#1

mina üritan sellist pilli pöörde ajada tema mul aastast 1950
http://kiti23.multiply.com/photos/album/26/BMW
Vasta
#2

Kui palju tal õigeid detaile küljes on?

Pilt on üsna üldplaaniline, sealt ei ole selgelt näha, kas rattad/sillad on enda omad, või on GAZ-21lt laenatud. (Väga palju reparatsiooni-BMWsid - tegelikult EMWsid - ehitati hiljem, 1960-70tel, Volga/Pobeda tehnikale Eestimaal ümber lihtsalt...)

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#3

Võiksid lisada siia mingisugust rohkemat juttu, saamislugu jms. Tõõd paistab palju, aga loodame, et selline hakkab tulevikus veel Eesti teedel vurama! Edu. Wink

Kevin.

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#4

Tegelikult on selline auto retrosõidukina tehniliselt ja välimuse osas kordatehtuna nauditav ka GAZi tehnika ümber ehitatud kujul. Aga siis oleks mõistlik hoiduda talle moodsamaid Lääne vidinaid külge panemast (laiad radiaalrehvid, moodsad istmed, näidikuplokk jms).

Selliseid Lääne ja Vene tehnika ristsugutisi vuras 1950-80ndatel meie teedel ikka oi-kui-palju. Algul (1940ndate lõpp) tekkisid nad seetõttu, et sõjas veidi katki läinud autod pandi kättesaadavate vahenditega ja osadega taas liikuma. Hiljem (pms 1960-70ndatel) seepärast, et algne käiguosa kulus läbi ning tuli asendada millegagi, mida saadaval oli (Läänest lahutas meid ju raudne eesriie, Vene tükke tutvuse kaudu althõlma ikka liikus ja vahel ametlikultki). Auto, ükskõik siis milline, oli aga kuni 1980ndateni üsna kallis asi, mida niisama lihtsalt omandada ei saanud igaüks...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#5

Mine ürita parem see ära osta:

[Pilt: d09b_27.JPG]


Pole kaugele vaatama vaja minna ja näeb pisut kobedam välja...

Kuna nad seda niikuinii tahavad saksasse müüa, siis kannatab vast pisut tingida ka; mootor ju puudu ja nii kaugele ei pea vedama.
Isegi tuleklaasid tunduvad originaalid.
Vasta
#6

stihl Kirjutas:Kuna nad seda niikuinii tahavad saksasse müüa, siis kannatab vast pisut tingida ka; mootor ju puudu ja nii kaugele ei pea vedama.
Isegi tuleklaasid tunduvad originaalid.

Sakslane on reelgina majanduslikult väga kalkuleeriv ... ehk õnnestub türklasele müüa ... sest sellist paska sakslane ei osta.

Dad.
Vasta
#7

Stihli pakutav BMW tundub plekkide poolest täitsa korralik asi olema, on hullemastki auto tehtud. Paremas seisus projekti siit lähedusest ikka ei leia enam. Muidugi komplektsusest pole teada, kuid see pole selle margi puhul ületamatu probleem. Ei usu, et sakslasedki selle auto kohta ikka nii halvasti ütlevad...
Aga maitse ja võimaluste üle ei vaielda, kellele läbiroostetanud põhjaga Mosse, kellele Jaguar- E, peaasi et tõmme töökotta ei kaoks!
Terv. Veteran.
Vasta
#8

Sellise BMW võib veel korda küll saada, ainult et sellise hind Eestis on 1500 Euri, mitte 4500!

Terv. Märt Aarne
www.vanatehnika.ee
Vasta
#9

autorestauraator Kirjutas:Sellise BMW võib veel korda küll saada, ainult et sellise hind Eestis on 1500 Euri, mitte 4500!

Ennegi nähtud, et tegelik ostuhind algsest müügihinnast ca 2-5 korda väiksem on.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#10

http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid197563 Huvitav kas selliseid on eestis veel? Konkreetne isend siiani müümata.
Vasta
#11

Huvitav küsimus......
BMW, 321, 326 ja 340 olid peale sõda Eestis ilmselt ühed kõige enam esindatud läänepoot tulnud autod. Sõitmas neid praegu enam eriti ei näe, aga ega kõik vanametalli ka viidud ei ole. Kui ringi vaadata, siis on neid mudeleid ikka päris palju veel alles. Samuti originaaltehnikat, mis on garaazhinurkadesse seisma jäänud.

Terv. Märt Aarne
www.vanatehnika.ee
Vasta
#12

Kui EAG-s ringi vaadata, siis on eestimaal küllaltki palju veel seismas ennesõjaaegseid autosid. Muidugi on see kõik nö. prügikala, sest 70-ndail viisid lõunanaabrid siit kõik väärtuslikuma minema...Ei oska küll sellepeale kaasmaalaste kohta midagi head kosta. BMW-d püsisid ilmselt kauem meie teedel, sest sellele margile oli veel 50-ndate lõpuni uusi varuosasid Moskvast saada. Viljandisse toodi sealt kusagil samal ajal tuliuus BMW-340 esimeses komplektsuses kere!

Terv. Veteran.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne