Lausa mitu tk- W116 kerega Mercedese müügis
#1

14000 EEK
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

39000 EEK
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html


85000 EEK
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html


57000 EEK
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#2

Esimene neist oli minu jaoks kõige ahvatlevam,kuna see diisel oli.Kuigi jah kõige rappem ka,aga tehtav ju. Krt ajad vägisi uuesti mersuisu pealeSmile
Vasta
#3

Diisel on ju samadelkin, see 617 mootor on ju mannetu selles keres Sad

Dad.
Vasta
#4

Ega mul polekski mingit lennukit vaja!Olgu see mannetu või mitte!Rullnokad tahavad "püssi" mina rullnokk pole ja disla ongi hea rahulikuks kulgemiseks.
Vasta
#5

BS ... diisel või mitte, aga auto mootor peab jõudma kere edasi vedada. Samal põhjusel kummardan Cumminsit ja Power Storke, mõlemad diislid ja kütuse kulu ei ole ka midagi üleloomulikku. Pole ju mõtet sõita mootoriga, mis täislastis hakkab kütust raiskama, ülekaalu korral tuleb nutumaik suhu kui kütusepaagi seierit vaatad.

Dad.
Vasta
#6

116 oli vist ka diiselmootoriga aga seda müüdi ainult ameerikas. Mäletan kui oma W116 Kurtna laadal ostsin siis iga teine küsimus oli "kas see on diisel"Smile tegelikult diiselautod vist nii kaua ei ela, lihtsalt korrutage keskmise diiselauto läbisõit selle vanusega.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#7

Mitte ainult diisel vaid turbodiisel, see oli juba natuke auto moodi.

Dad.
Vasta
#8

w116 oli kunagi suht levinud auto, kas keegi fänn on uurinud kuidas nende seis on eestis, tean et diveci meestel oli perfektne vist isegi 6,9 ja kuskil tartu kandis oli ka kuulikindel w116, kuna endalgi nõrk ostuhuvi aegajalt tekib, siis ka kuidagi on ka aastakäikude vahel võimalik tuvastada millisel on nn paksud sisemised aknapolstrid ja millel mitte, või on see ainult varustustase, küsin seepärast, et vahest on müügis olevat autot (mis asub kuskil ei kuskil) seepärast vaatama jätnud minemata, kuna ka omanik ei ole suutnud õelda millised polstrid on (need polstrid on minu jaoks olulised), müügis olevatel autodel on nad puudu ainult sellel kuldsetriibuga masinal
Vasta
#9

isegi omanud 116 kerega mersut! tuleb uuesti isupeale tolle auto järele!!
Vasta
#10

guits112 Kirjutas:isegi omanud 116 kerega mersut! tuleb uuesti isupeale tolle auto järele!!

Oli ka hea auto?

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#11

paksud aknapolstrid on puhtalt varustusest sõltuv värk. endal suht lihtsa komplektatsiooniga 280S ning võin ainult kiidusõnu öelda selle auto kohta. Kunagi võib olla võtan endale 450SELi aga need praktiliselt pole heas korras, samas selle auto taastamine on päris kulukas

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#12

http://cgi.ebay.de/Seltener-MB-W116-450S...dZViewItem


Suure kollektsionilise väärtusega haruldus, mille roolis tahaks kas või kord istuda.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#13

denis23 Kirjutas:http://cgi.ebay.de/Seltener-MB-W116-450S...dZViewItem


Suure kollektsionilise väärtusega haruldus, mille roolis tahaks kas või kord istuda.

Mul on müügiks pakkuda 450 sel 6,9.
Vasta
#14

Võin öelda et Tallinna liikluses see on üsna harvaesinev auto.
Kuna sõidan keskelt aastaga Tallinna ja selle ümbruse piires 30 000 km plus igapäevased jalgrattasõidud siis usun et mul on suht adekvaatne pilt
Kokku regulaarselt sõitvaid autosid võib näpuotsas lugeda...
Kui viimased kaks aastad arvestada, siis liikluses olen järgmised autod näinud:

1. Siis see valge helesinise sisuga
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
mis on siin oli mõni aeg tagasi liikvel. See on korralik aga kere 2a. tagasi juba tahtis remondi saada.
2. Siis tean veel ühe pruuni värvi mis ringi sõidab.
3. Beezikas pikema kerega SEL mis Lustisõidul ka käinud.
4. Minu salatiroheline metallik

Ja veel nägin ühte musta rondi paar aastat tagasi...siis ühe USA-variandi hallivärvi, ka üsna väsinud auto. Ma arvan et need on piisavalt väsinud isendid, ei tea mis neis saanud on - kardan et muutusid kinnisvaraks.
Ja hoovides ja garaazides seisab need erinevas seisundis palju rohkem.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#15

Ise oman ka kahte W116 kerega Mersut. Ega keegi siin ei ole uurinud, palju Eestis on W116 SEL kerega isendeid?
Vasta
#16

denis23 Kirjutas:Võin öelda et Tallinna liikluses see on üsna harvaesinev auto.
Kuna sõidan keskelt aastaga Tallinna ja selle ümbruse piires 30 000 km plus igapäevased jalgrattasõidud siis usun et mul on suht adekvaatne pilt
Kokku regulaarselt sõitvaid autosid võib näpuotsas lugeda...
Kui viimased kaks aastad arvestada, siis liikluses olen järgmised autod näinud:

1. Siis see valge helesinise sisuga
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
mis on siin oli mõni aeg tagasi liikvel. See on korralik aga kere 2a. tagasi juba tahtis remondi saada.
2. Siis tean veel ühe pruuni värvi mis ringi sõidab.
3. Beezikas pikema kerega SEL mis Lustisõidul ka käinud.
4. Minu salatiroheline metallik

Ja veel nägin ühte musta rondi paar aastat tagasi...siis ühe USA-variandi hallivärvi, ka üsna väsinud auto. Ma arvan et need on piisavalt väsinud isendid, ei tea mis neis saanud on - kardan et muutusid kinnisvaraks.
Ja hoovides ja garaazides seisab need erinevas seisundis palju rohkem.

Mina olen siis selle valge omanik. W116-d on küll vähe, kuid otsisin endale võimalikult hea eksemplari. Taga on olemas originaal pagasiruumi matt, rattavahetuskomplekt koos originaalmõõdus rehvi ja veljega. Samuti on mul W116 manuaal. Ülevaatuselt läks ka puhtalt läbi, niiet väga rahul olen Toungue Nüüd võtsin ta müügist ära ning teen ikkagi ise korda, nii väga on see auto meeldima hakanud. Roostet olen ka uurinud - sellega on nii,et tagumised rattakoopa ääred on läbi ning mõnes kohas on pinnaroostest. Põhja all on isegi originaalmastiks Cool. Õnneks pole tüüpiline W123 näiteks, et karbid läbi ning juhiiste lendab läbi põhja Big Grin Võiks ju musta numbri eksemplari teha, kuid mul on see Becker Europa, see on vale raadio, küll samast ajast. Lisaks on ta valget värvi, W116 on sellega pisut kahvatu. Plaan on värvida üle tumesiniseks.
   
Samuti on plaanis tuua Saksast AMG Pentad, esimesed AMG veljed.
16-tollistega näeb auto vähe soliidsem välja, 14-tollised originaalid kipuvad koobastesse ära kaduma Big Grin
Kuid W116 on väga viis auto ning eesmärk on W116 450SEL 6.9-ni välja jõuda. 7380 autot tehti, rariteet missugune. Eestis on üks rariteet veel, 280SEL, mida toodeti minu mäletamist mööda 7000-8000 kanti. Selliste väärtus tõuseb tavakeredega võrreldes isegi 2-kordseks, nagu W108 ja W109 peal näha on.
Pensionifond missugune, peab ainult ootama Big Grin

Tervitades,
Uku
Vasta
#17

Uku Kirjutas:Eestis on üks rariteet veel, 280SEL, mida toodeti minu mäletamist mööda 7000-8000 kanti.

Täpsemalt siis 7032 tükki. W116 SEL-idest on kõige haruldasem 350 SEL, mida on toodetud vaid 4266 tk.

Allikas http://www.w116.org/library/production

P
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne