Jawa kepsu tähistused
#1

Et asju ükskord ja õigesti teha, küsiks igaks juhuks üle värviga tehtud märkide tähenduse vana 350 Jawa kepsudel.Ühel kepsul kolvi sõrme juures valge värviga tehtud märk (teisel rohelisega), alumisel laagri võllil rohelise värviga kaks täppi. Kas on põhjust tähelepanu pöörata sellele, et kolvi sõrme juures olev märk on ühel pool ja laagri võlli peal olevad märgid teisel pool kepsu?

fredo


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#2

Vana 350-se remondijuhend värvitäppide osas kahjuks vaikib - isegi 634 ja 638 omades on toodud ära ainult ülemise kepsusilma/nõelte/kolvisõrmede tähistused. Viimaseid pole avaldatud vast sel põhjusel, et komplektse kepsu puhul ei peagi neile tähelepanu pöörama - press-ist on väntvõlli põses arvestatud piisava varuga, et kepsu alumise tapi läbimõõdu minimaalne kõikumine ei mängi mingit rolli. Pigem läks värvitäppe tarvis kepsude komplekteerimiseks tootmise käigus, et kepsisilma/kepsutapi/rull-laagrite läbimõõtude tolerantsid valikuga paika saada - radiaallõtk peab jääma 8 kuni 12 tuhandiku vahele.

Ülemise kepsusilma pronkspuksi ava peaks olema Ø 15 +0.017// +0.006. Tolerants on jaotatud neljaks: kollane, valge, sinine, punane (järjestus suuremast väiksemaks, vahemike täpsed andmed kahjuks puuduvad). Kolvisõrmed olid jaotatud gruppideks 1 ja 2 vastavalt Ø 15 0.0000// -0.0025 ja 15 -0.0025// -0.0050. Kollase-valge täpi jaoks tuli võtta grupp 1 ja sinise-punase jaoks grupp 2 kolvisõrm. Peale selle olid kolbidel sõrmeava-Ø tähistuseks tähed X (15 -0.0055// -0.0080) ja Y (15 -0.0030// -0.0055), grupp 1 puhul monteeriti Y ja grupp 2 puhul X-kolb.
Vähemalt nii pandi mootorid tehases kokku ...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne