M-20 vanarauda
#1

Selline eksemplar ootab oma järge vanarauakokkuostu viimiseks:
http://simona.ee/m20
Sattus ette kuna otsin M-20 projektiks, minu jaoks natuke liiga nutuses seisus, aga kas on mingeid olulisi detaile mida Kuusakoskist päästa? Mida ütleb (nii hästi/halvasti loetav) kerenumber?

fredo
Vasta
#2

Kapotialune reedab et tegu on I põlvkonna masinaga st enne vl aasta enne 50. Salongis on säilinud I põlvkonnale omane roolilati kattekumm ja kardaanitunnel.

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta
#3

Mina küll seda vrakki vanarauda ei viiks, sellest on saanud maaliline maastikuarhitektuuri väikevorm.
Kui aga autot maastikuarhitektuuri vormina ei taheta jätta, siis peaks  eksemplarilt veel küll ja küll võtta olema alates lävekarbi alumiiniumkatetest kuni üsna viisakate uste ja klaasideni välja. Rääkimata muidugi radiaatorivõre ribidest ja kapotiembleemidest.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#4

Võta ikka, mis võtta annab, sest ega neid masinaid juurde enam ei tehta.
NB. sulgudes olevat teksti ei pea lugema
[Jälle üks jutt teemal, et olla nähtud. Kirde-Eestis, Vainupeal, kellegi hoovis seisis eelmine aasta veel 1 põlvkonna pobi (loodan, et ei aja jama), tundus kolmplektne olevat, lisaks selle vedeles veel üks toorik kere (Pobeda) männi all. Nagu teada on Vainupea mere ääres ja ilmselt pole metall enam esimeses nooruses. Lähemalt vaatamas ei käinud ja rohkem ei tea sellest midagi rääkida. Vajadusel võiksin helistada õigetele inimestele, kes teavad veel õigemaid inimesi, kellele helistadaWink , muidugi kui need just ei kuulu mõnele seltsimehele siit foorumist.]
Vasta
#5

Fredo:Ega sellel pobi kapotiall ei paistnud kaitsmeplokki alles olema,viitsid ehk vaadata.
Vasta
#6

mesamees Kirjutas:Fredo:Ega sellel pobi kapotiall ei paistnud kaitsmeplokki alles olema,viitsid ehk vaadata.
Kus võiks pobeda olla kapotialune kaitsmekarp? Salongis tulemüüril küll aga kapoti all mitte.

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta
#7

Vabandust ei teadnud täpselt.Küsisin seda lihtsalt seepärast,et Valdo ajab seda taga ja võib-olla pole seda teemat veel lugenud.
Vasta
#8

pkuldsaar Kirjutas:
mesamees Kirjutas:Fredo:Ega sellel pobi kapotiall ei paistnud kaitsmeplokki alles olema,viitsid ehk vaadata.
Kus võiks pobeda olla kapotialune kaitsmekarp? Salongis tulemüüril küll aga kapoti all mitte.


Kapoti all pole Pobil kunagi ühtegi kaitsmekarpi tehasest paigaldatuna olnud.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#9

sm. Eestimaa Kirjutas:[Jälle üks jutt teemal, et olla nähtud. Kirde-Eestis, Vainupeal, kellegi hoovis ...]

Kuna endale pole leidnud taastamiseks sobivat isendit (kõneall olevat baasiks võtta oleks liiga ambitsioonikas ettevõtmine), siis võin jagada järgmist infot:
Omanik on natuke talupoja tüüpi mees kes väga ei oota, et erinevad vanatehnikahuvilised tema valdustes vraki küljest tükke käivad nõutamas, samuti on vanaraua hind tema jaoks argument.
Asukoht Jõgevamaal, Luua kandis. Hind loomulikult läbirääkimiste teema, aga arvestades raua kogust 2000.- kaasa võttes võib kindlasti tulemuslikult vestlust arendada.
Täpsemat infot/ kontakte jagan meeleldi huvilistele privaatselt.
P.S. "õigel ajal" on eemaldatud töökorras käigukast ja veel mõningaid väiksemaid detaile + puuduvad klaasid.

fredo
fredo@simona.ee
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne