Kardaanirist
#1

Nii :
tahtsin tellida kardaaniristi aga kuna mu autol on riste kokku v?malt 4-5 ja osad erinevad , sis tahaks teada, kuidas ma saaks kontrollida , milline see 6ige on
23,82X61,29  ??
1)mis m66t see esimene on ja kuidas seda m66ta ?
2)sama kysimus teise nri kohta?
3)Kas on olemas mingit kohta (netis), kust oleks v6imalik siis tellida t?elt sellisele m66dule , nagu ma siis m66dan(kui teada saan mida m66taSmile)

Muuseas , kas m4nel vene autol ka kasutatakse sama risti (v6i siis max 1mm suurema otsa diam. ma saaks siis ju kardaanil auke suuremaks puurida ja kasutada siis mingeid venelaste odavaid riste )

Pikk jutt, osaliselt ilmselt ka loll jutt , aga loodan , et saan p6hikysimusele siiski vastuseBig Grin


edit: peale editid: näete ise milliseks täpitähed muutuvad(kas ma teen ise midagi valesti?)

Pole midagi targemat teha
Vasta
#2

Alusta näiteks sellest, et mainid, milline auto Sul on...nii on raske lambist öelda.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#3

autoks isuzu trooper 198x(1-6) ja vahetada vaja k6ige tagumine rist..
aga postitades , m6tlesin teada saada mida need m66dus ta:hendavad ja kuidas neid mo/o/ta?
loodan ,et nyyd olen suutnud ennast arusaadavalt va:ljendadaSmile

Pole midagi targemat teha
Vasta
#4

Need numbrid tähendavad seda,et esimene on kausi läbimööt,välimine,ja teine on risti pikkus,koos kaussidega,ühe kausi löpust teiseni.Kataloogides on tavaline,et mööt on antud ntx 27,92mm jne.,see sobib siis väga hästi 28mm auku tavaliselt.Kausi all mötlen seda vidinat,kus sees nöelad on.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#5

Aga palun: http://www.xszy.com/e-productshow.asp?class=14&classname=U-joint%20for%20Japan%20vehicle
Vasta
#6

kas m6nel veneautol on kasutusel siis rist 24x61,5?

Pole midagi targemat teha
Vasta
#7

KILLER666 Kirjutas:kas m6nel veneautol on kasutusel siis rist 24x61,5?

Kas sind huvitab just vene auto rist või saadavus? paarisaja krooniga saaks selle asja kätte...
Vasta
#8

Noh originaalrist maksaks 108 eek...
M6tetu summa...
aga kuna auto eelmine omanik on natukene aega s6itnud p**ses ristiga, siis need ristipesad on päris eduliselt deformeerunudSad
Kui saaks natukese suurema vene oma , siis oleks sel kaks eelist , esiteks ma saaks ta sinna k6vasti kinni ja teiseks saaks ta ilmselt kellegi käest kasv6i kasutatuna paari 6lu eestSmile
elan ida-viru metsas, ja igasuguseid Tallinna poode ei kylasta igapäev..
(vanust on ka rohkem, kui kordi Tallinnas käinudBig Grin)

Pole midagi targemat teha
Vasta
#9

KILLER666 Kirjutas:Noh originaalrist maksaks 108 eek...
M6tetu summa...

Oehhh... Sad

Minumeelest (vabandan tagasihoidliku sissetulekuga inimeste ees) ei ole 108 krooni (6 eurot) mingi kolossaalne summa. Mina igatahes eelistaksin selle summa varuosale kulutada, kui et hakata mingit kahtlase väärtusega hädaaabi-osa sinna veel väikese raha eest vahele aretama. Arvestagem ka sellega, et kogemustega (loe: mitte-soss-sepliku) lukksepa töötund ei ole ka reeglina 100-200 kroonist palju väiksem. Ärgem unustagem, et Eesti kodanike jaoks on EU tööturg lahti, mis paneb asjad paika...

Muide - ka vanu Vene kardaaniriste (51, UAZ, Pobi) on "komisjonkades" pakutud 50-100 krooni eest ja selle raha eest on ka kaubaks läinud. Ega ka detaili pealt palju ei võida... Ning miks peaks neli korralikku rull-laagrit (mida rist tegelikult endast kujutab) maksmagi vähem, kui neli tassi kohvi pealinna keskmises kohvikus?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#10

Mina mainiks hoopiski teist asja: kui on sõidetud logiseva kardaaniristiga nii, et pesad on suuremaks kulunud, siis paeks need pesad ellipsis olema. Ellipsi ümarguseks tegemine tähendab kas:
a) sügavamad servad täis keevitada ja siis õigesse mõõtu freesida//puurida
b) augu suuremaks puurimine/freesimine
Esimese variandiga tuleb jälgida metalli pehmendamise vältimist, teisega - jäävad kandeseinad nõrgaks (võivad jääda). Nii et, kui originaal rist sees loksub, lõhmab asi uue kardaani järgi...
Vasta
#11

Style Kirjutas:... kui on sõidetud logiseva kardaaniristiga nii, et pesad on suuremaks kulunud, siis paeks need pesad ellipsis olema. Ellipsi ümarguseks tegemine tähendab kas:
a) sügavamad servad täis keevitada ja siis õigesse mõõtu freesida//puurida
b) augu suuremaks puurimine/freesimine

... ja need tööd on suurusjärk-kaks kallimad sajast kroonist (ikka vast tuhandetes, sest kes sellist täppistööd odsavamalt ette võtaks?)

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#12

Saab ka nn.,,sõrmuse,, vahele treiata aga siinkohal on hr.Valdol õigus.Seda tööd teha oskaja peab olema kas siis sugulane või tellijal maksujõudu.
Vasta
#13

Big Grin
te ikka kohe näha linnainimesedBig Grin
maal on nii m6nelgi treipink kodus olemas ja ku ei jaksa meest tegem apalgata , siis sab vähemalt ennast sinna taha kaubelda...
Esialgse lahenduse leidsin selles , et l6okasin selle peetis otsa maha ja sai sinna suvaline rist otsa keevitatud ja siis sinna otsa veek see 6ige risti ots..
väike vibra kyll sees , aga asja ajab ära..

leidsin ka 6ige risti...
aga seda sinna 6igesse paika pannna oli suht v6iimatu , kuna pesa oli nii elliptline , ku ka väljasppoolt nii muundunud , et sinna ei saa illma j6hkra töötlemiseta ikka seda paigaldada..

&nneks tuli ka pakkumine : 600 eeku terve kardaani eest ...
Ei teagi arvata kas odav v6i kallis..Big Grin?
ise olen yritanud 150eek bmw korralikku kardaani myya , aga siiani edutult..
p6him6tteliselt se teema ennast ammendanudSmile

Pole midagi targemat teha
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne