Ehk tuvastate esihargi?
#1

[Pilt: Hark1.jpg]
[Pilt: Hark2.jpg]
[Pilt: Hark3.jpg]

Tänan.
Vasta
#2

Zündapp ... esmapilgul paistis K500 oma aga pikemal silmitsemisel nii kindel ma selles enam pole.

Dad.
Vasta
#3

"Suur" Zündapp kindlasti, porilaud DKW.
Vasta
#4

kass Kirjutas:... porilaud DKW.

Kardan, et porilaud on DKW NZ 350. Kindlasti kuluks see kellelegi marjaks ära, kes sellist ratast ehitab ja kus on vastav detail IŽi oma vastu vahetet...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#5

valdo Kirjutas:
kass Kirjutas:... porilaud DKW.

Kardan, et porilaud  on DKW NZ 350. Kindlasti kuluks see kellelegi marjaks ära, kes sellist ratast ehitab ja kus on vastav detail IŽi oma vastu vahetet...

Kindel, et porilaud NZ kuulub? Minu indiviid näeb välja selline- peamine erinevus siis tagumise toe asetuses/kinnituses (kinnitus porilaua külge servast kaugemal, kinnitused jooksevad kokku ühe poldi alla).
Kui minu oma osutub samodelkiniks, siis sellest (tundub, et orig. värvi all) väga huvitatud.

Fred


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#6

fredo Kirjutas:Kindel, et porilaud NZ kuulub?

Tegelikult päris kindel ei ole. Minu käes olnud üsna heas korras (veelgi parem orig. värv) NZ porilaud sai ammu (loe: ca 1993-94) Kurtnas maha müüdud...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#7

fredo Kirjutas:Kindel, et porilaud NZ kuulub? Minu indiviid näeb välja selline- peamine erinevus siis tagumise toe asetuses/kinnituses (kinnitus porilaua külge servast kaugemal, kinnitused jooksevad kokku ühe poldi alla).
Kui minu oma osutub samodelkiniks, siis sellest (tundub, et orig. värvi all) väga huvitatud.

Fred

Kui vaadata su teist pilti http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=26907 ,siis all, porilaua servas ja keskel, oleks justkui märgata vana needi kohta. Pole küll nii vanade mootorrataste asjatundja, aga kolme needi stiil pluss kaugele välja ulatuvad seibid nende all, pole justkui tavapärane porilaudadel.

Priit
Vasta
#8

Metalliotsija pildil Zündappi harki pandud tõenäoliselt NZ500 porilaud, 350/250 NZ porilaual peaks mäletamist mööda tagumine kinnitus olema - porilaua seespool on neetidega kinnitatud metallvits/riba, mille otstesse on kinnitatud neetidega hargi alumise otsa külge kinnituvad plekkribad. Segane formuleering. Fredil pole pilti porilaua seest aga ühe poldi alla jooksmine päris õige asi ei ole. SB-l sarnane porilaud, erineb ülemise hargikülge kinnituse poolest, SB-l jällegi metallvits/plekiriba risti üle porilaua, otsad üles keeratud, augud otstes. Vb ei mäleta täpselt ka aga midagi jutus peaks õiget ka olema.
Vasta
#9

kass Kirjutas:Metalliotsija pildil Zündappi harki pandud tõenäoliselt NZ500 porilaud...

Ka mina vaatasin algul kahtlustava pilguga aga... NZ 500 oli siinmaal VÄGA PALJU haruldasem mudel kui NZ 350.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#10

kass Kirjutas:Fredil pole pilti porilaua seest aga ühe poldi alla jooksmine päris õige asi ei ole.

Ei, ei, see ühe poldi alla kokku jooksmine on ikka õige asi, sest teisiti ei saa kuidagi olla (pilt lisatud nii hargist kui porilaua seest), samuti üks pilt NZ350 (mitte kõige paremini taastatud, aga ikkagi).

Fred


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Vasta
#11

valdo juttu parafraseeriks nii: NZ500 on haruldasem kui SB500 ja NZ350 pole üldse haruldane, nagu Valdo tavatseb ütelda "masstoodetud ja üldlevinud"Toungue
Priidule vastuseks- needid seibidega DKW porilaual õige asi.

ka Priit
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne