Teema on suletud

seadus üle 20.a. autrode registreerimiskeelu kohta
#1

Kuulsin kuskilt kahinaid seaduse kohta,mis ei luba üle kahekümne aasta
vanuseid autosid registreerida. Kas on keegi sellest seadusest
midagi lähemalt kuulnud?
#2

Kõlab nagu alla viiekümneselt surnutele matuseplatse ei eraldata.
Või kuidas, seltsimehed?

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
#3

urulooki Kirjutas:Kuulsin kuskilt kahinaid seaduse kohta,mis ei luba üle kahekümne aasta
vanuseid autosid registreerida. Kas on keegi sellest seadusest
midagi lähemalt kuulnud?

99,9999% pullikaka ehk lihtsalt aluseta pinnavirvendus.

0,0001% jätsin igaks juhuks varuks selle tarbeks, et mine tea, äkki on keegi sellise jabura eelnõu kusagil siiski ette valmistanud. Aga see ei tähenda, et see läbi läheks - seadusloomeprotsess käib EVs tavaliselt nii, et eelnõu käib kooskõlastusringil asjaomastes ministeeriumites/ametites, siis valitsuses ja lõpuks parlamendis kolm lugemist. Keegi neist ikka jabura asja välja filtreerib.

TÜV on selleks, et tehniliselt mittekorras ja ohtlikke autosid liiklusest elimineerida.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
#4

hmm...aga mis on selle seaduse mõte? ok, ma registreerin oma uunikumi lätti või soome. kes siis loll on?

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
#5

denis23 Kirjutas:... ma registreerin oma uunikumi lätti või soome.

Kas see niisama lihtne on? Ok, selle kannatan ära, et seal ülevaatusel käia, aga kas ma ei pea oma sõidukit Läti või Soome registris hodmiseks siiski vastava riigi resident (pikaaegne elamisluba + registreeritud elukoht) olema?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
#6

valdo Kirjutas:seadusloomeprotsess käib EVs tavaliselt nii, et eelnõu käib kooskõlastusringil asjaomastes ministeeriumites/ametites, siis valitsuses ja lõpuks parlamendis kolm lugemist. Keegi neist ikka jabura asja välja filtreerib.
Valdo on ikka parandamatu optimist! Keegi pole meist kaitstud selliste jaburate seaduste eest, kuna on juba olemas hulgaliselt veelgi jaburamaid ebaloogilisemaid, eluvõõramaid a'la Betlemi ämm seadusesätteid. Üldiselt aga tuleks probleeme lahendada vastavalt nende tekkimisele, mitte enneaegu muretseda veel tekitamata jamade pärast!

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
#7

eberhard Kirjutas:Valdo on ikka parandamatu optimist! [...] Üldiselt aga tuleks probleeme lahendada vastavalt nende tekkimisele, mitte enneaegu muretseda veel tekitamata jamade pärast!

Jah, kui asi on eÕiguses kooskõlastusringil, siis tuleks kära teha.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
#8

Üldiselt on vist kõige lihtsam tegevus helistada ARK-i ja küsida järele. Ma ei usu, et keegi selle peale läbi toru hammustaks Smile

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
#9

Aspelund Kirjutas:Üldiselt on vist kõige lihtsam tegevus helistada ARK-i ja küsida järele. Ma ei usu, et keegi selle peale läbi toru hammustaks Smile

A.
ARK ei saaks põhimõtteliselt õigusloomega tegeleda. Ikka asjaomane ministeerium.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
#10

valdo Kirjutas:
denis23 Kirjutas:... ma registreerin oma uunikumi lätti või soome.

Kas see niisama lihtne on? Ok, selle kannatan ära, et seal ülevaatusel käia, aga kas ma ei pea oma sõidukit Läti või Soome registris hodmiseks siiski vastava riigi resident (pikaaegne elamisluba + registreeritud elukoht) olema?

Minu teada näiteks Läti registrisse registreerimisega küll mingeid probleeme ei tohiks tekkida. Mul naaberfirma tõi omale 2002.a Chevrolet kaubiku, millel Eestis puudus tüübikinnitus. Ei jäändki vennikestel muud üle kui asi Lätis arvele võtta. Näib et lõunanaabritel seda tüübikinnituse jama (veel) pole. Smile

It's nice to be important, but it's more important to be nice!
#11

Ma ise arvan,et see seadus on seotud mingisuguste euro-ja
saastenormidega. Põhimõte on selles,et liiklusest kõrvaldada
nö ohtlikud masinad. Kui selline seadus peaks vastu võetama,siis
uunikumid arvatavasti pääseks sellest.
#12

Kummalisel kombel Saksamaal puudub minu teada sellises vanuses autode aastamaks ja seda ei loe ma küll sealse vanaautosõbra ahistamiseks. Tundub just,et hoida neid liikvel.
#13

Mäletan,et Hr.Norbert Sagstetter,kes tõõtas enne Berliini tagasi kolimist Euroopa Komisjoni Delegatsioonis Eesis rääkis seda lugu küll mulle kui käis oma 1971 aasta MB-ga millel hellitusnimeks Clara seda minu juures hooldamas.Tal oli põhjust seda autot elus hoida.
#14

Või oli see soodsam.Igatahes odavam oli tal seda pidada küll.
#15

Kui ARK ei tea midagi tulevastest (võimalikest) seadustest, mis nende kohta käivad, mida nad siis veel teavad?

Asp

eberhard Kirjutas:
Aspelund Kirjutas:Üldiselt on vist kõige lihtsam tegevus helistada ARK-i ja küsida järele. Ma ei usu, et keegi selle peale läbi toru hammustaks Smile

A.
ARK ei saaks põhimõtteliselt õigusloomega tegeleda. Ikka asjaomane ministeerium.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
#16

Saksas makstakse kõigi arvel olevate sõidukite eest maksu, ka H-numbriga isendite eest. Meie kardulavabariigis vähe püsivamalt elavate/töötavate BRD kodanike autodel on nii mõnelgi kohalikud numbrid küljes.
#17

Ära nüid nii lihtsameelne ka ole, ARK on lihtsalt üks riigi hoob, seal töötavad lihtsad madalapalgalised ametnikud. Seadusi genereerivad ikka poliitilised rühmitused kellegi huvides. Arvestades praeguste uute autumüüjate agressiivsust ja üldise majandusliku olukorra märgatavat halvenemist, ei imestaks ma üldse, kui see seltskond sääl planeeriks pruugitud autude ostjate elu kibedaks tegemist. Kambalt, kes riigi raha eest üürib iseendalt, oma naiselt, emalt isalt jne autot, võib kõike oodata.
Eeskuju on ju Miki-maus koos lambottijaga, kes igasugused hämaraid skeeme kasutavad heaolu kergitamiseks, mitte jäädes Vanapaksule karvavõrdki alla.

Eks ikka õilis eesmärk, keskkonnasäästlikkuse ja ohutuse nimel. Paraku on tõsiasi see, et uute autode tootmisel ja utiliseerimisel tekkiv kulu ja saast kaalub kõvasti üles vanade liikurite ebaökonoomia.
Õige eestlane liisib UUE ja võimalikult kalli liikuri laste pudrumulgu arvelt, et mitte häbisse sattuda pruugitud liikuriga.

Aspelund Kirjutas:Kui ARK ei tea midagi tulevastest (võimalikest) seadustest, mis nende kohta käivad, mida nad siis veel teavad?

Asp

eberhard Kirjutas:
Aspelund Kirjutas:Üldiselt on vist kõige lihtsam tegevus helistada ARK-i ja küsida järele. Ma ei usu, et keegi selle peale läbi toru hammustaks Smile

A.
ARK ei saaks põhimõtteliselt õigusloomega tegeleda. Ikka asjaomane ministeerium.
#18

jurkman Kirjutas:Ära nüid nii lihtsameelne ka ole, ARK on lihtsalt üks riigi hoob, seal töötavad lihtsad madalapalgalised ametnikud. Seadusi genereerivad ikka poliitilised rühmitused kellegi huvides. Arvestades praeguste uute autumüüjate agressiivsust ja üldise majandusliku olukorra märgatavat halvenemist, ei imestaks ma üldse, kui see seltskond sääl planeeriks pruugitud autude ostjate elu kibedaks tegemist. Õige eestlane liisib UUE ja võimalikult kalli liikuri laste pudrumulgu arvelt, et mitte häbisse sattuda pruugitud liikuriga.

1. Veel mõned aastad tagasi kehtisid sisseveo tariifid kasutatud autodele. On see juba meelest läinud?
2. Teema-algatus käsitles keelustamist. Mis iseenesest on absurd ja ei vääri nii pikka nämmutamist. Meil pole ei sõja-olukord ega ka totaalne riik.
3. Minul on samuti üks liikur uus ja liisitud. Ma juhtumisi olen eluterve suhtumisega ja (võib-olla seepärast) teenin nii palju, et jääb ka lapse toiduks üle. Kaastunne Sulle, kui sa oma järeltulijat suud pudrumulguks kutsud. Häbi on selline tunne, mida saab inimene ise tunda, seda ei saa teise poolt tekitada. Ning kui kellelgi on kasutatud liikur, mida ta häbeneb, siis on see tema probleem. Väärikus on samuti tunne, mida ainult ise tunda saab ja selle abil saab paljudest asjadest üle. Saadi minevikus, saab ka täna. Kui ei usu, sõida näiteks Raplast läbi, võid juhtumisi näha kohalikku plekksepa töökoja omanikku, kes väärika vanema mehena, mitte ainult ei käi iga päev tööl, vaid käib lausa GAZ-69ga. Mitte teistega ei pea ennast võrdlema, vaid selle näoga, kes õhtul peeglist vastu vaatab. Tema hinnang peaks olema määrav!

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
#19

aga minul nüüd teine küsimus.

eesti kodanikuna mina võin piiramatut aega elada ELi maades. Paljudes võin ka ilma piiranguteta tööd teha.

Mis moodi suudab Läti või Rootsi ark minule ära öelda kui mina ühel ilusal hetkel astun sisse
ja palun oma nimele autot registreerida?

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
#20

Vastus Denis 23le:Läti arkist ei tea ma midagi,kuid Rootsis enda nimele regamiseks peab sul olema kohalik aadress ja kohalik isikukood.Ilma nendeta ei toimu midagi.

P.s.,päris haige teema see siin,ega see kuhugi välja jöuda vist ei saa niikaua kui siit töde otsitakse-selle asemel et proovida kuhugi körgemale pöörduda...

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne