GAZ52 1965 (pikk pabiin)
#1

Tuttaval siis selline masin. Autol on GAZ 53 pikk raam ja tagasild, GAZ51 mootor ja esisild ning peal GAZ52 kahe-uksega pikk kabiin. Aasta-arv 1965 Wink . Auto omal-ajal kindlasti korduvalt "kapitalis" käinud ja arvatavalt sellest ka selline kooslus. Ilmselt oli ta tehasest väljudes ikkagi GAZ51 ja praegune tähis ongi mõne "kapitalis" käiguga tekkinud. Masin sõidukorras ja pildistamas käijes sain sõita ka. Alates sellest pildist siis. http://www.album.ee/node/11214821/50070544
Vasta
#2

Kas peetud arwet palju tehtud kahe ja palju kolmeukselisi MPC sid.Ähmaselt mäletan ka wasakpoolste ustega pikka 51 kabiini Vormsi saarelt.
Vasta
#3

Kas töesti puuduvad sellel Gazil külje peeglid vöi ma nägin viirastust!

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#4

Pilte vaadates tundub, et kabiin on äsja värvitud. Ilmselt pole peegleid veel tagasi krutitud.
Vasta
#5

Huvitav milleks see pikendatud osa,kas seal on ka istmed ja kuidas sinna siis saab,kas esimesed käivad püsti voi tuleb üle istmete ronida?Mäletan et õppeauto oli meil pika kebiiniga aga taga oli ka uks.5inimest mahtus suht tihedalt masinasse ära.
Vasta
#6

Ei tea jah, kus  selliseid kahe-uksega tehti. Ees olid mingid välismaa ülestõstetavad sõiduauto istmed ja tagumine GAZ originaal iste. Peeglid värvimise pärast küljest ära. Kuna auto nagunii seisab siis polnud tal tulesi ka küljes -  need said pildistamiseks pandud. Iga mõne kuu tagant pannakse käima ja liigutakakse veidi, et midagi kinni ei jääks. Kuna kabiini kvaliteet on kehva võitu on omanikul plaanis see kunagi tip-top korda teha ja küllap leiab masin siis ka praktilist rakendust. Praegu heades kätes ja "vanarauahunt" seda endale ei saa Wink  
Vasta
#7

Mul meenub ühe taadi jutustus kus ta rääkis et nõukaajal oli varustajatel pikakabiiniga autod et venemaalt defka juppe välja kauplemas käija ja alati olid kaasas kast VanaTallinnat,sprotid ja suitsuvorsti kangid.Ehk see ongi pikaotsa varustaja masin.Lühem mees saaks taga pikali olla ka.
Vasta
#8

Paide/Türi EPT-s oli vahemalt 1 52-04 pikakabiiniga, millel oli 2 ust, ilmselt oli neid ikka rohkem ka aga seda ühte mäletan hästi , kuna ise ka sai aeg-ajalt sellega sõidetud. Valmistatud oli kabiin ilmselt ikkagi Nuias, kus mujal. Esiistmed olid ka originaallooming, torujalgadel padjad seljatugedega, kaassõitja iste käis hingedega üles nagu Zapakal, et taha saaks istuma ronida. Taga oli pikk padi ja see oli tol masinal lõpuks lahtiselt kuidagi, nii et kippus vahel kabiinis ringi sõitma. Selline tähtis teade siis minu poolt!Toungue
Vasta
#9

kass Kirjutas:Paide/Türi EPT-s oli vahemalt 1 52-04 pikakabiiniga, millel oli 2 ust, ilmselt oli neid ikka rohkem ka aga seda ühte mäletan hästi , kuna ise ka sai aeg-ajalt sellega sõidetud. Valmistatud oli kabiin ilmselt ikkagi Nuias, kus mujal. Esiistmed olid ka originaallooming, torujalgadel padjad seljatugedega, kaassõitja iste käis hingedega üles nagu Zapakal, et taha saaks istuma ronida. Taga oli pikk padi ja see oli tol masinal lõpuks lahtiselt kuidagi, nii et kippus vahel kabiinis ringi sõitma. Selline tähtis teade siis minu poolt!Toungue
Tartust tuli ka pikkakabiini 2 uksega. Iste oli eriline p...o.Vindised tagaistujad lõhkusid oma jalgu ja molusi välja ronides palju.Taga oli puust kast,millel istmepadi peal.
Olen kohtand ka 4 ukselist millel 4 originaal ust.(tavaliselt oli tagauks omavalmistatud).80 ndail sai tehtud 2 ukselisest 4seid, 2002 sai ehitatud vastupidi.

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#10

Olid olemas ka sellised kabiinid ,mille tagauksed polnud kandilised ja pleksklaasist aknaga vaid samasugused kui kabiini esiuksed.
Vasta
#11

PETSS Kirjutas:Olid olemas ka sellised kabiinid ,mille tagauksed polnud kandilised ja pleksklaasist aknaga vaid samasugused kui kabiini esiuksed.
Türil firmal MATEKO on sellise uksega masin kasutusel.Kastis veab pidevalt keevitusagregaati.
Vasta
#12

PETSS Kirjutas:Olid olemas ka sellised kabiinid ,mille tagauksed polnud kandilised ja pleksklaasist aknaga vaid samasugused kui kabiini esiuksed.
Ehk siis Nuia.
Vasta
#13

PETSS Kirjutas:Kas peetud arwet palju tehtud kahe ja palju kolmeukselisi MPC sid.Ähmaselt mäletan ka wasakpoolste ustega pikka 51 kabiini Vormsi saarelt.

Vormsi saarest rääkides, seal olev pika kabiiniga 52 on 3 ukseline.
Tagumisel real on paremal pool oma uks.

Pika kabiiniga GAZ 51 pole seal olnud.
Vasta
#14
Question 

sm.Poljakov Kirjutas:Ei tea jah, kus selliseid kahe-uksega tehti. Ees olid mingid välismaa ülestõstetavad sõiduauto istmed ja tagumine GAZ originaal iste. Peeglid värvimise pärast küljest ära. Kuna auto nagunii seisab siis polnud tal tulesi ka küljes - need said pildistamiseks pandud. Iga mõne kuu tagant pannakse käima ja liigutakakse veidi, et midagi kinni ei jääks. Kuna kabiini kvaliteet on kehva võitu on omanikul plaanis see kunagi tip-top korda teha ja küllap leiab masin siis ka praktilist rakendust. Praegu heades kätes ja "vanarauahunt" seda endale ei saa Wink

Kellad pole kindlasti kohe originaalid, valge taustaga meetreid sinna ei pandud. Tartus tehtud masinal on uks paremal pool(taga), Nuia omadel oli ka paremal pool, aga -52(-53) uste kujuga(st. Tartu omadel olid sirgenurgalised, Nuia masinatel oli kvaliteet veidi halvem ja tagauks oli 52 esiukse kujuline.)Olen mõlemas Tartu masinas, nii 52 kui ka 53 sees käinud. Sm. Poljakovi pildistatud masinal peaks olema 53 (käigu)kast, kui ma ei eksi, samuti tundub paremal pool olev "kabiinikell" nagu juurde kruvitud või on originaal st tehasest välja veerenud sellisena?
Vasta
#15

Raam, käigukast ja tagasild GAZ 53 omad. Kell on originaal aga võimalik, et hiljem külge kruvitud. Auto on oma pika elu-ea jooksul palju kapitaal remondis käinud ja vaevalt seal midagi 1965 aastal tehasest välja veerenud masinast üldse järgi on.
Vasta
#16

kavalpea Kirjutas:
PETSS Kirjutas:Kas peetud arwet palju tehtud kahe ja palju kolmeukselisi MPC sid.Ähmaselt mäletan ka wasakpoolste ustega pikka 51 kabiini Vormsi saarelt.

Vormsi saarest rääkides, seal olev pika kabiiniga 52  on 3 ukseline.
Tagumisel real on paremal pool oma uks.

Pika kabiiniga GAZ 51 pole seal olnud.
60 lõpul oli minu teada küll.Siis sai seal aegajalt viibitud.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta
#17

nuias tehti neid ju kaa
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne