M 400 piduri peasilinder
#1

Probleem siis selline, et peasilinder laseb kõik piduriöli minema suht kiirelt, võtsin lahti ja probleem on tolle kolvi ( joonisel nr. 18) tagaosas noolega näidatud kohal oli mul mingine tihend vms.. käisin igalpool veel eksisteerivates mosse poodides tallinnas ja vennad esialgu ei osand midagi pakkuda mulle, äkki keegi kaasfoorumlastest oskaks pakkuda mõnda mõne teise margi tihendit vms.. äkki keegi on lammutanud ja midagi asemele pannud, et paluks jagage omi kogemusi ka minuga kellel neid on antud jupiga. Või äkki oskab keegi soovitada mõnd head poodi soovitavalt tallinnas kust võiks igasugu erinevaid tihendeid ja mansette leida, äkki saaks sealt mõne sobiva otsida.
Kui juhuslikult kellegil on sellist almamosse peasilindrit üle siis igati huvitatud sellest.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#2

Mina sain Ravorist mõõdu järgi pidurimansetid. Uuri sealt: http://www.ravor.ee/index.php




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta
#3

Kummist detailid on 11,12,16,19,23. Mis mõõdus on kolb, mille ette käib mansett 16 ja taha kaela rõngasmansett 19? Saan ehk aidata.
Kui juba pump lahti tasub vaadata üle ka klapi 13 tihend 12 ja rõngastihendi 11 olukord. See klapp säilitab piduritorustikus väikese rõhu (pedaal on vabastatud), mis surub töösilindrite mansettide servad pidevalt ja kindlalt vastu silindri seinu. Katkise klapi puhul surve töösilindrite mansettidele on ainult pidurdamisel, puhkeasendids töösilindrite väsinud mansettide lõtvunud servad võivad siis pidurivedelikku välja immitsema hakata!
Vasta
#4

Ravoris käidud ei saand sealt mitte kui midagi, volga poest kristiines öeldi, et otsivad siis kui aega saavad et see nii väike detail et neil rehvidega palju suuremad rahad tulekul Sad
Aga äkki härra taruvaras suudab aidata, jään ps vastust ootama
Vasta
#5

Mõõda diameeter ära ja sobita midagi samaläbimõõdulist kaasaegsemat sinna sisse? Üks mõnus nõukaaegsete autode detailide pood on nt Türil Pärnu maantee ääres, kiika ka sinna. Volga pood pole ainus.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 140 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud R, L, P 11-18
Vasta
#6

Mõte oli jah midagi välismaist sinna sobitada aga olen igalpool käinud uurimas ravoris jne.. aga keegi ei oska midagi pakkuda arvavad, et pole sellist sobivat. Äkki oskad pakkuda mõnda marki mille tihend võiks sobida?
Vasta
#7

Nii, nüüd siis sai asi ette võetud ja Pärnus ära käidud. Siinkohal suurimad tänud veelkord härra Väinole (Taruvaras) kelle käes sain kõik vajalikud detailid, pühade aegu sai veidi nokitsetud ja nüüd alma pidurdab nagu loom Toungue ja mis peamine pidurivedelik püsib oma kohal. Teema võib lõppenuks lugeda, samas kui kellegil pakkuda juppe siis võib alati privas pakkuda.

"You meet the nicest people in a Honda"
Vasta
#8

Loodan, et jõuan veel õige aegselt postitada, enne kui teema kinni.
Ühesõnaga on mul sama probleem: alguses tundus peasilinder töötavat ja korras olevat kõik, nüüd aga kui asi tõsisemalt käsil, selgus, et on manset läbi ikkagi. Täpselt see sama (nr.19 detail esimeses postis oleval skeemil). Ehk on kellelgi veel pakkumisi, ideid või midagi, kuidas seda lahendada?Rolleyes
Kõige parem kui saaks originaalse manseti sinna, kuna endal pole väga võimalik aretada midagi.Sad
Vasta
#9

Originaal mansette ei leia enam kusagil. Endal oli sama mure umbes 4 aastat tagasi. Siis sai käidud Volga poes küsimas, VAZ- varuosade poes, ASLK poodides ja kõigil laatadel ja träni poodides. Otsing tulemust ei toonud. Volga pood algul pakkus isegi välja , et nad tellivad aeg-ajalt Venemaalt nodi , et siis võivad küsida, kuid seegi ei toonud mansette. Kui tahad kindlalt originaal peapumba jätta, siis on 2 varianti kuidas mansette saada. Üks variant on, et teed ise kaasaegsest materjalist kuumpress pingis need järgi. Teine variant, et lõikad kordinaat pingis lihtsalt mõnest suuremast mansetist M400 mõõdu välja. Minu tegin aga nii, et panin peapumbaks hoopis VAZ-i oma.

Kogun fotomaterjale autodest ja mootorratastest, alla 1950a
Vasta
#10

Shander Kirjutas:Nii, nüüd siis sai asi ette võetud ja Pärnus ära käidud. Siinkohal suurimad tänud veelkord härra Väinole (Taruvaras) kelle käes sain kõik vajalikud detailid, pühade aegu sai veidi nokitsetud ja nüüd alma pidurdab nagu loom Toungue ja mis peamine pidurivedelik püsib oma kohal. Teema võib lõppenuks lugeda, samas kui kellegil pakkuda juppe siis võib alati privas pakkuda.

Siiski üks uus komplekt mansette mul õnnestus hankida täitsa originaal ja sain peasilindri korda, vazi oma peale raudselt ei taha ehitada püüdlen võimalikult suure originaali poole, see võtab küll omajagu aega minu ehitamistempo juures aga samas kus mul kiiret on Toungue

"You meet the nicest people in a Honda"
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne