jaguar xjs
#41

aga kuidas radika temperatuurilt järeldan,et kas on kinni või mitte?



Vasta
#42

Jossu Kirjutas:aga kuidas radika temperatuurilt järeldan,et kas on kinni või mitte?
Smile
kui läheb soojaks (praeguse ilmaga lausa kuumaks), käib jahutusvedelik läbi. Kui külm, siis mitte ja pole ime, et keema kipub.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#43

Tänud, termostaadid mõlemad kinni. Ei funganud teised ning tellisime uued, homme hommikul saabuvad.



Vasta
#44

Tervus. Oskab keegi ehk mainida kas antud isendil spidomeeter trossiga v elektrooniline? Nimelt teine ei tööta ja vaja viga otsima hakata...
Ettetänades, Joosep!



Vasta
#45

Vaata käigukasti küljest,aga sellel aastal tõenäoliselt elektroonoline ja viga käigukasti otsas olevas anduris (tõenäoliselt).
Vasta
#46

janek555 Kirjutas:Vaata käigukasti küljest,aga sellel aastal tõenäoliselt elektroonoline ja viga käigukasti otsas olevas anduris (tõenäoliselt).

Kuhukanti ma täpsemalt vaatama peaks? Ruumiga seal kitsas ning miskit silma ei torganud...



Vasta
#47

Paremal pool küljepeal,ümmargune andur,kaks juhet tuleb välja. Vaata hoolikalt.
Vasta
#48

Kuramus, masinal veepump ei funga, termostaatidest suurt tolku polnud. Mootoris vesi ringi ei käi... Uue eest küsitakse 9k + tööraha. Esialgu ei teagi mida teha...



Vasta
#49

Jossu Kirjutas:, mootori saime ka tööle...

Jossu Kirjutas:masinal veepump ei funga...

Mismoodi see võimalik on...????? Mootor töötab, rihmad koos rihmaratastega liiguvad ja veepumba tiivik mootori sees seisab...?

Ega see bemm ei ole.
( kus veepumba tiivikud plastmassist on, mis kergesti ära murduvad....)
See veepumba-teema on pigem taas seeriast "termostaat on kinni jäänud" või "kõrvahark hoiab starteri rootorist kinni ja auto ei käivitu" või "käigud käivad halvasti sisse, sest siduriketas on kulunud"....Cool

Pigem on radikas umbes või, äärmisel juhul, plokk sodi täis.
Vasta
#50

No radikasse siseneva lõdviku võtsin mootoripoolt lahti, panin käima ja vett sealt küll lööma ei hakanud, sirises lihtsalt nagu ka ilma mootorit töötamata...

Joosep!



Vasta
#51

Leidime vist vea üles. Veepump ei käi ringigi. Tugevasti kinnikiilunud või on rihm liiga lõtv.



Vasta
#52

Poisid olge täitsa tehke auto ikka sõidukorda, küll jõuab proovida palju spido peale kerib ja kas külge ka ette tõmbab. See 9 tonnine veepump on väike raha võrreldes sellega mis võib mootoriremondile kuluda.
Aga veepumpasid saab ~3 korda odavamalt ka.
Vasta
#53

Kindlast ongi see meie eesmärk. Spidomeeter on kõigest väike probleem. Praegu tundub, et veepump on kinni kiilunud. Nüüd on vaja enne radikas maha võtta, et pumbale ligi pääseda. e-bays-t saab selle isegi jah ca 2000 krooniga, kuid kas äkki ei ole selleks vajadust. Igatahes igasugused nõuanded on teretulnud.
Vasta
#54

Pöördesse mitte minemine vaevalt bensiini viga on, pigem jagaja kaalud kinni, surnud juhtmestik, väsinud potensiomeeter, vaakumvoolikud, ka ajusse minev jne. jne.
Klõbin on kindlalt lahtine klapipesa, 95% kasvõi korra kuuma saanud mootoril on see haiget saanud.

Kui järgmise 10km jooksul summutist kolbe ja kepse ei taha näha siis kaas kohe maha. Üks V12 just lendas niimoodi pilbasteks.

Selleks, et sellel mootoril temp korralikult püsima saada:
Uus radikas, kõik voolikud, veepumbaga mõtleb vast midagi välja, kuigi see 9k on nagunii vajaliku töö juures kommiraha.
Hülsid kindlasti VÄLJAST roostest puhtaks, muidu ei saagi korralikult käima. Kuna mootor juba kuuma saanud siis väga tõenäoliselt kaaned kõverad, halval juhul ka al. plokk.
V12 gurud väidavad, et lisaõhuklapp ei ela ka isegi ühtegi ülekuumenemist üle.
Kuumatundlik on ka süütevõimendi, mis ei kesta isegi normaaltingimustes.
Kindlasti tuleks üle vaadata bensuvoolikud-torud kapotiall ning jagaja tuulutus. Põlenud V12 on lihtsam leida kui elusat.

Jõudu!
Vasta
#55

Kalliks läheb elusa V12 XJS-ini jõudmine igal juhul. Kui kere hea siis on suur asi seegi.
Kõik know-how ja kogemused on siin nende elustamiseks olemas.
Samuti leiab kõik vajalikud varuosad.
Kui endal jõud üle ei käi siis tegija leiame, aga ilmselt tuleb arvestada kuuekohalise arvega.

Kui ise tööga hakkama saad, leiad kindlasti abi.
Kuna seda foorumit pidevalt ei jälgi siis siin jagimehed pesitsevad:
www.jagnet.ee

Hetkel läks sõbral just üks selline töösse, talvel saab veel üks 6L Tom Walkinshaw mootor noorenduskuuri. Minul on üks V12 mootor tutikaks tehtud, üks 64tkm. sõitnud mootor nurgas, lisaks sõidan ühega pidevalt ringi.
Müüa pole midagi Big Grin kuid tean kust doonormootori saab.
Vasta
#56

Nüüdseks veeringlus taastatud, probleemiks oli kinnikiilunud veepump, mille paranduse saime kõigest 2000ga. Praeguseks probleemiks on, et kõik silindrid ei tööta. Jagaja kaan on uus, töötada kõik ikka ei taha. Jõudu pole kohe nii...ehk oskab keegi häid nippe jagada kust viga otsida?
Joosep.



Vasta
#57

Jossu Kirjutas:Nüüdseks veeringlus taastatud, probleemiks oli kinnikiilunud veepump, mille paranduse saime kõigest 2000ga. Praeguseks probleemiks on, et kõik silindrid ei tööta. Jagaja kaan on uus, töötada kõik ikka ei taha. Jõudu pole kohe nii...ehk oskab keegi häid nippe jagada kust viga otsida?
Joosep.
Eks mõõda surved üle... Seejärel vaata, kas ikka kütet peale tuleb. Ja siis vaata, mis elu edasi toob.
Vasta
#58

Alustuseks võiks õiged uued küünlad olla.
Vasta
#59

margijärgi said täpselt samad mis vanad, kuid vanadega käis paremini...



Vasta
#60

Olen samuti kokku puutunud nähtusega, kus mootor uute küünaldega kehvemini töötab. Asi arvatavasti selles, et vanadel küünaldel suuremad sädevahed, mis soodustab kütuse süttimist. Nõnda võib järeldada, et viga võib peituda sissepritses.

Pole miskit uut siin ilmas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne