24-07-2007, 22:13 PM
Abi vaja Dnepri siduri hingeelu mõistmisel!
Lugu ise: keset sõitu vajus siduriheebel läbi moel, nagu oleks tross katkenud ja sidur lõpetas lahutamise. Võtsin kasti maha ja ainus, mis silma hakkas, oli puuduv polt nr 1 (vt pilt) . Sidurivarras on terve ja siduritrossi kõikvõimalike vahenditega pingule sättides jääb see kõverik, mille külge tross kinnitub, ebaloomulikult käigukasti korpuse lähedale- nagu oleks nr 3 liiga sügaval. sellisena sidur ka toimib. Hetkel jääb mõistmatuks kuidas 1, 2 ja 3 omavahel kokku peavad töötama - kas nii, et polt 1 vajutab alla julla 2 ja julla 2 alla vajudes liigub julla 3 korpusest välja? Praegu ta nii ei toimi. Vabandan nende "jullade" pärast, ei oska neid muudmoodi tituleerida...
Mis soovitate- kas käigukast lahti võtta?
http://www.zone.ee/boxxer/1.JPG
Lugu ise: keset sõitu vajus siduriheebel läbi moel, nagu oleks tross katkenud ja sidur lõpetas lahutamise. Võtsin kasti maha ja ainus, mis silma hakkas, oli puuduv polt nr 1 (vt pilt) . Sidurivarras on terve ja siduritrossi kõikvõimalike vahenditega pingule sättides jääb see kõverik, mille külge tross kinnitub, ebaloomulikult käigukasti korpuse lähedale- nagu oleks nr 3 liiga sügaval. sellisena sidur ka toimib. Hetkel jääb mõistmatuks kuidas 1, 2 ja 3 omavahel kokku peavad töötama - kas nii, et polt 1 vajutab alla julla 2 ja julla 2 alla vajudes liigub julla 3 korpusest välja? Praegu ta nii ei toimi. Vabandan nende "jullade" pärast, ei oska neid muudmoodi tituleerida...
Mis soovitate- kas käigukast lahti võtta?
http://www.zone.ee/boxxer/1.JPG