi liikunud.
Natuke sai temaga enne ja peale värvimist ka hoovi peal ringi tiirutatud ja peaks ütlema, et käikude vahetus oli sellel automaatkastil küll sujuv, kaasaarvatud vedrustus.
Kütusekulu kohta ei oska midagi eriti arvata, aga eks ta sinna paarikümne kanti vast ikka jäi.
Edit: Panen siia ühe lingi ka andmetega:
http://www.autogallery.org.ru/m/zil118.htm