Audi Coupe Typ 81
#1

See ka ju klassik. Quattro veel nn. linnajeepide isa Big Grin Mul endal on tavaline esivedu. On veel kellelgi selle auto vastu huvi?

3D modeleerimine.
Vasta
#2

Ei mõista?
Miks peaks või ei peaks huvi olema. Kui vaja pole , siis võin soodsalt ära osta.
Mis on selle teema eesmärk? Võiks veidi arusaadavamad teemad teha.

Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !

Üks 2001a Busso ongi ainult.
Vasta
#3

Esimene postitus tuli jah vähe segane välja, kiiruga kirjutasin. Mõte siis selles, et kes seda autot hobikorras ehitavad? Tahaks teada, palju neid siin Eestis üldse on, sest ikka igapäev selline vastu ei sõida. Et mida keegi arvab sellest autost oma kogemuste põhjal? Kui kellelgi on mõni projekt käsil, siis võiks ka kirjutada sellest ja mõned pildid jne...
Vasta
#4

Quattro ei ole "korraliku linnajeebi" esiisa, kuna "korralikul linnajeebil" ei ole õiget neli vedu Cool Vaid parimal juhul lisanduv taguvedu.
Muidu vaata audiklubi foorumisse, seal on nende autode huvlised ja omanikud.
Vasta
#5

korralikutel linnajeebidel nagu näiteks Lexus RX on pidev nelivedu, jõud jaotub sõltuvalt sõiduoludest.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#6

Korraliku linnajeebi esiisa on ikkagi Niva.

Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !

Üks 2001a Busso ongi ainult.
Vasta
#7

Siin pole kuubiku-huvilisi nagu eriti märgata olnud, eks enamus figureeri neist ikka Audiklubi foorumis.
Vasta
#8

Oman säärast liikurit ja tean et sellised masinad hakkavad tasahilju hinnaliseks muutuma. Enda eksemplar seisab varju all ja ootab taastamist, lihtsalt ajapuudus. Masin muidu sõidukorras aga puuduvad kindlustus ja ülevaatus, jooksuosa ja mootor kah juba kap remondi läbinud, nüüd veel jäänud minu jaoks kõige tüütum osa - keretööd+viimistlus. Auto ise aastast 1985.

It's nice to be important, but it's more important to be nice!
Vasta
#9

Ise oman Audi Coupe GT-d aastast 1985.
   
Eile hakkasin laiali lammutama, et seisukorrast aimdust saada. "Tagaukse" koht on kunagi kõksu saanud ning ära mädanenud. Keegi on pahtlist uued tagumised tiivakaared voolinud. Nüüd uurin taastamise/arendamise variante.
   
Vasta
#10

Analoogilised probleemid roostega ilmnevad ka minu liikuril. Ka asukohad kust "ussitab" on samad.
Ehk oskab keegi teadjamatest öelda kas sellisele masinale keredetaile (pean silmas just plekiosa) on kusagilt veel saada või tuleb hakata ise millestki muust "ratsima"?

It's nice to be important, but it's more important to be nice!
Vasta
#11

Mul oli ka sealtsamast roostes, aga jõudsin õigel ajal jaole. Just liistu alt oli kõige hullem. Eks sinna kogune kogu see sool ja muu möll. Mingi b3 audi 80 koopaäärtest äkki saab midagi. Kasvõi esimestest. Paistavad enam-vähem samasugused olema.
Vasta
#12

B4 siiski.
Vasta
#13

Tagatiiva servad on täitsa saadavad. Just 2-ukselisele.
Vasta
#14

Suurimad tänud! Nüüd teab edasi hakata tegutsema!
Ehk Sa Style oskad veel öelda kus või millise kaubandusasutuse kaudu neid kõige targem oleks otsida?

It's nice to be important, but it's more important to be nice!
Vasta
#15

Balti Laager - sealt saab tellida
Vasta
#16

Tuhat tänu! Smile

It's nice to be important, but it's more important to be nice!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne