Teema on suletud

seadus üle 20.a. autrode registreerimiskeelu kohta
#21

badass Kirjutas:Rootsis enda nimele regamiseks peab sul olema kohalik aadress ja kohalik isikukood.

Ei taha uskuda, et mõnes demokraalikus riigis on keelatud välismaalastel ja mittekodanikel sõidukite omamine... vastasel korral oleks neid juba ammu inimõiguste rikkumises süüdistama hakatud.

Ilma sealse isikukoodita võib asjaajamine olla veidi keerulisem kui kohalikel, sest peab lausa ise büroosse kohale minema. Smile
Keskmine rootslane oma asju ARk's ajamas ei käi ja paljud elu jooksul üldse sinna ei satugi. Näiteks uued dokumendid sõiduki omanikuvahetuse korral saabuvad posti teel koju.
#22

Soomemaal kohaliku isikukoodi saamine eeldas miskit kohalikku ametlikku ja elamiskõlbulikku aadressi ning "Maistraatissä" registreerimist. Seda siis u. 5-6 a. tagasi. Küllap nüüdki samaviisi, tänapäeval pole vist isegi elamis ja töölube tarvis. Päris täpselt ei tea, pole säälkandis ammu käinud, ent vaevalt miskit väga muutund on.

loll on loll olla.
#23

To Oldmoped: oled teretulnud proovima midagi enda nimele regada,mul pole see siiani önnestunud.On ikkagi vaja aadressi ja isikukoodi,info pärineb registrist.Kuna Sul nagu ma olen aru saanud rootsi keel suus siis vöid seda ise järgi kontrollida,info nr on 0046771141516.
Edu
Indrek

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
#24

Edit:väljavöte registrist:
För att ett ägarbyte ska kunna registreras måste den nya ägaren ha ett svenskt personnummer. Om han eller hon saknar ett sådant kan man ansöka om ett alternativt nummer, ett så kallat samordningsnummer. Det går bra att ansöka i samband med ägarbytet och då bifogas en skriftlig begäran samt uppgift om personens adress i Sverige. Till anmälan ska en kopia på personens identitetshandling bifogas

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
#25

Ursäkta mig - väga OT'ks kisub!
Kinnisvara omamiseks ei pea rootsi isikukoodi omama, kahtlane tõsti, kui nad seda sõidukite, ehk vallasvara puhul nõuavad. Kui aus olla, siis ei ole seal sõidukit registreerida proovinud, kuigi krt seda teab, mis võib vaja kunagi olla.
Med min dålig svenska jag bättre telefonerar inte till Vägverket med mina frågorna.

Vähemalt Rootsis asuv rahvastikuregistrjärgne elukoht sõiduki registreerimiseks ei tundu oluline olevat...

Är du bosatt i utlandet?
Om du huvudsakligen bor utomlands har du ingen svensk folkbokföringsadress. För att du ska kunna få försändelser från Vägverket måste du själv meddela oss en annan adress. Det gör du skriftligen i brev till oss.
#26

Kuulge,teema hakkab veitsa käest ära minema.Äkki lõpetaks nüüd
selle asja ära ja varuks veidi kannatust. Nagu öeldakse "aeg annab
arutust". Ootame ära,mida tulevik toob.
#27

Mina küll ei imestaks selle üle Lihtsalt registreerimisel tehakse nn keskkonnanormid nii rangeks ja ongi jokk kes marjamaal see marjamaal ja kogu lugu. Sest eks see on ju uute autode müüjate ja riigi koostöö , et küik liiguksid uuete ja nn säästlikumate autodega- sealt tuelb riigile ju KM (18 % auto hinnast) pluss maaletoojate kasumid. Seega ei ole kellegile vanu autosid vaja- need ei too teatud ringkonnale ju midagi sisse. Sama moodi on ju riigi püha soov, et sul ei oleks mitte garaasis teist vanaaoutot alles- selleks väänata automaks peale mida vanem auto seda rohkem maksad. Eeldusega et see ju saastab (loe toob riigile vähem sisse).
#28

Mina arvan, et selle kõige taga on tegelikult vabamüürlased.
#29

urulooki Kirjutas:Kuulge,teema hakkab veitsa käest ära minema.Äkki lõpetaks nüüd
selle asja ära...

Lukus.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne