@Simmerling:
Minu mootor paigutatud nõndaviisi nagu piltidel paistab:
https://photos.app.goo.gl/PHGdTsLFuu27cao97
Pole ise tehnilise lahenduse autor, aga pean ütlema, et käib tip-top. Käima läheb 1-2 tõmbest olenevalt segu kraani timmimise kogemusele.
Sisuliselt on seal 6,5HP mootor, ja (vist oli 20x reduktor, mille kordajaid on ketirattaga veidi vähendatud). Vääne on ikka korralik, võtab vahest rehvi ringi käima korralikult. Kannatada saab selle juures küll aga tippkiirus, mis hinnanguliselt on selline hoogne samm. Mootor veab reduktorit rihmülekandel, mida on võimalik käivituse hetkeks lihtsalt lõdvendada.
Teine "miinus" on see, et mootori pöördeid (ehk gaasi) saab regullida kapoti alt. Ehk siis nö selleks vajalik seisma jääda ja käsi sisse ajada. Olen guugeldanud ,et ebays on täitsa olemas sellele mootorile trossiga reguleerimise hoovad. Saab täitsa ka midagi ise aretada, pole lihtsalt jõudnud.
Mida veel olen mõelnud on sellele mootorile mõeldud variaatorkast, mis siis vastavalt pööretele (ehk siis takistusele vastavalt) annaks kiirust juurde. Selle juures aga ilmselt on ehk pidev gaasi reguleerimine vajalik.
Aga no olen aus, et selle raha eest mis ma selle massina värgi ostsin, on see igati aus pill. Tore härra, kes selle koosluse oli hobi korras loonud korrastas ka kõik muud sõlmed, pani määrdeniplid ja värvis kupatuse üle. Igati lust on kraami vedada igal juhul. Kui aega leian, tegelen modifitseerimisega edasi.