20-09-2007, 18:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-09-2007, 10:57 AM ja muutjaks oli siimlane.)
Tere
Kuna T1 projekti võib praktiliselt valminuks lugeda, siis teen algust uue tsikli ja uue teemaga. Tsikkel ise on imporditud Poolast selle aasta veebruaris. Dokumentidega on seis kahtlane aga vaatame mida annab ära teha kui piisavalt palju ARK-i uksi kulutada Ratas ise oli 50% komplektne ostmise momendil. Komplektsuse hindamist segab ka asjaolu, et pool rattast tuli kaasa plastkastis. Praeguste andmete kohaselt peaks seda tüüpi rattaid olema eestimail 3 tükki. Küllap kellegi garaažinurgas vedeleb veel mõni eksemplar.
Ratta algne konditsioon on näha järgneval kolmel pildil, mis tehtud siis kui ratas veel poolamehe oma oli.
Peale pooleastast juppide otsimist ja organiseerimist on progress tagasihoidlik. Mul on õnnestunud hankida esitule all olev lukukate, karburaatorikatetel olevad kroomliistud, õiges mõõdus aku ja tagatuli(siinkohal suurimad tänud foorumikasutajale mellpoiss). Samuti on väikene võimalus, et õnnestub varsti saada esimene porilaud ungarist. Loodetavasti saan kaubale Märt Aarnega, kes meisterdaks valmis karburaatorikatted ja tegemises on ka silindrikatted.
Sellel rattal on erinevalt ülejäänud Pannoniatest teistsugune väntvõll ja teistsugune süütemäng, mis toob mind järgmise töö juurde. Väntvõll vaja lahti pressida ja vaadata kas paari, kolme Pannonia väntvõlli peale saab ühe korraliku ka kokku. Lisaks on teha tohutu hulk tööd, mida siinkohal ei hakka üles lugema, aga küllap ma jõuan veel. Nagu eelmise Pannoniagagi on plaan valmis saada kevadeks Kuna sellele esialgu korvi ei pane siis tundub tähtaeg isegi reaalsena.
Kuna T1 projekti võib praktiliselt valminuks lugeda, siis teen algust uue tsikli ja uue teemaga. Tsikkel ise on imporditud Poolast selle aasta veebruaris. Dokumentidega on seis kahtlane aga vaatame mida annab ära teha kui piisavalt palju ARK-i uksi kulutada Ratas ise oli 50% komplektne ostmise momendil. Komplektsuse hindamist segab ka asjaolu, et pool rattast tuli kaasa plastkastis. Praeguste andmete kohaselt peaks seda tüüpi rattaid olema eestimail 3 tükki. Küllap kellegi garaažinurgas vedeleb veel mõni eksemplar.
Ratta algne konditsioon on näha järgneval kolmel pildil, mis tehtud siis kui ratas veel poolamehe oma oli.
Peale pooleastast juppide otsimist ja organiseerimist on progress tagasihoidlik. Mul on õnnestunud hankida esitule all olev lukukate, karburaatorikatetel olevad kroomliistud, õiges mõõdus aku ja tagatuli(siinkohal suurimad tänud foorumikasutajale mellpoiss). Samuti on väikene võimalus, et õnnestub varsti saada esimene porilaud ungarist. Loodetavasti saan kaubale Märt Aarnega, kes meisterdaks valmis karburaatorikatted ja tegemises on ka silindrikatted.
Sellel rattal on erinevalt ülejäänud Pannoniatest teistsugune väntvõll ja teistsugune süütemäng, mis toob mind järgmise töö juurde. Väntvõll vaja lahti pressida ja vaadata kas paari, kolme Pannonia väntvõlli peale saab ühe korraliku ka kokku. Lisaks on teha tohutu hulk tööd, mida siinkohal ei hakka üles lugema, aga küllap ma jõuan veel. Nagu eelmise Pannoniagagi on plaan valmis saada kevadeks Kuna sellele esialgu korvi ei pane siis tundub tähtaeg isegi reaalsena.
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967