Sai selline iludus endale sebitud (oli juba 3 aastat Tartu lähistel põldudel mädanenud). Mõte, et praktilist bussi/kaubikut putitama hakata - oli juba ammu. Ja kui tuttav rääkis vestlushoos välja, et tal isa kasutab põllu ääres tööristade hoidmiseks mingi kolakat - viis see selle kolaka omandamiseni :-) Hetkel käib asjade küljest kruvimine, et pääseks keretöid tegema. Kui keegi teab, kust saaks remondi manuali või kuskil vedelemas veel taoline isend (ise pole ausalt öeldes ühtegi sellist liikvel näinud ) - oleks vihje üle väga tänulik.
Pilti pole näha miskipärast. Kas tegu on esiveolise kaubikuga? Antud margiga seoses meenub nagu miskit sellist. Mis mootor tal peal on? Kas plaan lihtsalt kaubikuna taastada või miskit enamat?
Üritan ka tehtud tööde kohta blogi ( http://mersu206.blogspot.com/ )pidada, siit näete ka täpsemalt pilte. MartinL pakkus õieti - tegemist on 2,2 diisel (autoosad.ee andmetel peaks olema ka 2,0 diisel olemas )ja esiveolise bussiga (passis 9 kohta). Infot liigub selle kohta suht vähe, aga natuke oleme suutnud välja uurida (iseasi kui palju see tõele vastab). Mudeli looja on tegelikult Hanomag (originaal mudelinimi oli vist Hanomag F20 ), seda mudelit toodeti 1969 - 1977. Mercedes ostis Hanomagi 1970, ja siis pani ilmselt sellele oma kirjad peale (meie kallikesel oli peal kiri 206D, olen leidnud ka variante L206, L206D, L-206 jne...) Antud isend on eestisse jõudnud omal ajal soomest ja mingi aeg oli ta Tartu Lasteteatri oma :-) Meie plaan on asi korrektselt tööle saada (iga hinna eest originaalsut ei ürita tagada), paljude inimeste veo võimalusega ja koos sellega ka aimu saada autode hingeelust, mis hetkel suht tume maa.. :-) Ehk siis igasugune abi on teretulnud! PS! Hiljuti juhtusin vaatama Discoveryst militaarajaloo saadet, kus kiideti taevani Saksa II maailmasõja soomustransportööri - see oli Hanomagi tehtud :-S