LADA nostalgia
#21

Moskvitside juures oli küll, vähemalt 70-l tava ja eksportmasinate vahel erinevused. Näiteks eksport 412-2140 mootorites olid nn "punased saaled" , mingid vasesulamil (pronksil) põhinevad ja need kestsid ka siinmail 300000km. Läänes olid siis need ilmselt pool igavesed. Kui ma ei eksi, siis leidus neid eksport masinaid "Elite" nime all veidi ka siinmail.
Osad aga tulid läänest ühel-teisel põhjusel tagasi ja müüdi uutena siin. Trehvas ka näiteks parempoolse rooliga masinaid sekka...
Vasta
#22

Aga kas mujale Liidu vabariikidesse ka Läänest tulnud Moskviche ja Ladasi läks?
Kuigi Žiguli oli juba 80 keskel ajast ja arust, siis isegi tänapäeval teeb ta oma välimusega silmad ette osadele uutele masinatele nagu näiteks Hunday i30, Sangyong jne.
Aga see on lihtsalt minu arvamus.

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#23

Arvata võim, et sadamalinnadesse (Leningrad, Odessa, jne.) neid ikka tagasi jõudis.
Vasta
#24

To miniest
Pole ka mingi ime, itaallased ju kogu aeg (auto) disainis heal tasemel olnud.
Tänapäeval on ka hoopis rohkem nõudmisi, aerodünaamika, ohutus jne.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#25

Oma aja jooksul FIAT 124 oli ikka eriti uuenduslik auto. Piisab sellest et sellel olid kõigidel ratastel ketaspidurid (samal ajal kui näiteks Cadillacil olid trummid)
Samuti praegu minule tundub et FIAT 124 oli esimene auto millel oli torpeedo plastikust mitte metallist (aga siin võin ma eksida)

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#26

denis23 Kirjutas:Oma aja jooksul FIAT 124 oli ikka eriti uuenduslik auto. Piisab sellest et sellel olid kõigidel ratastel ketaspidurid (samal ajal kui näiteks Cadillacil olid trummid)
Samuti praegu minule tundub et FIAT 124 oli esimene auto millel oli torpeedo plastikust mitte metallist (aga siin võin ma eksida)
Pardoon, mida sa torpeedo all silmas pead?
Vasta
#27

esipaneel

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#28

Tekkis küsimus, et kus lisaks venemaale veel toodetakse Fiat 124 kloone.
Ise kohtasin eelmine aasta Indias.[attachment=27242][attachment=27243]

Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Vasta
#29

muuseas lada 01 moodi autot tootis paraleelselt VAZiga ka Daewoo.
Vasta
#30

Eksisteeris ka Seat 124. Ma ei tea kui palju neid Eestisse sattus, aga vähemalt ühte olen (vist Õismäel) näinud aastate eest.
Vasta
#31

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/co...EAT124.jpg.
Muide ma vaatasin netist järele, et see Heiksoni kahe pildi peal olev masinad on Seat 124 kloonid, mitte otseselt Fiat 124 omad. Aga ma vöin siin ka eksida. Wiki andis sellise vastuse http://en.wikipedia.org/wiki/Murat_124

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#32

Ega vist Fiat 124 kloone toodetagi enam mujal kui Venemaal. India firma Premier lõpetas oma 118 NE tootmise väidetavalt 2001 (välimuse järgi tõepoolest SEAT 124D moodi). Premieri koduleht pakub praegu vaid väikeveokeid. SEAT ise lõpetas juba 1980. Ka türklaste Tofas ei paku enam Fiati vanu mudeleid. Enamasti väidetakse, et Tofas lõpetas 124 tootmise juba 1977, kuid siis lõppes nime Murat 124 kasutamine. Uuendatud mudel nimega Serce (kandilised esilaternad jms.) oli tootmises palju kauem, müügikuulutustes leidsin näiteks aastanumbri 1995. Lada kodulehelt leiab 2105 ja 2107, kuid mitte enam 2106. Leidsin internetist 2106 tootmise väidetava lõpuaasta 2001, kuid vene ajakirjades oli uutest 2106-st juttu veel paar aastat tagasi. Liinilt tulid nad aga mitte enam Togliattis, vaid Sõzranis ja Iževskis. On nagu meeles, et kunagi monteeriti Ladasid ka Lõuna-Ameerikas, vist Venetsueelas.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#33

Eile sai VAZ 2101 38 aastaseks.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta
#34

Mingi autoneti ladateemaline uudis Big Grin

Pole midagi targemat teha
Vasta
#35

Sai esimesi ladasid proovitud Ventspilsi sadamas 70 algul.
Minu mäletamist mööda lammutati nad Norras ja Hollandis laiali.Istmed välja,polster välja ja üle värvimisele.Sai isegi käidud Hollandis ühes Konala esinduses seda vaatamas.Päris huvitav oli kuidas auto sai uueks.
Laevale laadides vaadati iga auto üle ,et poleks kriipse ega midagi.Def autod jäid kohe sadamasse.Teist korda olid autoexpordi mehed kail saabudes sadamasse ja taas kontroll.Volgad läksid kastides ilma mootori ja ratasteta.
Mossed mootoriteta.Pandi peale diislid nii volgadele kui Mossedele.
Hollandis sai nähtud ka ZAZ -e pidid olema maailma kiireimad lauad.
Kusagil peaks olema üks potsik seda orange , või mis ta iganes ,värvi järgi.
Vaatan ,et äkki on kirjad alles.
Vasta
#36

KILLER666 Kirjutas:Mingi autoneti ladateemaline uudis Big Grin

Renault ostis 25% osaluse AvtoVAZ-is, sellepärast tulevad sellised uudised. Huvitav, mismoodi see re-styling välja hakkab nägema - kas vägistatakse 07-le Logani morda ja ahter külge või tuleb veel midagi jubedamat? Vaevalt, et kuhugi nostalgiaradadele uitama minnakse...
Vasta
#37

Autosalongist VAZ-i tehase kodulinnas:
http://photofile.ru/users/freeusoft/115209768/
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne