meediakajastus - sapakas hobiautona
#1

http://www.postimees.ee/081007/esileht/o...287916.php

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#2

Mu arvates väga mõnus lugemine oli see artikkel. Igasugu tavapärase seltskonnajura asemel midagi lõbusat ja teistsugust.
Vasta
#3

Vahva lugeda, et niigi kõrge kütusehinna najal tekitavad inimesed veel "tehislikult" kütusekulu juurde. Muhe nostalgia Smile

Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Vasta
#4

Eks nad hoiavad kallima beno hinna tehn hoolduse kasko ja liisingu arvelt kokku Wink
BTW need kommentaarid olid ka asjalikud. Teooria miks niisugune olematu pagasnikuga "kupee" (võrreldav ka ses osas 911 ga Smile aparaat kolhoosnikule - et ikka selleks et kolhoosnik nii palju riigi vara rekvireerida ei saaks.
Vasta
#5

fic Kirjutas:Vahva lugeda, et niigi kõrge kütusehinna najal tekitavad inimesed veel "tehislikult" kütusekulu juurde. Muhe nostalgia Smile
No ega tegu pole siis igapäevasõidukitega ning seetõttu pole ka kütusehind ja -kulu nii määrav.

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#6

"Tehislikult" kütusekulu juuretekitamisest võiks vast siis rääkida, kui tüübid Zil 157 vms liikuritega ringi kärutaksid Smile
Vasta
#7

fic Kirjutas:Vahva lugeda, et niigi kõrge kütusehinna najal tekitavad inimesed veel "tehislikult" kütusekulu juurde.

Ei ole senini aru saanud - mis nimelt tekitab (tekitavat) tehislikult kütusekulu juurde?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#8

mõeldud on siin seda, et perel on kuus xx krooni kulu kütusele tarvilikeks sõitudeks ja siis see hobi neelab veel lisaks. Tehislik siis siinkohal mittetarviliku kontekstis.

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#9

Tehisliku kütusekulu juurdetekitamise all pidas Fic ilmselt silmas, et mehed korjavad katuseraamile nn "nostalgianodi" ja suurendavad sellega õhutakistust ja ka massi.
Vasta
#10

sapikale annab katuseraam suht palju küttekulule juurde ning kui seal veel asjad ka on tuleb paar litra juurde ikka...



Vasta
#11

Jossu Kirjutas:sapikale annab katuseraam suht palju küttekulule juurde ning kui seal veel asjad ka on tuleb paar litra juurde ikka...

Just Smile Aga nostalgiamõttes on väga ilus - silm puhkab .

Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Vasta
#12

Ei hakka uut teemat tegema.
Tänases Linnalehes on artikkel Muhuklubist.
[Pilt: linnaleht.jpg]

Originaal artikkel on siin lk.8 http://www.linnaleht.ee/frontpage/tln_ek...1-01-b.pdf
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne