GAZ 51A originaalkast
#1

Olen huvitatud GAZ 51A originaalkastist, sest see mis minu auto peal asub on arvatavasti 52 pealt pärit. Suurim erinevus on minuteada kinnitustes. Ei oska täpselt seletada, aga küll teadjamad inimesed saavad aru millest jutt käib. Minu auto pildid on näha näiteks vanatehnika suursõidu teema alt. Kast võib olla ka mingi läbi mädanenud, peaasi et metallosad oleks komplektsed.
Kui kellegil om infi, kus sellist asja võiks saada, palun privasse teada anda.
  
Vasta
#2

haarald Kirjutas:Olen huvitatud GAZ 51A originaalkastist, sest see mis minu auto peal asub on arvatavasti 52 pealt pärit. Suurim erinevus on minuteada kinnitustes.

GAZ 51 ja GAZ 52 käigukastid on kinnituselt identsed, sest mootorid on sealt otsast identsed.

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#3

Peeterpaul, loe ikka natuke tähelepanelikumalt läbi. Ta otsib siiski puukasti või siis paljalt neid hoobi millega ported kinni käivad...
Vasta
#4

ma juba läksin häbenema....

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#5

peeterpaul Kirjutas:
haarald Kirjutas:Olen huvitatud GAZ 51A originaalkastist, sest see mis minu auto peal asub on arvatavasti 52 pealt pärit. Suurim erinevus on minuteada kinnitustes.

GAZ 51 ja GAZ 52 käigukastid on kinnituselt identsed, sest mootorid on sealt otsast identsed.

Niisugust asja nagu 52 kast pole olemas. 52dele paigaldati emb-kumb kas 51 sünkronisaatoriteta kasti või 53 sünkronisaatoritega kasti. Tavaliselt eristub 51 kast eraldi lingiga kangil, mille vajutamine võimaldab tagurpidikäigu sisse lülitada.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#6

haarald Kirjutas:Kast võib olla ka mingi läbi mädanenud, peaasi et metallosad oleks komplektsed.
  
Vasta
#7

Olgu, minu viga. Mõtlesin kasti all VEOkasti, mitte KÄIGUkasti.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne