#21

peeterpaul Kirjutas:Ja tasapisi ka esialgu suurima murelapseni - tagumised tugirattad on kaunis otsas - pööramistel kipub täismetallistkettale peale vulkaniseeritud kummiriba ära sööma. Kaks varianti - Rebella uurib hinna venest või leiab kodumaise ettevõtte, kes selle töö ette võtaks
kui kummi vaja metallile saada, siis maksab uurida ka tööstuslikke transporttöörlinte lappivatest ettevõtetest - nimelt oli vähemalt kunagi asutus nimega "trellest", kus seal nägin vankrirattaid, mis olid uue katte saanud. Vastupidavuse ning ürituse mõttekuse kohta oskavad vast asjaga tegelejad ise hinnangu anda...

jõudu,
Teet

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#22

Käib üleüldine võidurelvastumine lumetõrjeks. Endale üllatuseks tuli üks päev meelde, et oot-oot, selline asi sai ostetud ja nüüd on tal lausa reaalne otstarve. Eesti Energiat saab pea iga nädal aidatud kutselise pääste Hägglunds BV206-ga, aga juba on olnud jutuks ka vene GT-SM elluäratamisest, et neil asjad kiiremini sujuks.
Täna õhtul jõudsime siis niikaugele, et üle kolme aasta vaikinud pillile sai hääled sisse aetud. Õlirõhk olemas, laadimine olemas, hääl oli ka täiesti asjalik. Eesti lumerekord-koht Kuusiku on linnulennul 3 versta, seega lund väljas lõbusalt rinnuni. Poleks uskunud, et sihuke kolakas nagu liblikas hange otsa tõuseb.
Vahepeal on vähemalt üks kütusepaak lastud uus teha, maksis 2 kilo.
3 veel....
Tagumiste rataste taastaja on ka olemas, sinna kulub ca 3500 EEK (ei viitsi eurodes arvutada) per ratas ja vaja teha 2 tagumist.
Lisaks on hädavajalik üle vaadata tuled ja siin on veidi peavalu, sest reflektorid on krobelised ja pirnid vana tüüpi. Natuke mõtlemist, kust leida vana malli, aga korralikud suured metall-kopisk esilaternad. Kuidagi totakas on sinna Hellad riputada.
Tent on ka paraku lagunenud ja roostet vaatab piisavalt vastu, omajagu kuklakratsimist. Aga ei miskit võimatut, va krabisevat kulub esimeses satsis paarkümmend pikka raha.
Üks on kindel - minu jaoks puudub igasugune mõte paigutada peale diiselmootor, kulude koha pealt see suurt midagi ei säästa.
Bandvagen tarbib ca 10 l tunnis oma kahe alusvankri ja 3 l Fordi industriaalmootoriga, eeldatavasti GAZ-71 oma Gorki V8ga rüüpab ca 20 l tunnis. Minu jaoks talutav. Suvaline diisel samkompstroi stiilis tõotab ainult peavalu.
Ehk et nende masinate juures rääkida kulust 100 kilomeetri peale on kergelt kohatud. Arvestuslikult siis minu masina puhul 150 - 200 l per 100 km. Seda 100 kilomeetrit läbib see pill maastikul ca 10 tundi...

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#23

Nagu Mark Evans oma saates kelmikalt sõnas - petroolipead, taskurätikud valmis ja ilastama läks!
venemaa roomikmasinate sait - mida kõike nad ka lintidele pole sättinudToungue
http://www.zgt.ru/

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#24

Kui siin suurte hangetega sai hääled sisse loodud, kostus vasemalt poolt ainult lörinat. Emmaldasin katte ja vastu vaatas tahmane ruum - paun täiesti ära ussitanud.
   
Kaalusin uue ostu, aga kust leida selline paun, millel väljund ja sisend sama külje peal. Kaks müüjat isegi vastasid päringule, aga soiku see jäi. Plaan kaks - taastada olemasolev.
Lõikasime lahti ja tundub, et saab asja. Sisemine ehitus on päris andekas - kogu paun on sümmetriline ja kolm kambrit ning kaks kofreertoru siis vastastikku vaigistab ennast.
   
1 mm plekk peale, kaardus painutamist-keevitamist ja peaks asjaga ühele poole saama.

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#25

Kas projekt lõpetatud?
Omal plaan samasugune isend töökõlbulikuks saada Cool

NB! Lingid kustutatud!

Maastikuvõimekus
vintsimine
http://www.pritsumees.ee/
5 112 112


Vasta
#26

Sinu pildilingid lähevad sisselogimise lehele.
Vasta
#27

(28-09-2013, 12:05 PM)tiit Kirjutas:  Sinu pildilingid lähevad sisselogimise lehele.

Tänud
Uus katseRolleyes

Gaz 71

Maastikuvõimekus
vintsimine
http://www.pritsumees.ee/
5 112 112


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne