Õlirõhuandur MM106A
#1

Dnepril on küljes õlirõhuandur MM106A. Välja näeb umbes selline. [Pilt: oilpressure_sender.jpg]
1- Voltmeetirga mõõtes väljastas andur vabakäigul ~12v, gaasi andes tõusis näit 20voldini. Kas selline asi on võimalik? Dnepr on ju 12v. Kas võib olla voltmeetri viga?
2- Millist seieriga 'kella' annab sinna külge panna, et õlirõhu numbrilist näitu saada? Peale pole piirkonda kahjuks märgitud.
Vasta
#2

Kui sellel anduril on peal ainult 1 juhe, siis põhimõtteliselt on tegemist muutuva takistusega, mille saad sa ise väga lihtsalt ära mõõta. Kasutades oomi seadust, saad skaala teada. Mõõtes digitaalse 100 kroonise seebikarbiga, võid saada igasuguseid tulemusi, sest see on üsna tundlik igasugustele häiretele. Soovitan kasutada seieriga või vähemalt korralikku digitaalset multimeetrit. Võid häirete vähendamiseks ka tuled peale panna. Kui koormus järel, siis peaks igasugused lubatust kõrgemad pinged ära kaduma. Kella kohapealt soovitan minna mõnda nn. traktoripoodi ning vaadata, mis neil seal on. Kui otsid täpsust, siis jäta andur vahelt ära ning vea surve peenikese hüdrovoolikuga otse andurisse mehhaanilisse andurisse.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#3

Pakun et see hoopis õlitule andur, sul hoopis 2 otsaga andurit vaja.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne