Wanderer W23
#1

Kus asub Wanderer W23 Limo kerenumbrid ?
Ja kelle käest saaks infot Eestis olnud ja ka praegu varemeis Wandereride kohta. Minul on üks retsitud kere ja seegi vajab ID-d.
Vasta
#2

Võta ühendust Andrus Braunbrückiga Tallinnast,Tal sama mudel olemas.
Info privas või 51990078

:I M Back
Vasta
#3

Kere number on paremale torpeedo seinale needitud, kui seal pole enam alles, siis võid üritada raami numbrit leida paremalt mootori kõrvalt. Eriti palju neid autosid enam järgi jäänud ja kui sinu kätte on jõudnud "Äksi" Wanderer siis seda taastada enam ei ole mõtet, tee parem Hotrod.

Dad.
Vasta
#4

   
Selline see on
Vasta
#5

Oli ka minul kunagi käes ühe Wandereri jäänus, W24. Numbrivärk oli samuti paremal torpeedo peale needitud alumiinium-sildikesel, passi kirjut. VIN-kood etiketil. Oli paljas kere volga sildadel, esisilla tala kitsamaks tehtud. Näinud ka kitsamaks tegemata sillaga W24, ime kuidas see keeratud sai. Tänaseks enda omast ainult dokumendid ja number jäänud, ei teagi mis masinast saanud...Oli 4 ukseline puna-must.
Raplas olemas 4-ukseline W24, 38-nda aasta variant, mootorita/kastita ja oli teine veel mis peaks olema müüdud kuhugi ja Pärnumaal tuntud vanatehnikamehel W23 kerejäänus.
W23 ikkagi uhke asi, ega originaali vast naljalt ei aja aga ilusa vana moega asja saaks ikka teha.
Vasta
#6

See kere on sul ju väga heas seisus! Räägin päris tõsiselt. Niipalju kui mina W 23 -sid näinud olen, on kõik palju, palju viletsamad olnud.
See kere, raam samuti tuleks ikka originaali taastada. Küllap sa selleks ajaks muud asjad ka leiad. Olen W 23-ga umbes poolteist aastat tegelenud ja olen tänaseks veendunud, et need osad saab.

Terv. Märt Aarne
www.vanatehnika.ee
Vasta
#7

Sillad:
Esimene aretus Pobi omast.
Tagumine lehtvedrudel 69-lt.

Mootor on 20-lt, kast 69-lt

Raami esiots maha lõigatud ning pobi poolraam diagonaallappidega külge kleebitud, edasi siis sild.

Roolikarp ei ole Pobi oma.

Keegi on keretöid teostanud vääga ammusel ajal: põhjaplekid on kunagi asendatud omatehtutega ja nüüdseks needki rooste, akukast tagaistme alla jäsatud, jne.

Tänaseks päevaks:
Irduvad osad- esitiivad, ninaplekk, kapotid, uksed astmelaud kerelt-raamilt kruvitud-lõigatud ning soojas-kuivas ruumis oma aega ootamas. Raam sildadel koos kere ja külgekeevitatud tagatiibadega kuivas aga külmas laos. Mootori ja kastiga pole nagu midagi pihta hakata, teistele olemasolevatele kõrvale seisma.

Välisilme loomiseks otsin igasuguseid variante iluvõre komplekteerimiseks, oma oskamatusest jäin just Autounion embleemist ilma.

Otsin kontakti olemasolevate vrakkide asukohtade-omanikega, et kas või midagi leida.
Vasta
#8

W23 tükid ei ole probleem, neid on siingi piisavalt saadaval, ka lõunanaabrite juures leidub piisavalt. Mootor/kast/sillad suht lihtsalt komplekteeritavad. Selle isendi taastamine on paras hullus aga kui noorel mehel huvi on, siis miks mitte. Iluvidinaid soovitan saksast tellida, pole teab mis kallid ja tänaval sõitmiseks käivad küll, originaali kaotus pikanäpumeeste või lihtsalt poiskeste lõhkumise pärast pole kõige otstarbekam. Endalgi mitu lõhutut embeemi ja tulevikus kasutan kindlasti koopiaid.

Dad.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne