Jalgratas BRENNABOR
#1

Kas oskab keegi öelda
Vasta
#2

pärnu antiigis brennabori naisterahva jalgratta kott 400 eek .jalgratas nürnbergi noris witkop sadulaga,radsomne lambiga,päris värv koos joontega on hästi säilinud 2000 eek , eraldi on veel bauer garbiidi või õli lamp 600 eek.kahjuks puudus mul aparaat et pilte teha lugupidamisega m tiitsmaa.
Vasta
#3

kass Kirjutas:Igatahes see postitus M. Tiitsmaalt pani mõttele ka üks naiste Brennabor kuidagimoodi komplekteeridaWink

Kui rääkida naisterahva-Brennaborist, siis kõige lihtsam ja kergem on restaureeerida 1936-40 Eesti turgudel ja teedel masslevinud Brennabori naisterahvaratast kaubamärgiga "Bora". Seda sattus siiamaile üsna masskogustes ning selle paljud pisidetailid olid 1930ndate teise poole tüüptükid, mida leiab nt Saksamaalt vanatehnikaturgudelt tihti veel üsna lademes. Mu enda erakogus on vähemalt kolme sellise ratta jäänused.

Ning mis peamine - selle valdav enamik galvaanika-kattega detaile ei olnud enam mitte nikeldatud, vaid juba kroomitud. Kaasajal galvaanikat taastades on masslevinud kroomi palju lihtsam peale "aretada", kui harvakasutatavat niklit.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#4

valdo Kirjutas:Kaasajal galvaanikat taastades on masslevinud kroomi palju lihtsam peale "aretada", kui harvakasutatavat niklit.
Sellele vaidleks vastu. Teatavasti pannakse niklikiht praktiliselt alati kroomikihi alla, kroomitud asjal moodustab kogu galvaanilisest kattest kroom vaid väikese osa. Nii et kus on olemas kroomimise tehnoloogia, on kindlasti olemas ka nikeldamise tehnoloogia. Õhuke niklikiht kantakse detailile ka enne vasetamist.
Vasta
#5

indrek Kirjutas:
valdo Kirjutas:Kaasajal galvaanikat taastades on masslevinud kroomi palju lihtsam peale "aretada", kui harvakasutatavat niklit.
Sellele vaidleks vastu. Teatavasti pannakse niklikiht praktiliselt alati kroomikihi alla, kroomitud asjal moodustab kogu galvaanilisest kattest kroom vaid väikese osa. Nii et kus on olemas kroomimise tehnoloogia, on kindlasti olemas ka nikeldamise tehnoloogia. Õhuke niklikiht kantakse detailile ka enne vasetamist.

Räägin omist kogemusist - mul ei ole viimase 11 aasta jooksul olnud suuremaid probleemi dekoratiivkroomiga, kuid dekoratiivnikliga on neid mitmel korral esinenud. Ma mõtlen probleeme vastava teenuse hankimisega seoses.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne