Morris 8
#1

Pakuti sellist isendit, eestis, arvel täitsa...
aastaks '36, kaheukseline, peale oli pandud mosse 401 mootor, katus olevat lahtitõmmatav(või liht pehme present) aga see oli kinni keevitatud(saalungid alles), puudu olid veel originaal küljepealsed suunad, siis esivõrepealt embleem...
oleks sellisele masinale veel ka juppe võtta`?
eriti veel mootorit?
on sellised isendeid veel eestis?(otsingu kasutades leidsin ühe regamatta kasutaja kes otsis ka mõttekaaslasi selle auto restaureerimisel, kontakti egas midagi polnud)
ning mis sellisene auto maksta võiks, kuna omanik ei oskad küsida, ütles et paku, siis ei oskand ma veel lambist midagi öelda, laususin, et mõtlen veelSmile
kere vajas küll tugevasti keevitust aga auto pidi sõitma...



Vasta
#2

siin pilt ka ühest samalaadsest(restaureeritud) masinast juba.See kinnikeevitatud present katus paistab ka hästi siit ära... http://upload.wikimedia.org/wikipedia/co...r_6592.jpg (pilt oli ära kadunud miskipärast)



Vasta
#3
Question 

Ei oskagi keegi midagi tarka nõu anda??



Vasta
#4

njah, tundub nagu ma ainuke kes sellisest masinast paari sõnaga kuulnud olen...



Vasta
#5

Ega see juhuslikult sama puna-must Morris pole:
[Pilt: Morris8.jpg]

Minuteada oli see ainuke Morris, mis kunagistel Unicu rallidel osales (1970ndate lõpus). Aga mõne aasta eest oli Eestis veel vähemasti 3-4 sõjaeelset Morrist.

Võrdluseks mõned Morriste hinnad hetkel:
http://www.prewarcar.com/searchresults.asp?make=Morris

Restaureeritud 1936 "8" saloon jääb pealt 100 000 EEKi kanti.

Originaaljuppide leiduvust Eestis ei oska kommenteerida, aga arvestades I seeria tootmismahtu - 1935-37 kokku üle 164 000 - ei tohiks näiteks Inglismaalt mootori leidmine väga raske olla.
Vasta
#6

seesama just, kunagi kambjast toodud(pilt ka seal tehtud)
aga nüüd on ta juba juppeks võetud...ukseposti alumine osa on kere küjest täitsa lahti mädanenud...ja huvitav mis see mootor seal inglismaal maksta võiks, teise auto jagu ehk...



Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne