Õlirõhk
#1

Milles võib olla viga kui sõitu alustades on õlirõhk maksimumis, aga mida kauem sõidad, seda allapoole langeb ja lõpuks jõuab osuti täiesti nulli?
Vasta
#2

Õlirõhuandur ise on otsad andnud? Tavaliselt siis teeb nii.... Kui ei,kontrolli mõõdikut ennast.
Ka mul endal oli kord selline viga. Anduri vahetusega kadus ära.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#3

Üks võimalus on, et õli muutub soojenedes järjest vedelemaks ja sellest on tingitud õlirõhu kadumine. Eriti märgatav on selline olukord pikalt üle vahetamispiiri sõitnud vana mootoriõli korral.

Võimaluse korral kruvi mootori külge sobiv mehaaniline manomeeter ja mõõda surve nii ära.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#4

mul on sapikal sama asi...sees uus, kõige paksem õli...külmast peast surve tühikäigul 2, gaasi andes jõuab 4ja peale ...paari minuti mõõdudes kui mootor soojaks läheb on kohapeal 0 ja gaasiga venitab 1ni välja...
viga ei tea...õlipumba vahetasin ära...ehk raamsaaled?



Vasta
#5

Õli sai just vahetatud aga ikka sama jama
Vasta
#6

Jama selles ka et vana tüüpi 412 näidikuplokke ega eraldi näidkuid ei saa enam kuskilt, oskab keegi öelda milles veel jama olla võib?
Vasta
#7

kõigepealt mõõda meh. manomeetriga kas viga on surves või näitajas
Vasta
#8

Tüüpiline saalede , ennekõike raamsaalede kulumine ja siis soe õli jookseb lohinal karterisse tagasi ning süeteemi survet ei jõua tekitadagi.
Vasta
#9

mul 412 armatuur mossel ja õlirõhu andur on mahhaaniline pandud alla roolisamba külge, too mehhaaniline pidi palju töökindlam olema.
Vasta
#10

Mäletan sellist juhust, kui mu isa mossel surve ootamatult väikeseks langes. Masin oli selleks ajaks kõigest vast 50-60 tuh. km sõitnud. Õlivahetusi sai sel ajal väga korralikult teostatud, iga 4-5 tuh. km järgi.
Kui andur oli eest ära keeratud, oli selle taga näha mingeid saasta jääke. Siis sai korraks käivitatud kuni õli purskumiseni, välja lendas mingi soditropp, mis koosnes peamiselt tahmast, tolmust jne. Kuna el. manomeetri anduri ava on ikka õige pisike, siis lihtsalt läbi selle pasatropi ei jõudnud õige surve andurini. Peale puhastamist oli surve näituril armatuuris tagasi. Õlirõhu anduril tuleb ka jälgida, et ta jääks kirjaga "verh" ja noolega näidatud õigesse asendisse!  
  Nii, et võib ka korra seda puhastamise varianti katsetada, kuid ise kahtlustan siin ka juba Aare poolt pakutud mootori kulumise versiooni, kuna Sinu mootor külmalt ikkagi näitab tugevat õlisurvet.
Vasta
#11

Aga kas nullis õlirõhuga on ohutu sõita või on oht et midagi jookseb kokku ja see tuleks kiiremas korras remontida?
Vasta
#12

piezvaniman Kirjutas:Aga kas nullis õlirõhuga on ohutu sõita või on oht et midagi jookseb kokku ja see tuleks kiiremas korras remontida?
Ohutu on niikaua kui kolin tagaSad.Kui ikka andur ja kell korras,siis tuleks ikka mootor ära remontida,kui ikka isu sõita on.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne