K: Dnepri sidur
#1

Abi vaja Dnepri siduri hingeelu mõistmisel!
Lugu ise: keset sõitu vajus siduriheebel läbi moel, nagu oleks tross katkenud ja sidur lõpetas lahutamise. Võtsin kasti maha ja ainus, mis silma hakkas, oli puuduv polt nr 1 (vt pilt) . Sidurivarras on terve ja siduritrossi kõikvõimalike vahenditega pingule sättides jääb see kõverik, mille külge tross kinnitub, ebaloomulikult käigukasti korpuse lähedale- nagu oleks nr 3 liiga sügaval. sellisena sidur ka toimib. Hetkel jääb mõistmatuks kuidas 1, 2 ja 3 omavahel kokku peavad töötama - kas nii, et polt 1 vajutab alla julla 2 ja julla 2 alla vajudes liigub julla 3 korpusest välja? Praegu ta nii ei toimi. Vabandan nende "jullade" pärast, ei oska neid muudmoodi tituleerida...
Mis soovitate- kas käigukast lahti võtta?

http://www.zone.ee/boxxer/1.JPG
Vasta
#2

Julla 2 tõukab siduri hooba! Automaat sidur on sellel nimeksToungue
Reguleeritud peaks olema nii,et käigu pedaali vajutades lükkab julla 2 natukene sidurit alla ehk siis jullat 3 läbi julla 1. Julla 1-ga regulerid siis lihtsalt seda kui palju ja kas üldse käigupedaali vajutades sidurit lahutatakse.
Sidurivarda survelaager oma kohal ja terve?(asub julla 3 all).
Aga jah hetkel ise ei oska küll midagi muud soovitada ja ei koida ka mis võiks mäda olla.
Vasta
#3

Midagi huvitavat toimub, sest ka minu dnepraalil juhtus nii peale viimast remonti. Ilmselt kas läks midagi katki, või kadus ära. keerasin selle lulla nr 3. 90 kraadi ning ajutiselt käib küll.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#4

Minul olnud selline lugu. Panin kokku sõbra dnepri ja hakkasin sõitma. Kui esimese käigu sisse panin, siis sidur lahutas, aga kui sõitu jätkasin, siis enam edasi sidur ei lahutanud. Ei mäleta, kuda heebel jäi, aga viga oli selles, et ühe siduriketta needi pea oli läinud hõõrdepindade vahele.
Vasta
#5

Tänud vastuste eest! Kaesin järele mida sai ilma kasti laiali lammutamata- kõik nähtav on OK. Leidsin, et varukasti julla nr3 oli juppmaad paksem, seepärast võtsin selle kasutusele ja sain kõveriku pisut õigemasse asendisse ja siduri normaalselt tööle. Otsustasin käia sõjalise õppejõu kuldse õpetuse järgi- ne meshai mashinu rabotat- ja hakkasin ratast kokku lappima. Kui viga ennast lõplikult avaldab, siis kadunud siduriga teele ei jää... IsandPauk- palju ta sul sellisena tänaseks töötanud on, nõrkemise märke ei anna?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne