Postitused: 169
Teemad: 36
Liitus: Sep 2004
Maine:
0
19-09-2007, 19:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-09-2007, 19:48 PM ja muutjaks oli
Sten.)
Tere,
Kuidas oleks kõige parem uut auto esiklaasi Tallinnast Saarde transportida?
Plaan on see panna auto katusereelingute peale.
Mille sisse klaas mähkida, mis alla panna, millega kinnitada? Kas see on üldse hea mõte ja kas klaas jääb terveks?
On kellelgi kogemusi, soovitusi, nippe?
Või tuleb keegi Tallinnast Saarde ja saab klaasi pagasnikusse ja poolenisti salongi panna läbi taguistmete?
Postitused: 584
Teemad: 72
Liitus: May 2003
Maine:
2
Kui ilm vihmane pole, siis kannataks klaasi (katusele panekuks) klaasi transpordikasti pakkida. Võin sulle selle Tallinnas anda. Kast on papist, sees on toed klaasile.
Postitused: 2,959
Teemad: 67
Liitus: Sep 2002
Maine:
45
19-09-2007, 21:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-09-2007, 21:36 PM ja muutjaks oli
Jesper.)
Esiklaasi ei ohusta transpordil niivõrd löögid, mõõdukaid hoope kannatab ta päris hästi, selleks ta on ju mõeldudki. Suurem probleem on väänamine, katusel transportides pead väga kindel olema, et kui sinna tuul alla tuleb, siis pakend kuskilt järgi ei anna, nii et klaas lihtsalt pooleks murdub.
Mina paneks alla mingisuguse jäiga plaadi, sinna peale pehmendust, klaas, peale veel pehmendust ja kogu värk ettevaatlikult koormarihmadega nii kinni, et klaas plaadi suhtes liikuma ei pääse ja rihmad samas klaasile liiga suurt survet ei avalda. Ja siis alusplaat katusereelingute külge eraldi rihmadega. Muidugi kui see papist transpordikast on piisavalt jäik, siis ilmselt probleemi ei teki, või siis võib-olla tasuks sinna sisse loovalt veel mõned puitlatid pikitugevduseks panna vms.
Või siis paki sinna kasti korralikult sisse ja saada Cargobussiga, kui pakendi peale suurelt kirjutada et ettevaatust, auto esiklaas, siis äkki nad suudavad selle nii ära paigutada et ei lähe katki.
Postitused: 631
Teemad: 84
Liitus: Aug 2002
Maine:
1
Eehh..
V70-l saab ju tagaistmed alla keerata 2+1 kujul. Eeldusel, et kaks tagaistmel olijat omavahel läbi saavad ja sinuga heade suhete hoidmiseks on nõus ühe sõidu veidi kitsamates tingimustes tegema, keerad selle ühese osa alla ja paned klaasi rahulikult sinna muude pakkide vahele.
Ongi probleem lahendatud!
Vallo@kah V70 ja teab mida kõike selle autode võimalik vedada on.
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon