Postitused: 73
Teemad: 20
Liitus: Oct 2007
Maine:
0
Mure selline ,et autol läheb seistes aku tühjaks,kuigi mingeid
tarbijaid taga ei ole.Kas võib äkki viga olla selles,et starteri
puksid on läbi ja starter on mingil määral lühises? Või tarbib
immo nii palju energiat,et tirib aku tühjaks?
Postitused: 1,164
Teemad: 121
Liitus: Jun 2003
Maine:
4
Alustada tuleks vast sellest, et kui vana aku on, kas akuhappe tase on normis. Kas kasutatakse mingeid lisa tarbijaid nt. võimendid.
Postitused: 10,871
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
137
Mis auto?
Kui palju on isearetatud elektrit?
Ükski laekatuli või mõni muu varjatud tarbija tööle ei jää?
Üldiselt ei tohiks starteri rike aku tühjenemist põhjustada. Aga päris välistada seda muidugi ei saa... Kui mingil põhjusel näiteks hoide- ja tõmbemähised lekivad ning sealtkaudu vool lahkub.
Aga enamasti on põhjusekls mõni dielektriku veetud võimu või lisatulede juhe, mis kas ise või valede töövõtete tõttu vedamisel sunnib mõnd teist tarbijat voolu keresse laskma.
Kui auto on vanem, siis võib aku massi ja kere vahele ühendada ampermeetri ning kaitsmeid välja tõmmates süüdlast otsida. Kaasaegse elektriauto puhul seda meetodit rakendada ei soovita...
M;uidugi, ka aku võib kutupiilu olla, külmad ilmad ju ikkagi alanud...
Postitused: 73
Teemad: 20
Liitus: Oct 2007
Maine:
0
Autoks on Volvo 740 90 B230F. Aku on umbes nädal aega vana.
Ise veetud ainult raadio juhe.
Postitused: 820
Teemad: 42
Liitus: Jun 2006
Maine:
5
Kui tihti käivitad? S.t kas sõidad pikki otsi või lihtsalt siia-sinna.Jama võib ju selles olla,et kui sõidad lühikesi otsi ja pead autot palju käivitama,siis juhtub nii,et generaator ei jõua akut korralikult täis laadida ja tundubki,et aku läheb seistes iseenesest tühjaks.Olen sellist asja kuulnud,et üks käivitus tähendab vähemalt 15 minutit sõitu,et aku saavutaks algse laetuse,mis enne käivitust oli.
Postitused: 820
Teemad: 42
Liitus: Jun 2006
Maine:
5
Valdo:traktorite relee-regulaatorid ongi sellised,et süsteemis peab olema masslüliti ja kui massi välja ei lükka,siis lähebki maku tühjaks,pole siin mingit anomaaliat-normaalne.
Postitused: 427
Teemad: 17
Liitus: Apr 2006
Maine:
3
Mul oli Audil sama ooper. Üks väga hinnatud autoelektrik ütles, et vea leidmine puhas juhuse küsimus. Lasksin geneka küljes asuva laadimistableti võimsama vastu vahetada, aitas lühikestel otstel seismisest tingitud voolukadu paremini kompenseerida vähemalt.
Postitused: 52
Teemad: 23
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
Raadio toidet veetakse kahe eraldi juhtmega,s.t.et lõppvõim võetakse toite tagant ära puhke asendis.Pinge alla jääb ainult raadio mälu osa.PANE AMPERMEETER aku ja plussi vahele ja vaata kui palju langeb kui raadio tagant ära ühendad.Samuti võib proovida kui kaitsmeid ükshaaval välja noppida et millise puhul koormus langeb.Saab vähemalt koha teada ja millist ahelat kontrollida või siis õhtul lihtsalt kaitse välja ja hommikul tagasi.
Postitused: 3,161
Teemad: 61
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
Sesival autol kõik teadaolevad tarbijad tagant,akujuhe maha ja tester/ampermeeter vahele. (piisab ka kontroll lambist aku ja juhtme vahel). Kui näitab voolu üle 0,0..A, (või kontrolllamp hõõgub), siis ühekaupa kaitsmeid välja kiskuma. Saad teada vähemalt, kus ahelas viga.
Vägagi tõenäoliselt, aga viga geneka diiodsillas, selle testimine juba natuke keerulisem.
Postitused: 785
Teemad: 19
Liitus: Oct 2006
Maine:
2
kui suure voolu ja mahtuvusega aku on? äkki sai uus aku liiga väike (minu 850 peal on 75ah aku, minimaalne on 72ah 850 puhul). Ennegi kuulnud volvo meestest, kes autole liiga väikse aku peale pannud. Isegi kataloogi järgi vaadates.