Jalgratas Dürkopp
#1

Ühe soojaga panan ka paar jalgratta pilti,
Vasta
#2

kadedaks lähen, aga pedaalid ja vändad pärinevad 100% vene rattalt
Vasta
#3

bad-5 Kirjutas:kadedaks lähen, aga pedaalid ja vändad pärinevad 100% vene rattalt

Pedaalid on jah Vene omad - 1970-80ndate tüüp-pedaalid.

Vändad aga KINDLASTI MITTE - ketiratas on Dürkopi tüüpmustriga ning keskvõlli külge kinnituvad nad trapets-istuga ja võlli otsamutritega. Vene toodangus on trapetsistu kasutatud vaid piiratud hulga 1950ndate rataste juures (Diamandilt mahaviksituna), kuid need olid ümara profiiliga. Fotolt vaatavad vastu aga kandilise profiiliga ja trapetsistuga vändad. Seega vändad on 100% algsed.

Mul enda erakogus on kaks ja pool umbes sama ajastu ja sama tegumoe meeste-Dürkoppi. Lisaks olen näinud olen ligidalt ja näpuga katsunud veel nii 5-6 sarnast meesteratast. Seega ma ei tohiks eksida.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#4

Mul ka Dürkopp ajast 1898-1903 raaminr. u130000. Ei tea, kust Dürkopi raaminumbrite-väljalaskeaastate vahelist suhet peilida, et täpset valmistusaastat teada saada? Selline tabel pakuks huvi nii mõnelegi. Kahjuks on nii vana mudel, et Torpedot, veel all pole- on kinnise jooksuga ja kardaaniveoga teine.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne