Kadett B
#1

Ehk siis... minu käsilevõetud auto:

http://www.zone.ee/vastikaff/opel/

Ostsin ta nädal aega tagasi umbes. Nõndaks... vigu ei hakka kohe siia kirjutamagi, sest see tuleks liiga pikk nimekiri. Põhiline viga, mis on, et keevitust ja plekki oleks vaja!

Äkki keegi oskab aidata, et kust saadata sellisele riksale plekke ja muudki kraami veel?!?

Aitähh,
anti
Vasta
#2

Ei teadnudki, et ka selliseid Kadette Eestis olemas on. Igati vinge masin. Smile

Plekkide poole pealt võiksid aga proovida www.veng.ee ja www.baltilaager.ee. Neil on keredetailide kataloogid olemas, Vengil ka suisa netis üleval.

Üks abiks koht on kindlasti ka Forss.ee, nemad olid vähemalt info jagamisel GTI kohta väga abivalmis.

Kui Sul on peal 1,1 mootor, siis sellele peaksid mu teada minema Ziguli kolvid, vähemalt mu isa pani sama mootoriga Kadett D-le need sisse ja sõitis muretult mitu aastat.

Kui huvi, siis võin Su juhatada ka ühe kõduneva Kadett B juurde, seisab teine Harjumaal ühe maja juures juba vähemalt paar aastat. Kui huvi, siis võta privas ühendust.

Asp

Vasta
#3

Nõndapsi... asi nüüd juba nõndakaugel, et masin suht pilbasteks kistud...


Ilmunud vead: roostesurma kerele kallale lasta ei julge (äkki ei jää midagi järgi) millega seoses otsin praegu autoplekkseppa Big Grin

Ega suuremat midagi ei olnudki. Kaabeldus ka vigane (juhtmeid mõnes kohas puudu, teises kohas liiga palju jällegi, aga see suht köömes värk)

Katsun jällegi pilte teha kui vähegi võimalus tekib.

Käimaosa tundus suht korralik olema... mootor võttis hääled sisse ja isegi peale 10 minsa töötamist kavatses päris tasaselt töödata... Külmalt käivitamisega on veel probleeme, aga kõik peaks olema suurema puhastustööga lahenev.

Ahjaa... kardaan käib kuskile vastu või päris täpselt ei saagi aru kust misasi vastu käib, aga eks seda vaatan juba kanali peal... niikuinii vajab tagasild korra lahtivõtmist ja terve põhi hooldust (rooste ikka nii minema igalt poolt kui vähegi võimalik)

Nõndaks... et siis ootan igasuguseid ettepanekuid masina suhtes...

PS! Kes teab kui paljud teiste masinate jupid sellele veel peaksid sobima... ma mõtlen eriti, et kui paljud kupee kere omad või muidu sedaani omad on vahetatavad selle Caravan kere detailidega.

midagi oli kindlasti veel, aga unustasin Smile

Tänud mõtete eest,
anti
Vasta
#4

Kui saksa keel mõistetav saab abi kindlasti ka sellest foorumist:

DAS OPEL HECKTRIEBLER FORUM (OMF)

Ise olen abi saanud päris palju... samuti on kõike vanade Opelite kohta. Tehnikajuttu, vanu katalooge, nõuandeid ja restauratsioonipäevikuid....

Raske on nõu anda, suht haruldane masin mis kindlasti väärib rohkem tähelepanu... Tükkide sobivuse kohapealt võin ainult oletada, et kõik mis jääb ettepoole A piilarit, on sama mis sedaanil ja Coupel, küljekarbid võivad juba erinevad olla...
Vasta
#5

Mingit abi Kadett B kohta.... kui mitte kõige põhjalikumat leiab originaal Homoligatsioonilehtedelt : : : GO SIIT => !
Vasta
#6

väga vinge riist...


OT: tõstsin su autovärgi siia teemasse ümber... sobib väheke paremini....
Vasta
#7

Vt http://www.huuto.net/fi/cats/ajobvanhat.php3, Soome netioksjoni vanaautorubriik. Paistis Kadett B juppe ka olevat.
B.
Vasta
#8

kõige informatsiooni eest...

see saksakeelne leht tundus igati asjalik ja vinge, aga kahjuks keskkooli sakasakeele õpetaja oli vähenõudlik ning mul ei ole sellest kahjuks suurt tolku... aga ma saan alati lasta seda endale tõlkida veidi Smile)

Igatahes rõõm kuulda, et inimestele Caravani taastamise mõte meeldib... päris originaali ta ei saa, sest mootor tal juba miski muu peal ja mõned asjad veel vahetatud, aga midagi ligilähedast ta küll saab olema... välimus saab täitsa originaali taastatud.

Tänud veelkord kõigile abilistele,
anti
Vasta
#9

Masin seisis enne Tln-s Siili tänaval, eksju? Igal juhul tore, et üks vanakooli Opel jälle päästetud E...-kolli käest Smile
Kui saladus pole, siis palju maksis?
Vasta
#10

justjust....

Auto seisis Siili tänaval tõesti mingi aja... ja siis viidi see maale noortele poistele rallimiseks... :mad: kes siis temaga suhteliselt vastavalt ka ringi käisid. Seisis maardus kuskil laudas.

Hinna suhtes ma ei tea, kas julgengi öelda kohe Big Grin tegelt julgen ikka. 700ga anti ära! Aga noo eks seda töökest ta kallal ole ka veel tublisti.

Sellega seoses otsingi keevitusaparaati Big Grin. Kuigi kogemust ei ole, siis mõtlesin, et ikkagi ostaks endale sellise masina ja siis teeks kogu töö auto juures ise ära. Kohe loomulikult selle masina kallale ei asuks, aga võtaks käsile näiteks paarist plekist mingi lillepoti kokkukeevitamise ja kui sellega hakkama saan juba ja muud kõik asjad ka proovitud, et siis võtaks auto põhja ette.
Viimaseks jätaks siis nähtavad kohad loomulikult.

Ma tean, et keevitamine on keeruline töö, kuid esiteks rahakott pigistab ja teiseks on selline mõte ka asjal juures, et ma ei tahaks oma väikese rahakoti tõttu seda masinat usaldada mõne suvalise venna kätte, kes ta untsu keerab. Ennemini keevitan ise juba ühte kohta 4 korda ja teen kõik uuesti kui lasen kellelgi auto peeti keerata.

Kritiseerige mu plaani nii kuis jaksate Big Grin või siis äkki teab keegi keevituse kohta mingit toredat inffi (et kust saaks näiteks odavalt laenutada või isegi koguni osta, sest suht. kindlalt ei jää see mul viimaseks autoks, mida teha).

Muideks doonorplekimasin on ka olemas (umbes samavanune kupee, millelt peaks vist isegi kõik vajalikud plekid kätte saama...) Sellest proovin ka mõnipäev pilti teha ja kuskile üles riputada.

PS! Müüa kupee kerega Kadeti tagumised klaasid Big Grin
Vasta
#11

Keevituse koha pealt on siin sutsu juttu olnud: link.
Mõte iseenesest on sul kiiduväärt, suht õige asja oled esimeseks käeharjutuseks ka valinud.
Edu!
Vasta
#12

Käisin üleeile siis oma ratastega paadiga kihutamas Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin

Maailma kõige lahedam pill, millega ma üldse sõitnud olen. Istmeid ei old, klaase ei old, sumpsist ainult püksid järgi... kapotti ei ole.

Niikui sain piduritele elu sisse, kohe teepeale katsetama kõiki süsteeme, sest enne ma ei old seda ju teinud. Minu suureks suureks rõõmuks, kõik käigud olid korras ja asi pelas suht normaalselt.

Igatahes, meeletult vahva oli esimest korda oma küna roolis istuda, mis siis, et seal veel mitte halligi peale kere ei ole, mis on muuseas siiamaani suuri SUURI roosteauke täis.

Keevitust vaja,
anti
Vasta
#13

Eile siis rellakaga sain juhipoolse ukse ka maha... sellega läks tegelikult suht valutult, sest rooste oli enamiku mu tööst juba ära teinud. Smile)

Aga igati vinge vaatepilt avanes. Keegi on autot ikka meeletumalt parandanud (loe: klaasriie + epo = öäkk). Sedasi ei saa auke korralikult ära parandatud.. ok odav on ta küll aga noo pärast ju keegi ikka peab paranduse kinni maksma... aga ok, ei nurise. Ühesõnaga rooste mõnusa augu sisse söönud sinna koopa juurde, nii et küljekarp muda täis Big Grin

Aga ei ole hullu, küll ma asja korda veel saan.

muideks, ma vist ei tohiks seda foorumit enam risustada, et peaks vist endale mingi koduka tegema auto jaoks, kuhu saaks riputada arengukäigu üles, või mis te arvate?
Vasta
#14

anna aga teada kuidas projekt edeneb... vaatame kumb enne valmis saab : näe mina pole
oma Opel Rekord 1900 L - ist saanud tükk aega midagi huvitavat rääkida...
Vasta
#15

teab kas vanade tegijatega \"joonele panna\" julgen... aga eks ma ikka oma roostekestaga metallihunnikut, mis tegemise käigus juba nii NII kalliks saanud on, aretan siin iga päev.

Mõtlesin, et ükstapuha kui kiire päev mul muidu ka ei oleks, siis 2 h päevas pean saama taga tegeleda. Nii ei tohiks asi väga kauaks soiku jääda.

Praegu mässan meeleheitlikult liivapaberi, terasharja ja muude taoliste vidinatega...
nii, et ega mulgi suurt midagi põnevat rääkida pole, aga tuleb, TULEB POISID TULEB :lol
Vasta
#16

JIPPIIII!!!!

Keevituse sain endale paar päeva tagasi! Kusjuures kui nüüd gaasi ka veel juurde saaks oleksin väga väga rahul, sest ma olen siin veidikene proovinud juba kätt ja oma suureks rõõmuks - ma olen võimeline isegi ühe pleki teise külge kinni saama... Smile))

Tean, et keevitamine on keeruline ja hea tulemuse saamiseks on vaja kogemust, aga eks ma ikka vaikselt õpin!

Sõber kinkis veel 2 uut velge ka samasugust nagu mul vanad... panen õe ka vist tööle ja lasen tal veljed puhtaks kraapida Smile

Veidi offtopic, aga ikkagi...
ma sain naabri käest sugeda, mis paneb kriipsu mu öistele tegemistele peale. Täiesti mõistan neid ja katsun ööseks nüüdsest vaiksemad tööd jätta, sest mul garaas aiale üsna lähedal ja relakas teeb ikka jubedat häält.
Vasta
#17

nuuh? kusmaal lood?

muide, kui tahad veljed päris puhtaks saada, võime ehk sinna natuke liiva pritsida (mingi aeg lasen oma talveveljed kah üle)?

võiksid ju aeg-ajalt mõne õnneliku-entusiastliku postituse ikka tehaBig Grin.

teet,
pidi oma kaatetit see suvi ikka kah natuke keevitama; homme (ok, täna...) paneb vast hääled sisse

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#18

Hehhee...

Tegelt vahepeal kirjutasin udu-umbe pika kirja valmis siia kõikidest oma vahepealsetest saavutustest, tegemistest aga unustasin enne sisse logida ja see läks kaduma. Häbi on Sad

Aga tegelt on lood nõndakaugel, et veidike disaineritööd sai tehtud, ehk siis kujundasin enda kadetile terve uue tagumise otsa enamvähem.

Kuna ma olen aga esialgu veel väga aeglane keevitaja ja vahest kipuvad asjad untsu minema, siis asi edeneb ikka vaikselt, kuid edeneb. Tagumise otsa peale on juba ca 30 plekitükki pandud. Kõige hullem ajuragistamine käis selle tagaluugi tihendi ääre keevitamisega. Väga raske on ikka põlvepeal painutatud plekitükkidest sellist asja kokku panna.

Aga entusiasmi jagub. Sellest väiksest itaalia keevitusest, mille ma ostsin piisab küll sellise töö tegemiseks.

Tagaotsas tuli iseenesest üllatusi ka veel juurde. Ehk siis üks vedru oli hakanud salongi tungima, aga selle sai ka korda.

Assa nugis... nüüd hakkas kiire!

Kirjutan kohe juurde, kui midagi peaks sündima,
anti
Vasta
#19

soovitus: kui uut plekki juurde keevitad, siis krundi JA värvi ka tagumine/sisemine pool (kus võimalik; mida varem, seda parem...).

teet,
unustas oma \"silutud\" tagaluugi seestpoolt värvimata (kruntisin küll) ning kardab, et nüüd aitab vaid rellakas

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#20

Suur töö on ära tehtud. Ja veel suurem ootab ees... (hint: esimene uksepost) Igal juhul respect Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne